25 czerwca 2014

Na ratunek włosom - picie drożdży

Napewno każda z nas słyszała  o cudownym sposobie na porost włosów jakim jest pisie drożdży. A jeśli nie to pozwolę sobie przybliżyć temat :)


Na ratunek włosom - picie drożdży

Drożdże można stosować wewnętrznie jak i zewnętrznie. 
Maseczka z drożdży świetnie  zadziałała na moje włosy , były bardziej lśniące , mocne i  odżywione.


Co zawierają drożdże?

  • witaminy z grupy B, które działają zbawiennie na kondycję włosów i cerę
  • witamina H (biotyna) - odpowiada za sprężystość włosów, pomaga regulować ich przetłuszczanie się, hamuje siwienie i wypadanie włosów
  • selen, miedź - wpływają na zdrowe włosy, skórę i paznokcie, wpływają na hamowanie procesów starzenia
  • cynk - odpowiada za porost włosów, odgrywa istotną rolę w utrzymaniu zdrowej skóry
  • dodatkowo fosfor, magnez, żelazo, potas i chrom.


Moja dawka to 1/3 lub 1/2(jeśli opuściłam dzień wcześniej)  paczki drożdży . Polecam te babuni ponieważ bardzo dobrze się rozpuszczają , smak nie jest taki zły .
Na ratunek włosom - picie drożdży
Drożdże domowe natomiast nie rozpuszczają się do końca , pozostają grudki i ten cudowny eliksir staję się nie do przełknięcia przynajmniej dla mnie.

Najważniejsze jest to , że musimy zalać je wrzątkiem !
Podobno jaśli tego nie zrobmimy drożdże zamiast dać nam witaminki , same je pobierają z naszego organizmu.
Ja zalewam 200 ml wody i  czekam aż  wystygną. Zimne moim zdaniem są dużo lepsze w smaku.
Ciepłych nawet nie zaleca się  pić, mogły by zacząć fermentować w żołądku .
Niigdy nie pijcie surowych drożdży i zawsze pijcie świeże !!



Nie pijcie ich na pusty żołądek.
Po kilku tygodniach kuracji zróbcie miesiąc przerwy. ;)

Jak poprawić smak drożdżowego drinka??
Ja osobiście piję same drożdże zalane wrzątkiem.
Kiedyś piłam ze słodzikiem lub zalewałam mlekiem ale już nie czuję takiej potrzeby za dużo chlapania z tym :)
Dziewczyny zalewają sokami , np Kubusiem.
Dodają kostnę rosołową - czego sobie nie wyobrażam pozatym to sama sól ale jak komuś to pomaga to ok .
Cynamon skutecznie maskuje smak i zapach.
Wszystkie dodatki dodajemy po 20 minutach ! 




Czego oczekuję po kuracji ??
-Szybszy wzrost włosów
-baby haur
-poprawa kondycji włosów
-poprawa stanu cery
-wzmocnienie paznokci



Relacje z kuracji i efekty o ile jakieś będą opiszę za miesiąc :) Pasemko kontrolne wynosi 32 cm :)

Na ratunek włosom - picie drożdży

POZDRAWIAM ;*

2 komentarze:

  1. Ja bym chyba nie była w stanie wypić drożdży ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spróbuję za 45 dni jak skończę kurację z innymi witaminkami ;) !

    OdpowiedzUsuń