17 listopada 2012

Odżywka w sprayu - Pantene Pro-V Intensywna Regeneracja

Odżywka w sprayu - Pantene Pro-V Intensywna Regeneracja
“Do użytku codziennego dla efektu lśniących i mocnych włosów. Nadaje połysk i ułatwia rozczesywanie.”
Odżywka w sprayu - Pantene Pro-V Intensywna Regeneracja plusy:
-na pewno jest bardzo wydajna, nie pamiętam dokładnie kiedy ją kupiłam ale miałam ją naprawdę długo.
-zapach jest przyjemny
-można stosować na mokre i na suche włosy
-ułatwia rozczesywanie
-nadaje połysk
czyli dwie  funkcje które zapewnił producent spełniła.
Ale nic poza tym. 
 
minusy:
-brak jakiegokolwiek odżywienia a już o regeneracji i odbudowie nie wspomnę - a w końcu to odżywka i to dwufazowa
-efekt nabłyszczenia jest krótkotrwały
- po jakimś czasie zaczęła robić z moich włosów siano i sztywne strąki
-cena- ok.17 zł  - jak na pachnącą nabłyszczającą wodę to naprawdę dużo.

Spodziewałam się lepszych efektów, szczerze nie polecam .

Dużo lepszy efekt dają odżywki w sprayu z Gliss Kura.



 
Pozdrawiam. 
Złota Orchidea

11 komentarzy:

  1. ♥♥♥

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście jestem odmiennego zdania. Produkty pantene daję lepsze efekty, przynajmniej na moich włosach. Ale doceniam szczegółową recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałąm maskę i odżywkę z tej serii i były kiepskie, na szczęście nic złego też nie zrobiy

    OdpowiedzUsuń
  5. O musze wyprobowac te gliss kura! Obserwuje i zapraszam do siebie.:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już od paru dobrych lat uzywam Gliss Kurra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przydałaby by mi się ostra kuracja dla moich włosów, po dekoloryzacji są naprawdę zniszczone! fajny blog bede z chęcią obserwować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej :) bardzo fajny blog, będę tu zaglądać częsciej licze na to z twojej strony :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny raz jestem zawiedziona produktem Pantene.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń