10 lipca 2014

Food diary - co jem na diecie :) cz.1

 1.

Jogurt naturalny z owocami i bakaliami
-nektarynka -migdały -jagody goji -daktyle -suszone śliwki

Jogurt naturalny z owocami i bakaliami  -nektarynka -migdały -jagody goji -daktyle -suszone śliwki


 Ryba + ryż brązowy + mieszanka sałat  z jogurtem naturalnym




Sałatka  (sałata lodowa, mozzarella,pomidor, tuńczyk, szczypiorek, nasiona słonecznika,lnu, oliwa z oliwek) zielona herbata



 2.

Kawa z mlekiem + kromka chleba z twarogiem, szynką, pomidorem+ogórek



 Ryż z sosem pomidorowym z kurczakiem i cukinią


Ryż z sosem pomidorowym z kurczakiem i cukinią


 Twaróg z ogórkiem i szczypiorkiem


 Twaróg z ogórkiem i szczypiorkiem

 Dla ochłody w upalne dni woda z lodem, cytyną i mrożonymi truskawkami - polecam :):)

Food diary  woda z owocami




 Dajcie znać czy podobają się Wam takie wpisy :)




 Pozdrawiam 
Złota Orchidea

109 komentarzy:

  1. Same pyszności... Kawę naturalną możesz zamienić na zieloną. Niedługo u mnie pojawi się recenzja zielonej kawy :) może Cię zaciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno zajrzę, a już kilka razy przymierzałam się do kupienia kawy zielonej. Narazie piję parzoną :)

      Usuń
  2. Same pyszności! Taką rybkę to bym z chęcią zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. intryuje mnie ostatni napój :D napisz proszę co to jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ryba z ryżem wygląda pysznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że dużo jesz białego sera :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. jaaak zdrowo. Narobiłaś mi ochoty na owoce. :) Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm narobiłaś mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszności:) nr 1 mój faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same smakowitości :D
    Jednak muszę zwrócić uwagę, bo być może nie wiesz, ale nie powinno się łączyć w posiłku pomidora i ogórka, bo nawzajem eliminują swoje dobroczynne działanie, chodzi głównie o witaminę C :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko wygląda mega apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też muszę przejść na dietę, ale tak bardzo nie lubię się pilnować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do niczego się nie zmuszaj, ale powiem Ci, że po 2 tygodniach już to wchodzi w nawyk i nawet nie ciągnie do niezdrowego jedzenia :)

      Usuń
  12. wpis jak najbardziej mi się podoba, a rybka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tu widzę same pyszności :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podobają wpisy w takiej właśnie formie :) Oho,widze,że ostatnio odżywiamy się podobnie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podobne rzeczy jadłam, jak się odchudzałam i bardzo podobne rzeczy nadal jem :)
    twarogi, ryby, owoce, warzywa, ryż i jeszcze chrupkie pieczywo, to podstawa mojej diety :)

    i kawa z mlekiem też!
    dasz wiarę, że póki się nie zaczęłam odchudzać, to w ogóle nie piłam kawy?
    w czasie odchudzania zapychała mi żołądek, więc wkręciłam się w nią właśnie wtedy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację kawa jest super :) ja jak wypije jedną kawke z mleczkiem to mi się odechciewa jeść na 2-3 godzinki. Najlepiej jeszcze żeby była parzona :)

      Usuń
  16. Wszystko wygląda smacznie i zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię takie posty, mogę zaczerpnąć coś do swojego menu, bardzo smacznie jesz

    OdpowiedzUsuń
  18. Więcej takich wpisów:) Uwielbiam oglądać na zdjęciach takie smakowitości :) Aż nabrałam ochoty na ryż z kurczakiem i cukinią:) U mnie dziś makaron z kurczakiem i brokułami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się takie wpisy bardzo podobają : ) Wszystko wygląda pysznie
    obserwuje bloga i życzę miłego dnia ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet jako dietetyczne jedzenie to wszystko wygląda smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. parę dań i ja bym zjadła;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaraz chyba zajrzę do lodówki... :)
    Szkoda tylko, że nie toleruję laktozy i nie mogę wypróbować pierwszego przepisu...:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Hehe jak widać można jeść i smacznie i zdrowo! :) co do 3D chili, używam tego oleju lnianego pod kątem bardziej zdrowotnym, niż typowo do odchudzania, absolutnie nie jest mi ono potrzebne, jednak dbam o ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Yummy, love it<3
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Niektóre z dań bardzo przypadły mi do gustu i chętnie bym ich skosztowała! :D

    Pozdrawiam, stylstynka.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale smakowicie wygląda! :( też zgłodniałam

    OdpowiedzUsuń
  27. smakowicie:) też powinna wejść na lekką dietę...

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny wpis! Mmm, aż się głodna zrobiłam ;-) Wiele osób stara się teraz zdrowiej jeść i to jest dobre, jestem za ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wpis, oby częściej się takie pojawiały :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie dobrocie! Uwielbiam taka zdrowa żywność!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pyszności śmiało mogę powiedzieć, że z wielką przyjemnością przyrządzę to sobie :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Strasznie głodna się zrobiłam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  33. tą wodę chętnie bym wypiła :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale wypiłabym sobie w taką pogodę domową lemoniadę :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Thanks for checking out my blog, dear:)
    I am your follower on GFC(140)
    Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. mnie się podoba i proszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. od gapie sobie kilka pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  38. Pysznie, ja też tak jem na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. mniam ;) ale mi smaka teraz na noc narobiłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja Cie zaskoczę, jestem na dziwnej diecie i na takie posiłki moge sobie pozwolić co drugi trzeci tydzien, przez 30 godzin ;P na tzw doładowaniu, kiedy jem węglowodany :) ale same zdrowe i pyszne mniaaam posiłki pokazalas, smaka sobie narobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. dla mnie jogurt z bakaliami jest za słodki :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale się zrobiłam głodna ^^

    http://mickeymousegirlsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Też ostatnio przygotowałam rybę z ryżem. Dodałam jeszcze sałatę, pomidory i fasolkę. Dodam zdjęcia niedługo do siebie na bloga. Takie proste...a jednak takie smaczne!
    Będę Cię tu częściej odwiedzać! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też juz obserwuję Twój blog :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pyszności, uwielbiam cukinie :)
    Wpis świetny - więcej takich!

    OdpowiedzUsuń
  46. Great post!

    xx
    www.mariarubioblog.com

    OdpowiedzUsuń
  47. jakie smakołyki <3
    taką dietę to ja rozumiem :) sama mogłabym się na nia udać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;'*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. mi bardziej przypadł do gustu zestaw nr 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak smakowicie to wygląda *___*
    Zjadlabym!

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystko takie smakowite! Lece zrobić sobie taką jak Ty sałatkę z sałatą lodową ;) Dzięki za inspiracje :]

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuję! Ja również dodaje do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam wodę z cytryną i owocami <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Całkiem smacznie i wydaje się zdrowo. Sama jem podobne rzeczy, ale nie jestem na diecie, a staram się odżywiać zdrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Taką dietę to chętnie bym miała! Tylko jeszcze jakiegoś kucharza do tego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom, szybko się przygotowuje takie dania ;)

      Usuń
  55. ooook :D może mi coś ugotujesz? :D ;))

    OdpowiedzUsuń
  56. Jogurt naturalny z owocami uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Wiele potraw pięknie wygląda..

    My jemy podobnie, ale bez składników mięsnych i rybnych (wegetarianizm).

    OdpowiedzUsuń
  58. Pierwszy zestaw z wielka chęcią bym zjadła. ; D

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo lubię taki jogurt naturalny z owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  60. nr 1 - zrobiłam się głodna! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wiele dań znajduje się także w moim menu ;) Po tych zdjęciach aż zgłodniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. jak dla mnie super;) zawsze coś nowego w swoim menu


    ps. a u mnie? MAGAZYNOWO z moimi stylizacjami i makijażami

    OdpowiedzUsuń
  63. Mmmm ale to pysznie wygląda wszystko <3
    Na pewno z któregoś przepisu skorzystam :)

    http://onlyforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Pyszności :)
    Ja bym chyba nie wytrzymała na diecie :P Choć ostatnio by mi się przydała ;)
    Swoją drogą słyszałam, że nie powinno się łączyć ogórka z pomidorem czy to na kanapce czy w sałatkach, nie wiem na ile w tym prawdy, ale w restauracjach czasem widzę jak podają takie połączenia...

    OdpowiedzUsuń
  65. Everything looks so yummy!
    Thanks for stopping by! xo

    OdpowiedzUsuń
  66. Muszę wypróbować tą sałatkę z tuńczykiem i mozarellą ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Mmm aż zrobiłam się głodna ;) Muszę wypróbować Twoje przepisy ;)
    http://agamafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. mniam mniam :) jakie pyszności :) muszę robić taką wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  69. 1 propozycja zdecydowanie najsmaczniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Same dobrocie! :D Taka dieta to cud i palce lizać :D :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo fajne przepisy !
    Przydadzą mi się takie pomysły
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. fajny blog, miło się czyta ;) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    Pozdrawiam ;)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/07/on-sweet.html http://magdalenka99.blogspot.com/2014/07/really-dont-care.html http://magdalenka99.blogspot.com/2014/07/me-and-my-broken-heart.html aż trzy nowe notki! :) zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jagody Goji są pyszne. A szczególnie w owsiance :D

    OdpowiedzUsuń
  74. ale pyszne jedzonka;)
    pozdrawiam serdecznie ;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. zdrowo nie znaczy nudno i niesmacznie :) wręcz przeciwnie, zdrowo = pysznie, uwielbiam zdrowe jedzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Smacznie i zdrowo! :) Dieta kojarzy się wszystkim z katuszami, a tak naprawdę wystarczy zdrowo jeść i nawet nie trzeba tego nazywać dietą :)) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  77. W upalne dni pije wodę z mieta i melonem pycha

    OdpowiedzUsuń
  78. zjadłabym ten ryż z kurczakiem, wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  79. uwielbiam takie jedzonko...no może oprócz szynki (nie jem mięsa czerwonego), pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale smakołyki :)
    dzięki za mile slowa, u ciebie tez fajnie :)
    Obserwuję...

    OdpowiedzUsuń
  81. smacznie i zdrowo i o to chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. ostatnio jestem uzależniona od nektarynek, łączę je ze wszystkimi możliwymi owocami i zawsze smakują super ;))

    OdpowiedzUsuń
  83. Pysznie wygląda to Twoje jedzonko :-) Ja staram się jeść dużo warzyw i owoców, a o diecie będę myśleć po porodzie :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  84. Hi! I understand this is somewhat off-topic but I needed to ask.

    Does managing a well-established website such as yours take a large
    amount of work? I'm completely new to running a blog but I do write in my journal every day.
    I'd like to start a blog so I can easily share my personal experience and feelings online.
    Please let me know if you have any kind of recommendations or tips for new aspiring
    bloggers. Appreciate it!

    Also visit my webpage: www.fotosunhasdecoradas.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Tak, jak obiecalam - http://chocolatestoptempting.blogspot.co.uk/2014/07/osos-na-obiad.html :) Tylko zapomnialam dac znac,ze juz jest :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  86. Lubie tego typu posty. Zawsze cos mozna podpatrzec i wniesc do swojej kuchni i jadlospisu :))

    OdpowiedzUsuń