19 listopada 2012

Jak zapobiegać wypadaniu włosów?


  •  Chyba wszystkim znana maska do włosów Wax .ok.20 zł
  • Nafta kosmetyczna
  • Woda brzozowa
  • Picie drożdży 
  • Picie naparu z pokrzywy, skrzypu polnego
  • Indyjskie olejki ( np. Sesa )
  • Seboradin
  •  Radical - ampułki
  • Olejowanie włosów (olejek rycynowy, oliwa z oliwek)
  • Domowe maseczki do włosów 




Jak zapobiegać wypadaniu włosów? Henna Treatment Wax -  maska regenerująca do włosów zniszczonych zabiegami kosmetycznymi


Przeznaczona do intensywnej kuracji kosmetycznej włosów i skóry głowy. Jego specjalna receptura oparta na ekstrakcie Henny (Lawsonia), pozwala na głęboką penetrację włosa i cebulki włosowej, dzięki czemu odżywcze składniki docierają do miejsc gdzie są najlepiej wykorzystane. W rezultacie włosy odzyskują połysk i sprężystość.
 Wydajna, tania, włosy lśniące, nawilżone , miękkie , mniej wypadają, szybciej rosną ,
Zawsze do niej wracam .





Seboradin spray 

Jak zapobiegać wypadaniu włosów? Intensywnie działający preparat, zapobiega przetłuszczaniu się włosów, reguluje pracę gruczołów łojowych. Zawiera bogate w witaminy, mikroelementy oraz związki siarki wyciągi z czarnej rzodkwi, tataraku, dziurawca, które wzmacniają, stymulują włosy do wzrostu, zapobiegają wypadaniu i łamaniu się włosów. Lotion hamuje rozwój flory bakteryjnej w mieszkach włosowych, działa przeciwzapalnie i przeciwłupieżowo. Stosowany systematycznie przed okres min. 2-3 tyg. sprawia że włosy są puszyste, wzmocnione, odżywione, nawilżone, lśniące i miękie. Odzyskuję zdrowie i piękny wygląd. Preparat zawiera naturalne antyoksydanty zawarte w ekstraktach ziołowych.

Niestety na pierwszym miejscu w składzie jest alkohol i muszę powiedzieć, że naprawdę jest to odczuwalne.
Ale po 3 tygodniach spryskiwania skóry głowy ( nie codziennie) na noc, efekty były naprawdę widoczne.
Włosy były wzmocnione, nie przetłuszczały się ,znacznie przyśpieszył wzrost włosa, moje małe włoski przy skórze głowy z którymi miałam problem urosły ok. 2cm. 

 Domowa maseczka:

2 żółtka jaj, sok z cytryny, oliwa z oliwek, olejek rycynowy , łyżka majonezu

Trzymamy na włosach od 30 min do godziny.  Włosy są po niej mocniejsze, lśniące, mają większą objętość , końcówki wygładzone.
Bardzo istotna jest systematyczność.
Woda brzozowa na bazie naturalnego soku z brzozy odświeża skórę głowy i zmniejsza przetłuszczanie włosów, wzmacnia cebulki włosowe.


Nafta kosmetyczna zapobiega elektryzowaniu włosów, ułatwia rozczesywanie i modelowanie. Zapewnia połysk i puszystość. Chroni przed łupieżem 




Pozdrawiam
Złota Orchidea

13 komentarzy:

  1. ja aktualnie mam akcje ratowanie moich włosw, pierw był vitapil, teraz olejuje je olejem kokosowym:) mam nadzieje,ze coś dobre mi z tego wyjdzie;P

    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny blog, a tekst na nagłówku - mistrz !!!
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam wody brzozowej i jest bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. love your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, chyba muszę się zaopatrzyć w taką!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rozpoczęłam akcję picie drożdży, ale mój żołądek tragicznie na nie reaguje:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zabiłaś je wcześniej wrzątkiem ?
      może fermentują :P

      Usuń
  7. Fajny post, a może i ja bym się troszkę wzięła za moje włosy ?! Również obserwuje i pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  8. ajajajaj! *.* ♥♥♥♥

    u mnie konkurs- do wygrania dowolne buty ze sklepu :)
    http://modnaaa.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ja płukałam włosy naparem z pokrzywy

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi włosy wypadają tylko 2 razy w roku. Zawsze na wiosnę i jesień. :D Tak jak zwierzętom haha. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :P dobre ;p
      ciesz się, że nie przez cały rok :D

      Usuń