23 listopada 2012

Błyszczyki : Wibo VS. Essence.

Czego nie może zabraknąć nawet w najmniejszej damskiej torebce? Oczywiście ulubionego błyszczyka do ust :)


Błyszczyki do ust Wibo


Ostatnio moim ulubionym jest Illuminating Lips Gloss z WIBO , który wygrałam w rozdaniu na pingerze.
Dla mnie on nie ma żadnych wad.  Zapach jest bardzo ładny.
Potrafi naprawdę długo trzymać się na ustach nie wysuszając ich.
Po nałożeniu efekt jest nie samowity , błyszczące drobinki mienią się z każdej strony. 
 Wyposażony jest w  podświetlenie i lusterko, które umożliwią poprawienie makijażu ust w każdych warunkach.   Cena to około 10 zł .  



Drugim błyszczykiem o którym chcę napisać jest Essence XXXL shine. 
Błyszczyki do ust essenceZachęciła mnie nazwa XXXL shine i kupiłam go bo myślałam , że efekt będzie podobny do poprzedniego albo nawet lepszy jednak zawiodłam się. 
Jest to zwykły błyszczyk . Kolor jest bardzo ładny, zapach również (kojarzy mi się z budyniem malinowym)
Plusem jest również witamina E i pantenol w składzie dzięki czemu błyszczyk nie wysusza .
Konsystencja jest bardzo lekka i przyjemna. Ma fajny duży aplikator. Ale zauważyłam jeszcze jedną podstawową wadę, on  się po prostu zlewa robi takie dziwne smugi nie wygląda to fajnie. Trzeba go nakładać naprawdę mało. Chcę go skończyć jak najszybciej bo szkoda wyrzucić.
Kosztuje 7zł więc nie spodziewajcie się fajerwerków.Nie polecam . 






Wibo zdecydowanie wygrywa z Essence ;)


Pozdrawiam.
Złota Orchidea

34 komentarze:

  1. essence, delikatny ale zmysłowy ;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie : http://pissing666.blogspot.com/2012/11/organizujemy-rozdanie.html, do wygrania fajne nagrody ! Przewiduję nagrody pocieszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie nie przepadam za błyszczykami, włosy mi się do nich lepią ii czuję się niekomfortowo xD


    pozdrawiam.
    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś nie lubiłam , ale teraz jestem przyzwyczajona i muszę zawsze mieć błyszczyk albo pomadkę ;)

      Usuń
    2. Ja preferuję tzw. miodki, w każdym smaku, kolorze, o każdym zapachu:D posiadam ich nieskończoną kolekcję, takie tam małe uzależnienie :D I również Cię zaobserwowałam :**

      pozdrowienia :>
      glammoure.blogspot.com

      Usuń
  3. mam swój ulubiony z Rimmela:-p Ale fakt włosy się do każdego kleją:-p

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda,ze jakosc nie bardzo bo kolor fajny tego essence.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za błyszczykami. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje za komentarz, ja zdecydowanie preferuje szminki i to najlepiej w mocnym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. jesli chodzi o blyszczyki to sa rzadkim aspektem mojego makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ten brązowy błyszczyk genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam błyszczyki i ja właśnie wolę te z essence. Lubię je i już. Błyszczą się pięknie :D
    Pozdrawiam!
    Obserwujemy?
    http://pretty-and-colour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie używałam ;) obserwuję ;) zapraszam do mnie na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za odwiedziny ;) i zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi wydaje się, że drugi wygląda lepiej. Wolę taki subtelniejszy połysk niż to, aby widać było brokat. :)

    Może dodamy się wzajemnie do obserwowanych? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię te błyszczyki :O) Zresztą bardzo lubię Essence :P

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedys uwielbiałam błyszczyki ale przeszłam na pomadki, choć kolorki mają śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda ładnie
    zapraszam na konkurs http://giekana.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Such a beautiful color...love natural colors.*_*
    Maybe follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. lubie takie naturalne kolory,podkreslajace usta. w swojej kosmetyczce ma rowniez szminki -ale te bardziej do zdjec czy cos..;)

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks,for the follow,but I can't see your picture
    on my gfc tab?:-(

    OdpowiedzUsuń
  19. Własnie u mnie też niby się nie obchodzi - wiadomo, wszyscy preferują urodziny, ale osoby starsze np. ciocie czy coś raczej imieniny. A babcia mieszka zaraz obok mnie, więc te imieniny były takie symboliczne, zaprosiłam babcię, ciocię tylko na ciasto i takie tam :) Ogólnie nie odprawiam ani urodzin ani imienin:D

    pozdrowienia - dodawaj coś nowego :D
    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się twój blog <333


    Zapraszam na mojego bloga, można obserwować:
    http://www.lastmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja używam Essence od niedawna i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny kolor! Polecam Ci również błyszczyki z firmy Essie 'Stay with Me', polski tani produkt, jak dla mnie rewelacyjny :)


    Pozdrawiam!


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. oby dwa wygladaja bardzo ladnie na ustach :) ten z wibo to nawet posiadam ale jeszcze nie urzywalam go :D

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne delikatne kolory! też używam błyszczyka z firmy essence i jestem zadowolona! świetny blog dołączam sie do obserwujących:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietny płyszczyk! Piękny jest jego kolor!

    OdpowiedzUsuń