6 lipca 2014

Biedronkowa wersja szczotki tangle teezer + skrzyp Vitalsss plus :)

Biedronka coraz bardziej mnie zaskakuje :) Od niedawna można płacić kartą i te promocje ;) 

Biedronkowa wersja szczotki tangle teezer + skrzyp Vitalsss plus :)


Informacja  o szczotce podobnej do "Tangle teezera" odrazu pojawiła się na blogach . Z czego się  bardzo cieszę  bo odrazu pojechałam do Biedronki po komplet. ;)  Cena to 14.99zł 


Biedronkowa wersja szczotki tangle teezer + skrzyp Vitalsss plus :)


Niestety nie mam porównania do orginalnego TT .Pierwsze moje wrażenie to to, że szczotka jest bardzo lekka, jakość  plastiku nie powala. Jest  i poręczna, mała - można wrzucić ją do torebki.   Włosie jest różnej długości czyli tak jak w orginale (na początku pojawiały się  podróbki z włosiem równej długości). Plastikowe włoski mogły by być bardziej elastyczne ale nie jest tak źle.  Bardzo fajnie rozczesuje włosy , nie ciągnie, delikatnie masuje skórę głowy. Szkoda,że nie posiada nakładki jednak po cenie nie ma czego wymagać.   Wzięłam ją z ciekawości , będę nosiła w torebce, napewno się przyda. Mam nadzieję ,że będę mogła kiedyś wypróbować orginał :)


Biedronkowa wersja szczotki tangle teezer + skrzyp Vitalsss plus :)


Tabletki  normalnie można kupić za  ok 10 zł.   Jest to 45 kapsułek , które wystarczą na 45 dni. Na temat ich działania będzie osobny post. Narazie nie mogę ich testować ponieważ jestem w trakcie kuracji drożdzowej, ale skład jest bardzo dobry (ZAWIERA SKRZYP POLNY, POKRZYWĘ,CYNK, ORAZ WITAMINY :))



PROMOCJA OBOWIĄZUJE DO 16 LIPCA ! :)




Pozdrawiam 
Złota Orchidea 
:)

86 komentarzy:

  1. widziałam ten zestaw, mam oryginalną TT i z chęcią porównałabym je obie ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba muszę odwiedzić dziś Biedronkę :P
    rzadko tam jestem, bo właśnie kartą płacić nie można :( ale skoro to zmienili (słyszałam o tym już jakiś czas temu) i skoro takie cuda tam mają, to nie ma opcji - muszę iść ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zostanę przy oryginale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam oryginalną, dlatego nie skusiłam się na tą biedronkową, jednak co do oryginału - nie mogę przyzwyczaić się do tego, że szczotka nie ma trzonka i robienie kucyka sprawia mi dużo problemów. Poza tym szczotka jak najbardziej jest warta uwagi :) a Biedronka faktycznie czasami ma fajne produkty, ja upolowałam dwa suche szampony z Batiste :)
    + obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam te tabletki i u mnie nie działały :/ dzięki za info o szczotce byłam skłonna kupić zestaw dla niej samej teraz jednak tego nie zrobię :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chce kupić sobie oryginalną :D

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie by się nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co do bucików kupiłam je na deezee, a co do szczotki to zdecyduję się na oryginalną :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam. Szczoteczka jest świetna, :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ją kupiłam i właśnie ten sam kolor. Jak chcesz wypróbować oryginalny TT to zapraszam do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kupiłabym tego zestawu, mam 3 oryginalne TT i nie zamieniłabym je na żadne inne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powoli szykuję się do zakupu TT :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo nie sądziłam że w biedronce można też dostać taką szczotkę :) a ja specjalnie zamawiałam z uk.
    Ciekawe czy faktycznie różnią się efektem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam oryginalny TT. Jest na prawdę swietny dobrze rozczesuje poplątane włosy i mozna go tez uzywać na mokrych włosach. Teraz już bym nie zamieniła na inną szczotkę :)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze możesz potestować tę szczotkę, a kiedyś się przerzucić na oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko zależy od tego, gdzie chcesz ją używać - jeśli chcesz ją mieć zawsze przy sobie, w torebce, zdecydowanie polecam inwestycję w kompaktową wersję, gdyż każda inna szybko się w torbie zniszczy. Jeśli w domu, ja posiadam tą - http://lookssogreat.blogspot.com/2013/06/moje-pierwsze-zamowienie-z-minti-shop.html i bardzo sobie chwalę, przez to że jest duża świetnie i szybciutko rozczesuje włosy nawet tuż po umyciu głowy. Mam jeszcze kwiatuszka, z serii dla dzieci - wygląda uroczo na półce i ma praktyczną ''podstawkę'' w której przechowuję najbardziej potrzebne spinki czy gumki, ale sama szczotka jest malutka, więc dość długo trzeba się nią czesać by wyczesać wszystkie włosy - chociaż, robi to bardzo dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda jak oryginał no i tańsza o wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie początkowo ma podobne działanie jak oryginalny TT, ale skoro jakoś plastiku jest słaba to zbyt długo przydatna nie jest. A mojego TT mam prawie 2 lata i nadal się świetnie sprawuje ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak bys miala porownanie to daj znac czy jest duza roznica :) Ja juz uzywam TT od ponad 3 lat i nigdy chyba sie z nia nie rostane :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiam się właśnie nad jej zakupem i może wezmę na wypróbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, ze nie zdaze wrocic na ta promocje:(
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszyscy o niej mówią, a w mojej biedronce już jej nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że szał na biedronkowy TT trwa w najlepsze:) Ja się jakoś opanowałam, jak byłam w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna ta szczotka. Gdybym nie miała dwóch TT to bym się skusiła. :P

    Ps. W Biedronce można płacić kartą?! :O Ja się na nich trochę obraziłam, odkąd zlikwidowali kasy samoobsługowe. Zakupy, które trwały 10 minut potrafią teraz przedłużyć się do 40 przez kolejki... :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie mam ani oryginału ani Biedronkowej szczotki :) ale mam za to ten suplement, ale jak ja go kupowałam to w gratisie był masażer głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja miałam przy tym co jest teraz szczotka, bo nawet nie skończyłam go brać jeszcze, bo mi się tyle tych suplementów nazbierało :)
      A masażera też jakoś za bardzo nie używam :P

      Usuń
  26. Very nice Inspirations

    FOLLOW MY BLOG / Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  27. mam oryginalny TT i uwielbiam tą szczotkę;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytałam o tych szczotkach i mnie kusi sprawdzić czy ułatwiłaby mi rozczesywać moje włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam i bardzo ją lubię chociaż pewnie długo nie posłuży :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O wow nie wiedziałam, że taka oto jest dostępna w Biedrze, czas ruszyć i kupić zatem :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Dużo blogerek skusiło się na tę promocję w Biedronce. Może i ja się wybiorę? Gdybym tylko miała długie włosy... :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawe czy bardzo różni się od oryginału;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak coś to kupuje tylko oryginały, ale nie potrzebuje takie czegoś

    OdpowiedzUsuń
  34. ja wciąż nie mogę się przekonać - szczotka to szczotka :P

    OdpowiedzUsuń
  35. ja się nie odważyłam na jego zakup :) ale marzy mi się ten TT :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam oryginalny tangle teezer, jednakże zakupię także ten biedronkowy bo jak cena 14zł to aż żal nie kupić :D. Porównamy działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ooo, nie wiedziałam o tej promocji :D może również się skuszę, hmm, muszę przemyśleć wydatki w tym miesiącu :D ale Biedra naprawdę zadziwia, nie wiedziałam, że można tam kartą płacić już :O

    OdpowiedzUsuń
  38. Właśnie zastanawiam się nad tą szczotką do włosów, kupić czy nie kupić, oto jest pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszyscy zachwalają, że i ja w końcu skusze się na zakup!

    OdpowiedzUsuń
  40. Agggrrr byłam taka zła, gdy zobaczyłam ten zestaw! Bo sama kupiłam Tangle Teezer w regularnej cenie (bo oryginał:))

    OdpowiedzUsuń
  41. i ja kupiłam sobie tabletki... ze szczotką xd

    OdpowiedzUsuń
  42. przydałaby mi się do torebki

    OdpowiedzUsuń
  43. Kupilam ostatnio TT i przyznam, ze w wygladzie raczej niewiele sie rozni :) oczywiscie kolorem, no ale to ma niewielkie znaczenie przeciez.
    xoxo
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Widziałam ją w biedronce i tak się zastanawiałam czy kupić ale u mnie w sklepie jest po 29 zł oryginalna także lepiej dołożyć i kupić tą w 100 % oryginalną chociaż i do tej nie mogę się jakoś przekonać ;p

    OdpowiedzUsuń
  45. Widziałam ten komplecik i chciałam wziąć ale tłumaczenie mojemu narzeczonemu i jego mina pogardy na mój pomysł utwierdziły mnie w przekonaniu, że sama sobie za swoje kupię ale muszę poczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawa propozycja, słyszałam o tej szczotce:)

    OdpowiedzUsuń
  47. na jakimś blogu czytałam, że była/jest teraz promocja na TT za 24zł to w sumie nie tak wiele więcej niż ta szczotka, a TT naprawdę jest wytrzymała, ja już swoją mam ponad dwa lata upadła mi miliard razy i kilkadziesiąt razy na nią przypadkiem nadepnęłam i żyje:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o tą promocję to ja się za bardzo nie orientuję, ale Madl-len pisała u siebie o niej więcej:) http://madl-len.blogspot.com/2014/07/letnia-wishlista.html#more

      Usuń
  48. Próbopwałam ten skrzyp, niestety okazał się mało skuteczny ! ale szczotka kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Biedrona wymiata :))) ja teżmam akcję włosomaniaczki -regeneracja wlosow preparatami kolagenowymi { http://inrudzienkasmind.blogspot.com/2014/06/projekt-wosy-produkty-kolagenowe.html }

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna opcja ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    http://dominikawozniakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja myślę nad zakupem oryginalnej szczotki TT. :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: gusiaablog.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Mnie jakoś ta szczotka nie skusiła. Mam okrągłą do stylizacji, która rozczesze (naprawdę) każdy włos :P

    OdpowiedzUsuń
  53. chętnie bym ją porównała z oryginałem :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Promocje mają bardzo ciekawe;))

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam oryginalnego TT, ale jest już na wykończeniu. Muszę tego dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Hmm ciekawe jak ta podróbka, właśnie niedawno kupilam sobię oryginalny tangle teezer, którego recenzja jest na blogu :)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Jednak co oryginał to oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Oo, jeśli u mnie takie będą chyba się zaopatrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Każdy teraz chwali się kupieniem tego zestawu ;) Całkiem okazyjna cena, ciekawe jak będzie z jakością

    OdpowiedzUsuń
  60. bardzo gratuluje takiego zakupu!
    obserwuje i licze na to samo

    floweryworldsmallperson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Raczej się nie skuszę, bo mnie nawet jakoś oryginalna TT nie kusi specjalnie.Mam bardzo cienkie włosy i u mnie lepiej sprawdzają się drewniane grzebienie.

    OdpowiedzUsuń
  62. czyli biedronka znów zaskakuje! :) ja jestem posiadaczką oryginalnego TT ale on wcale nie zachwyca, wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
  63. SUPER ! JA MAM ORYGINALNĄ I UWIELBIAM JĄ :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Kupiłabym dla samej szczotki bo kapsułki to akurat nie dla mnie :) szkoda, ze ja jakoś informacje przegapiłam bo nie będę raczej w biedrze w najbliższym czasie ;(

    OdpowiedzUsuń
  65. rewelacyjna szczotka! chyba wybierzemy się na małe zakupy ;)
    świetny blog! dodajemy do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszamy także do nas ;)
    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  66. Cena rzeczywiście jest bardzo atrakcyjna i może właśnie to mnie nie przekonuje ;P Tak duża różnica w cenie na pewno odbije się na jakości, ale wygląda naprawdę podobnie. Daj znać jak się spisuje :)

    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. ja dzięki promocjom biedronki zakupiłam batiste, o którym można poczytać u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  68. ja kupiłam suchy szampon batiste, a ta szczoteczka jakoś mnie nie przekonała :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Szukałam tej szczotki w kilku Biedronkach niestety bez skutecznie, ale na pocieszenie mam Tangle Teezer...:-)
    ___________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. kupiłam te tabletkiw tamtym roku na promocji także w Biedronce
    z masażerem
    mmmm :)
    uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
  71. Proszę i można kupić szczotkę taniej? Można :]
    A tabletki znam i lubię :]

    OdpowiedzUsuń
  72. Też zakupiłam dziś ten zestawik. Szczotka będę czesać kędziory mojej córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  73. Hmmm i ja to przeoczyłam :( dziś używałam oryginalnego TT od kumpeli- cudowny, muszę nabyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  74. też ją kupiłam i jestem mega zadowolona. Mimo, że jest idealna to jednak kusi nabycie oryginalnej TT- kobiety ;)

    Ps. fantastyczna nazwa bloga. Nie mogłam przestać się śmiać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Nie uważam, żeby oryginalny TT był warty swojej ceny. Moja mama ma szczotkę do włosów kupioną w małym sklepie za 15 zł i jest świetna - bardzo szeroka, ok 5x10 cm i wydaje mi się, że to właśnie w ilości tych słupków (nie wiem jak się to nazywa) tkwi cała tajemnica, bo naprawdę rewelacyjnie i bezboleśnie rozczesuje włosy, choć nie ma znanej marki ani wysokiej ceny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. Kupiłam kilka dni temu i bardzo mi się spodobała ;) Witaminki zażyłam dziś pierwszy raz i czekam na efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Też skusiłam się na tę szczotkę:) co prawda porównania nie mam z oryginałem TT,ale sprawuje sie całkiem nieźle:)

    OdpowiedzUsuń
  78. muffinkax.bloog.pl2 sierpnia 2014 23:37

    Miałam okazję czesać się oryginalną TT a dziś kupiłam wersję biedronkową. Moim zdaniem nie ma dużej różnicy, obie działają tak samo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń