20 listopada 2012

Recenzja - L`Oreal, Elseve odżywka wzmacniająca do włosów osłabionych i z tendencją do wypadania

 L`Oreal, Elseve odżywka wzmacniająca do włosów osłabionych

  Co pisze producent ?                  
Odżywka wzmacniająca z nowej gamy Elseve Arginine Resist X3 polecana jest dla włosów osłabionych, z tendencją do wypadania. Formuła kosmetyku opiera się na bazie kluczowego dla struktury włókna włosa aminokwasu- argininy, która odżywia cebulki i stymuluje aktywność komórek leżących u podstaw procesów tworzenia się łodyg włosów. Ponadto, odżywka zawiera także proetinę, która łączy się z włóknem włosa i natychmiast wnika w jego głąb, by wzmocnić włosy osłabione. Kosmetyk nie obciąża i nie plącze włosów, wręcz przeciwnie ułatwia rozczesywanie, dlatego odżywka polecana jest do stosowania po każdym myciu.


Składniki aktywne:

- Arginina - aminokwas bez którego nie rosną włosy! Odżywia cebulki włosów, stymuluje aktywność komórek tworzący włos.
- proteiny - wnikają w głąb włosów i łączą się z jego włóknami. Wzmacniają osłabione włosy.  

Jednak składniki aktywne pojawiają się  dopiero w połowie składu niestety. 

Cena : ok 13 zł 

Moja opinia:

Najlepszy produkt jaki używałam z L'oreala.

Ta odżywka naprawdę daje świetne rezultaty na moich włosach.Są ładnie wygładzone, odżywione, mają połysk,  i bardzo dobrze się rozczesują . Dobrze się układają i wydają się grubsze w dotyku. Naprawde nie spodziewałam się jakichkolwiek efektów.

 Na pewno na jednym opakowaniu się nie skończy ale zauważyłam, że moje włosy się przyzwyczajają do niej i muszę robić przerwy w stosowaniu jej.
Na 100 % muszę wypróbować maskę z tej serii . 


Jestem tylko ciekawa czy nadaje się do wszystkich
 rodzajów włosów czy może u kogoś się nie sprawdziła? 
Dajcie znać :)







Pozdrawiam ;) 
Złota Orchidea

25 komentarzy:

  1. Kosmetyk Loreal'a mocno mnie zainteresował:) nie mam dobrych wspomnień z ta marka dla włosów, a tu taki rarytas~!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta odżywka jest właśnie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. odżywka wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. MAM TE ODŻYWKĘ I JEST OK,ALE BEZ REWELACJI,MOŻE MASKA BĘDZIE LEPSZA.POZDRAWIAM
    BISZKOPCIK86

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadne odżywki nie sa dla moich włosów. : (

    OdpowiedzUsuń
  6. a znasz moze jakiś sposób na przetłuszczanie się włosów :< ?

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam nigdy, ale z pewnością wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie używałam jej jeszcze... Może wypróbuję a może nie, bo cena mnie trochę odstrasza :P
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię błyszczyki essence XXL:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kladziesz odzywke na cale wlosy +skora glowy,czy tylko koncówki?

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz słyszę o tej masce szczerze mówiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię kosmetyki do włosów z loreal.. ale przerzuciłam się teraz na kosmetyki naturalne i nie żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa tego peelingu :p
    zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  14. interesting! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam szampon Elseve Arginine Resist X3 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje włosy ogólnie są jakieś zbuntowanie przeciwko tej firmie. Tolerują pantene chyba tylko i fructis z tych szamponów jak ja to nazywam nieaptecznych ;D A co do kremów - uwielbiam ziaję, szczególnie kozie mleko !

    pozdrowienia:)

    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię elseve :) obecnie używam odżywki :) ale w moim przypadku pielęgnacja zależy od pory roku i tego czego potrzebują moje włosy :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! podoba mi się to w jaki sposób piszesz np. o kosmetykach !: ) będę tu zaglądać + obserwuję ;*

      Usuń
  18. Hej twój blog i styl bardzo mi się podobają, więc nominowałam twój blog do udziału w Liebster Blog :)Pytania znajdują się na moim blogu. Pozdrawiam ;)
    http://jagodowysmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. od dawna szukałam jakiejś dobrej odzywki na wypadanie włosów.Koniecznie muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń