19 maja 2014

Zakupy kosmetyczne c.d. + przepis na domową maseczkę do włosów

Maska na włosy nałożona, herbata zrobiona, siedzę cała wysmarowana zieloną  glinką więc moge coś napisać :)

BIOVAX  do włosów przetłuszczających ! cudeńko! wcześniej miałam ogromny problem z przetłuszczającymi się włosami , musiałam je myć codziennie. Po zużyciu opakowania tego produktu włosy myję nawet co 3 dni chociaż ostatniego dnia związuję włosy ale  , a w moim przypadku to i tak cud, że nie muszę męczyć włosów suszeniem codziennie , ;)  w dodatku bardzo często w Super pharm jest promocja na produkty BIOVAX :)


 


 


 Lactacyd Femina - bardzo fajny żel intymny , to już moje  piąte opakowanie , ale jest bardzo wydajny , nie podrażnia , fajnie łagodzi i oczyszcza okolice intymne :)


 






Uwielbiam wszystko co związane z glinkami więc gdy zobaczyłam tą odżywkę stwierdziałam, że muszę ją mieć.  Ultra DOUX Garnier :)  Zapach jest niesamowity - bardzo naturalny,ożeźwiający-śliczny !   Co do działania to nie wiem czy zapobiega przetłuszczaniu włosów, ale napewno nie przetłuszcza. Nie nakładam jej od nasady włosów ponieważ odżywki na włosach podobno i tak pęcznieją więc działają też troche dalej niż nałożymy ale tej informacji nie sprawdzałam :)




Ostatnio robiłam sobie maseczkę na włosy jak zawsze z żółtek , cytryny +łyżka majonezu dla konsystencji ... więc wycisnęłam cytynę , dodałam łyżkę majonezu - patrzę ! nie ma jajek . ale numer. myślę, myślę... i wymyśliłam . Dodałam trochę drożdży piekarskich dolałam troszkę ciepłej wody żeby się dobrze rozpuściły i poszłam nakładać na włosy. 

Włosy były niesamowite po wysuszeniu jeszcze nigdy takich chyba nie miałam :D Nieziemski efekt.  Gładkie , nie puszyły się , udało się je nawet ułożyć a ostatnio z tym miałam problem. Więc dzisiaj powtarzam ten sam zabieg , mam nadzieję , że efekt będzie tak samo zadowalający :) POLECAM


9 komentarzy:

  1. Z chęcią się przekonam czy u mnie też się sprawdzi ta maseczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może w weekend zafunduję sobie taką maseczkę na włosy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego biowaxa to muszę spróbować, też mam paskudny problem z przetłuszczającymi się włosami. Ile kosztuje to cudo i gdzie je można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze chcialam wypróbować cos z Biovax ale niestety nie mam do tej firmy dostepu :(
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Maska na włosy świetna sprawa .

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zrobić sobie taką maseczkę na włosy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu sięgnąć po pełnowymiarowe opakowanie Biovaxu. ;)
    A co do domowej maseczki, to niestety nie dla mnie. Nie znoszę drożdży na włosach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Biovax używam maski regenerującej do włosów blond, całkiem ok :)
    Fajny przepis na maseczkę :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też robię tą maseczkę jak tylko mam trochę czasu dla włosów. Drożdże to super pomysł, od dawna mówi się że są dobre na włosy.. następnym razem wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń