14 listopada 2012

Recenzja Garnier Fructis - szampon wzmacniający i odżywka


Szampon wzmacniający ekstralekki


Garnier Fructis - szampon wzmacniający i odżywka

cena: ok 9zł 

Co pisze producent:


Specjalnie opracowany do włosów cienkich z tendencją do przetłuszczania się. Ultra lekka formuła wzmacnia i dodaje włosom energii od wewnątrz. Bioaktywny kompleks z ceramidami odbudowuje od wewnątrz każde włókno zapewniając objętość i widoczną gęstość włosów, bez obciążania włosów.
Lekka formuła bez silikonów odbudowuje włosy od wewnątrz zapewniając długotrwałą naturalną objętość włosów. Każdy włos odzyskuje energię i wzmocnienie od wewnątrz, dla zapewnienia efektu grubszych włosów o zwiększonej objętości, bez ich obciążania.

 Moja ocena:

Od dawna kupuję produkty tej firmy, i jestem zadowolona.
Plusem jest na pewno dostępność, można go dostać w prawie każdej drogerii.  Pachnie bardzo ładnie , cytrusowo. Jest bardzo wydajny i dobrze myje.
Bardzo fajnie, że nie zawiera silikonów i parabenów, jednak bez odżywki się nie obejdzie.
Kilka razy zdarzyło mi się nie nałożyć odżywki i włosy były suche i sianowante.
Podsumowując według mnie szampon może nie jest idealny ale jest  dobry. Zawsze do niego wracam.

Odżywka wzmacniająca:

cena: ok 9zł

Co pisze producent:

Nie zawiera silikonu i parabenu. Nie obciąża włosów.
Dzięki działaniu bio - aktywnego komplexu z ceramidami, który przenika do wewnątrz włosa, odżywka zapewnia głęboką pielęgnację, odbudowuje je i wzmacnia od wewnątrz. Zwiększa objętość włosów bez obciążania. Efekt: Włosy są wzmocnione i odbudowane. Nabierają objętości od wewnątrz i stają się miękkie w dotyku.


Moja ocena:

Kupiłam tą odżywkę razem z szamponem. Potrzebowałam odżywki która wygładzi ale nie obciąży moich włosów i nie zawiodłam się :)
Faktycznie odżywka jest lekka i chociaż nie zauważyłam wzmocniania włosów, nie obciąża ich, ale wygładza je i nabłyszcza. Nie zawiera sylikonów i innych oblepiaczy. Pomaga w rozczesywaniu włosów i nadaje im przyjemny zapach.

Moje włosy zawsze lubiły kosmetyki Garnier Fructis i ta odżywka nie jest wyjątkiem.

:)

Pozdrawiam
ZłotaOrchidea



6 komentarzy:

  1. miałam ten szampon, generalnie to uwielbiam zapach <3

    obserwujemy? ja już to zrobiłam :)
    charloutte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hi! i hope we can follow each others blog :)) please let me know :))

    http://awallflowersjournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam- faktycznie suche i sianowate włosy kiedy nie nałoży się odżywki :(

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę sobie kupić tą odżywkę, ciekawa jestem jak sprawdzi się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń