3 lipca 2014

Glicerynowy krem do rąk Cztery pory roku recenzja

 Glicerynowy krem do rąk Cztery pory roku

Glicerynowy krem do rąk Cztery pory roku


Polecany do codziennej pielęgnacji skóry dłoni. Dzięki lekkiej konsystencji szybko i łatwo się wchłania, zmiękczając naskórek. Likwiduje suchość i szorstkość skóry, która staje się gładka i elastyczna. Krem zawiera aloes, glicerynę i oleje naturalne - substancje łagodzące, nawilżające i ochronne. O zapachu zielonej herbaty.
Cena: ok. 3zł / 125ml


Glicerynowy krem do rąk Cztery pory roku




Czytałam różne opinie na jego temat, u wielu z was się nie sprawdził ale są też osoby, które go sobie chwalą - i ja do nich należę :)  Pierwszą zaletą jest jego cena oraz dostępność, spotykałam się z nim dosłownie w każdym sklepie z kosmetykami. Dobrze się wchłania niwelując uczucie suchości i ściągnięcia.  Zapach jest całkiem przyjemny.  Możliwe, że krem przyczynił się również  do wzmocnienia paznokci ale w 100 % nie jestem pewna bo używałam różnych kosmetyków. 

Glicerynowy krem do rąk Cztery pory rokuGłównym składnikiem tego kremu (już na 2 miejscu w składzie!)  jest gliceryna,która skutecznie chroni skórę dłoni przed wysuszeniem oraz poprawia jej miękkość i elastyczność. Posiada właściwości ochronne, zapobiegające utracie wilgoci, oraz higroskopijne czyli przyciąga cząsteczki wody z otoczenia i w kremie gromadzi je na powierzchni skóry. 

Niektóre źródła podają, że taki efekt uzyskuje się  tylko wtedy, gdy wilgotność powietrza nie jest mniejsza niż 65%. Jak wszystkie humektanty  ma zdolność wysuszania skóry w warunkach niskiej wilgotności powietrza, dlatego należy uważać podczas stosowania jej podczas zimy! .Może prowadzić do pękania skóry. Powietrze wysuszone przez grzejniki
i gliceryna nie przyciąga cząsteczek wody z powietrza, ale bierze ja z dolnych warstw skóry, czyli silnie ją wysusza.

Glicerynowy krem do rąk Cztery pory roku 
 Są również źródła, które podają że to nie prawda, trudno stwierdzić z całym przekonaniem, która teoria jest prawdziwa. Każdy indywidualnie musi sprawdzić jak gliceryna działa na niego.


Wysoką ilość gliceryny możemy poznać po lepkości produktu.







Pozdrawiam  
Złota Orchidea



 

25 komentarzy:

  1. Ja tam bardzo lubię kremy do rąk z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też używam od dość dawna. Ale tylko czerwony !!! Pachnie obłędnie !
    Zapraszam do mnie : http://crazycreature92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama niesamowicie sobie chwali kremy Cztery Pory Roku i jest im wierna od paru lat :)
    Na szczęście od października koniec związku na odległość, bo zamieszkamy razem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja teraz mam jakiś balsam, który jednak nie jest taki dobry jak powinien, bo słabo się wchłania i ręce się kleją :) Ale ten, chyba wypróbuję :33

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś miałam taki krem:)Ps obserwuję!`

    OdpowiedzUsuń
  6. Uzywalam tego kremu .,, "Cztery pory roku" to dosc znana marka.
    Pozdrawiam ;*
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z tych kosmetyków nie miałam okazji wypróbować, ale chyba raczej się nie skuszę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię Cztery pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo wiele razy miałam ten krem, moja mama kupuje tylko"Cztery pory roku"

    OdpowiedzUsuń
  10. Są bardzo popularne te kremy ;) gliceryna w kremie do rąk to moim zdaniem podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam, a cena przystępna, więc można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za tą firmą ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Kremy do rąk tej firmy sprawdzały się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie próbowałam, ale wydaje się całkiem dobry :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś używałam, ale dla mnie to takie średniaczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post !
    obserwuję i liczę na to że również mnie zaobserwujesz :)
    http://paulinadme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś krem z tej serii, ale taki przeciętny raczej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam miniaturkę, ale takiego różowego, wersja z japońską wiśnią o ile dobrze kojarzę, może nie jest super, ale zapach ma nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam go kiedyś i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam tego kremu , ale moimi ulubieńcami są kremy z Johnson's i Synergen ; ))

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasami gościł w moim domu, najlepszy jednak według mnie jest czerwony z nerolą :D

    OdpowiedzUsuń
  22. rzadko używam kremu do rąk :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze go nie miałam w swojej kosmetyczce, jak widać dobrze się sprawuje ;)

    OdpowiedzUsuń