12 lipca 2014

CHAMELI JAŚMINOWY OLEJEK DO WŁOSÓW

  
Chameli Herbal Hair Oil z naturalnym olejkiem jaśminowym i kokosowym, przywraca włosom zdrowie odświeża i odżywia. Włosy stają się gładkie, piękne i miękkie. Wzmacnia korzenie włosów przywracając im zdrowy wygląd. Nawilża i odżywia włosy i skórę głowy. Nie przetłuszcza, łatwo się zmywa, pozostawiając włosy miękkie, gładkie i piękne. - See more at: http://www.magiczne-indie.pl/olejki/1023-jasminowy-olejek-do-wlosow-chameli-200ml-hesh-.html#sthash.Y8YyMCsL.dpuf
Chameli Herbal Hair Oil z naturalnym olejkiem jaśminowym i kokosowym, przywraca włosom zdrowie odświeża i odżywia.
Włosy stają się gładkie, piękne i miękkie. Wzmacnia korzenie włosów przywracając im zdrowy wygląd. Nawilża i odżywia włosy i skórę głowy. Nie przetłuszcza, łatwo się zmywa, pozostawiając włosy miękkie, gładkie i piękne.
- See more at: http://www.magiczne-indie.pl/olejki/1023-jasminowy-olejek-do-wlosow-chameli-200ml-hesh-.html#sthash.Y8YyMCsL.dpuf
CHAMELI JAŚMINOWY OLEJEK DO WŁOSÓW


"Olejek jaśminowy zawiera w swoim składzie olej jaśminowy, kokosowy oraz rycynowy, które sprawiają, że włosy stają się  bardziej nawilżone, miękkie i gładkie. Wspomaga  wzrost włosów. Doskonale chroni wszystkie warstwy włosa. Wykazuje właściwości relaksujące i uspokajające. Pozostawia delikatny, kuszący zapach kwiatów jaśminu."


CHAMELI JAŚMINOWY OLEJEK DO WŁOSÓW


MOJA OPINIA: 

 Konsystencja tego oleju jest płynna. Zamknięty w plastikowej buteleczce 200ml , niestety  zatyczka odrazu się zepsuła-u mnie ma minus-ponieważ nie mogę go nigdzie zabrać i muszę uważać aby mi się nie wylał.  Zapach oleju jest delikatny, dość specyficzny ale ładny. Olej nakładam na całą noc-włosy są po umyciu miękkie i wygładzone, nakładam go również na końcówki przed suszeniem i prostowaniem co daje jeszcze lepsze efekty. Napewno to dobra alternatywa dla silikonowych jedwabiów do włosów, które rzekomo mają je odbudować^^. Pod wpływem temperatury olej penetruje w głębsze warstwy włosa, pozostawia je błyszczące i miękke .
Wzrostu włosów nie zauważyłam, jednak nie nakładam go na skalp tylko na same włosy.
Ja mam włosy blond, średnioporowate  i olej jaśminowy sprawdza się lepiej niż sam kokosowy także bardzo się cieszę, że zdecydowałam się go kupić.







Pozdrawiam 
Złota Orchidea
Olejek jaśminowy wykazuje właściwości relaksujące i uspokajające. Regularny masaż głowy, odświeża umysł, łagodzi napięcia.
Pozostawia delikatny, kuszący zapach kwiatów jaśminu.
- See more at: http://www.magiczne-indie.pl/olejki/1023-jasminowy-olejek-do-wlosow-chameli-200ml-hesh-.html#sthash.Y8YyMCsL.dpuf
Chameli Herbal Hair Oil z naturalnym olejkiem jaśminowym i kokosowym, przywraca włosom zdrowie odświeża i odżywia. Włosy stają się gładkie, piękne i miękkie. Wzmacnia korzenie włosów przywracając im zdrowy wygląd. Nawilża i odżywia włosy i skórę głowy. Nie przetłuszcza, łatwo się zmywa, pozostawiając włosy miękkie, gładkie i piękne. - See more at: http://www.magiczne-indie.pl/olejki/1023-jasminowy-olejek-do-wlosow-chameli-200ml-hesh-.html#sthash.Y8YyMCsL.dpuf
Chameli Herbal Hair Oil z naturalnym olejkiem jaśminowym i kokosowym, przywraca włosom zdrowie odświeża i odżywia. Włosy stają się gładkie, piękne i miękkie. Wzmacnia korzenie włosów przywracając im zdrowy wygląd. Nawilża i odżywia włosy i skórę głowy. Nie przetłuszcza, łatwo się zmywa, pozostawiając włosy miękkie, gładkie i piękne. - See more at: http://www.magiczne-indie.pl/olejki/1023-jasminowy-olejek-do-wlosow-chameli-200ml-hesh-.html#sthash.Y8YyMCsL.dpuf
Chameli Herbal Hair Oil z naturalnym olejkiem jaśminowym i kokosowym, przywraca włosom zdrowie odświeża i odżywia. Włosy stają się gładkie, piękne i miękkie. Wzmacnia korzenie włosów przywracając im zdrowy wygląd. Nawilża i odżywia włosy i skórę głowy. Nie przetłuszcza, łatwo się zmywa, pozostawiając włosy miękkie, gładkie i piękne. - See more at: http://www.magiczne-indie.pl/olejki/1023-jasminowy-olejek-do-wlosow-chameli-200ml-hesh-.html#sthash.Y8YyMCsL.dpuf

98 komentarzy:

  1. już sama nazwa mnie zachęca xd :D tak jaśminowo mi się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie kokos niby się nie sprawdza, ale Bringhraj ( czy jakoś tak :P ), sprawdził się bardzo dobrze a jest na bazie kokosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy ani tego olejku, z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się być ciekawy. Jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda na prawdę zachęcająco... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie się nastawiam na zakup olejku jaśminowego, żeby go sprawdzić. Póki co stosuję kokosowy :) Równieżdodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widzialam jeszcze tego olejku, muszę mu się bliżej przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłaś go gdzieś w stacjonarnym punkcie, czy w Internetach?

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda ciekawie :) nie wiadomo jakby się u mnie sprawdził :) mam olejek arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy, nie znałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam. Zaciekawił mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy olejek, nigdy go nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy olejek :) ja mam czystego kokosa i moim włosom wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki piękne, już szukam :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Być może na moich włosach też by się sprawdzil :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią bym go wypróbowała, jak do tej pory stosowałam tylko kokosowy

    OdpowiedzUsuń
  17. musze sobie kupic olej od nich ;)) mialam kiedys jakas inna wersje i bylam zadowolona baaardzo :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Prowadzisz genialnego bloga, dlatego obserwuję i licze na to samo!
    Jeśli zaobserwujesz mojego bloga, bierzesz udział w losowaniu. Nagrodą jest napisanie o zwycięskich blogach na moim blogu!
    Zachęcam do brania udziału :) Konkurs trwa do 1 sierpnia :D
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. O to może też bym musiała go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. super! jaśmin, blond i słońce to ciepłe refleksy na włosach, uwielbiam blondynki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki olej to musi być świetna sprawa, ale ja chyba mimo wszystko pozostanę przy swojej "Sesie" ;))
    Pozdrawiam, stylstynka.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam zapach jaśminu; nie wiem, dlaczego, ale przypomina mi zapach męskich perfum. Pewnie przez jakieś podświadome skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa rzecz, nigdy nie używałam żadnych olejków do włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy jest w sklepach , ja zamawiałam na allegro tam jest napewno :)

      Usuń
  25. Pierwszy raz o nim czytam, ale zaciekawiłaś mnie :) Chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam, ale chętnie bym wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę go wypróbować na swoich włosach:)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znam go, ale pewnie i u mnie by się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wpadam z rewizytą :) taki olejek to coś dla mnie...dostępny jest tylko na allegro...?
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia , ale nigdzie indziej go nie widziałam :)

      Usuń
  30. jaśminowego olejku jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam tego olejku,ale jestem ciekawa jak poradziłby sobie na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie słyszałam wcześniej o tym produkcie;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zastanawiam się jakby działał na moich wysokoporowatych włosach :D Kokosowy kompletnie się nie sprawdził, puszył okrutnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kokosowy próbuję skończyć , mi średnio robi coś z włosami- spodziewałam się lepszego efektu;)
      Jaśminowy lepiej działa ;)

      Usuń
  34. Oleju jaśminowego nigdy nie próbowałam. Ciekawe jak sprawdziłby się na moich wysokoporowatkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam wysokoporowate, lub średnio - do końca nie potrafię ocenić ;)

      Usuń
  35. ciekawy olejek , jeszcze go nie miała, pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie próbowałam tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawie opisany produkt, może skuszę się na jego kupno :)

    http://onlyforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też nie znam, będę się musiała zainteresować :P

    OdpowiedzUsuń
  39. pierwszy raz o nim słyszę, ale zaciekawił mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana nominowałam Cie do Liebster Blog Award po więcej zapraszam tutaj
      http://zaczarowana-oczarowana.blogspot.com/2014/07/liebster-blog-award.html

      Usuń
  40. Musze sobie kupic ! :) uwielbiam nowosci kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnio zaczęłam olejować włosy, chociaż nadal nieregularnie. Olejek bardzo ciekawy, chciałabym wypróbować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię olejowanie więc chętnie go przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  43. Wygląda ciekawie, poszukam na allegro

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam, ale chętnie bym wypróbowała ;) moje włosy się kręcą i zawsze je prostuje przez co się wysuszają niestety

    OdpowiedzUsuń
  45. Czy znajdę go w aptece?
    zapraszam do siebie: http://juliettasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam olejki do włosów, ale tego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie znam tego olejku, zamierzałam przetestować sam kokosowy, ale może skuszę się na ten. :)
    Zapraszam do mnie. :) // http://pretty-amazement.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem ciekawa, bo uwielbiam takie oleje do włosów, wcierki itp, a o tym pierwszy raz słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wydaję się bardzo fajnym produktem. Może sama go wypróbuję :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. Może sama wypróbuję :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja również wyczuwam, że to świetny produkt ;) Chyba warto wydać te 20 zł i spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. nie jestem pewna czy byłby dobry do moich wysokoporowatych włosów. olej kokosowy to dla nich zabójstwo

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeśli chociaż pachnie trochę tak, jak jaśmin, to chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Super że produkt się u ciebie sprawdził:) Super produkt:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/07/break-free.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie znam tego olejku, ale mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie znam go, ale bardzo mnie zaciekawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  57. zainteresowałaś mnie tym olejkiem :) Ja używam tylko rycynowego, ale chętnie zmienię przyzwyczajenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Również cieszę się, że się sprawdził! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo interesujący, osobiście jestem fanką zapachu jasminu, ale samego oleju nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  60. Wypróbuję ;D
    Obs za obs.?
    http://dreeeaameeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam tego rodzaju produkty :)
    + obserwuję.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Pierwszy raz widze ten produkt, a uwielbiam wszelakie olejki :) Są cudem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja mam olejek argonowy i też jestem zadowolona ,także bardzo chętnie wypróbuję i ten :D
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  64. Jak skończy się mój olejek z Alterry to może po niego sięgnę ;)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Amazing post, dear!

    http://www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  66. będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  67. fajnie że tak dobrze się u Ciebie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ciekawe jak by się sprawdził na moich wysokoporowatych włosach... :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny produkt:),na moje włosy świetnie działa olejek z wiesiołka:))

    OdpowiedzUsuń
  70. Pierwszy raz go widzę i czytam o nim, z chęcią go wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Chcialabym po niego siegnac, moze skusze sie jak tylko bede w Polsce :))))

    +Zachecam do wzajemniej obserwacji! Daj znac, czy jestes tym zainteresowana! :))))

    OdpowiedzUsuń
  72. I love oil treatments for hair, great product! xo
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. This oil must be very good
    Can we follow each other on Google Friend Connect (GFC)?
    New Post: Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń
  74. Fenomenalnie! :) gusiaablog.blogspot.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  75. muszę wypróbować :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. z chęcią wypróbuje - będe uważać, by zatyczka się nie zepsuła;-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Miałam kiedyś coś podobnego ;)) i dobrze się sprawdziło na włosach

    OdpowiedzUsuń