13 listopada 2012

Recenzja ELSEVE CEMENT-CERAMID Natychmiastowa Kuracja Odbudowująca




Co pisze producent:



wypełnia ubytki
wzmacnia łuski włosów
do włosów uszkodzonych i łamliwych

Cena : ok 22 zł


Plusy:
-śliczny zapach
-wygładzenie włosów
-szybkie działanie
-konsystencja

Wady:
-obiciąża włosy
-cena 
-typowo silikonowy skład

Moja opinia:
Po pierwszym zastosowaniu byłam zachwycona włosy gładkie, delikatnie, odżywione.
Włosy dużo lepiej się rozczesywały  i miały śliczny zapach.
Jednak po wysuszeniu były  oklapnięte i obciążone. Myślałam, że to wina niedokładnego spłukania ale za każdym razem było to samo. Teraz odżywkę nakładam tylko na zniszczone końcówki- ładnie je nabłyszcza i wygładza.
 Ogólnie, coś tam daje, ale bez rewelacji obiecywanych przez producenta i tylko na krótką metę. To jeden z tych produktów, które maskują problem zamiast go rozwiązywać.

 Lubię  testować nowe kosmetyki więc tej odżywki raczej już nie kupię.
Za tą cenę można kupić naprawdę dobrą maskę do włosów na przykład bardzo dobrze znany Wax ;)




POZDRAWIAM
Złota Orchidea

6 komentarzy:

  1. Prowadzisz bardzo ciekawego bloga;)
    Obserwujemy? daj znać
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie stosowałam :)

    zapraszam na konkurs, do wygrania dowolne buty :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja stosowałam,ale niemam zdania:) rowniez obserwuje i zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie wiem, jak Ty, ale Twój blog tak mi się podoba, że obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń