14 lipca 2014

Recenzja lakieru do paznokci Golden Rose Paris



Recenzja lakieru do paznokci Golden Rose Paris
Golden Rose PARIS 
 Wysokiej jakości seria lakierów do paznokci. Produkt ten jest wzbogacony substancjami przedłużającymi trwałość manicure. Lakier nadaje połysk. Dostępny w bogatej i modnej kolorystyce
 
 Zalety tego lekieru to niska cena (5,50zł), szeroka gama kolorystyczna, jest bardzo rzadki i ładnie się rozprowadza po płytce, nie robi smug, bardzo szybko też wysychają.


I teraz mam dylemat ponieważ widziałam recenzje tych lakierów, różne odcienie i wszystkie świetnie kryły po ok dwóch, trzech warstwach.



Ja posiadam kolor 86 - nie lubię zielonego ale ten jest taki słodki, pastelowy w rzeczywistości przechodzi lekko w neonowy .
Jak możecie zauważyć na zdjęciu krycie jest słabe, wygląda jakbym pokryła paznokcie tylko jedną warstwą, nic bardziej mylnego... na zdjęciu na paznokciach mam 1 warstwę odżywki  i 4 warstwy lakieru Golden Rose! Linię uśmiechu nadal widać. 


Recenzja lakieru do paznokci Golden Rose Paris

Nie polecam go ze względu na krycie (być może fajnie by wyglądał na białym lakierze), ale jest bardzo trwały jak mówi producent.

Paznokcie po 4 dniach(przy codziennym myciu naczyń).
Jak widać lakier nie odpryskuje, lekko ściera się na końcu paznokci,traci powoli kolor. Wygląda to dużo estetyczniej niż odpryskujący lakier :)

Recenzja lakieru do paznokci Golden Rose Paris

Po zmyciu lakieru płytka paznokciowa jest w nienaruszonym stanie, lakier nie barwi płytki.



Kilka inspiracji :)






Pozdrawiam
Złota Orchidea




122 komentarze:

  1. szkoda, że tak słabo kryje ;( sądzę,że możesz miec racje i na bialym lakierze lepiej by wyglądał :) ale ogólnie kolorek ciekawy ;) takiego nie mam w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że słabo kryje. Ja mam tez z tej firmy i ten sama problem

      Usuń
  3. szkoda, że tak słabo kryje, bo kolorek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś podobny kolorek, ale innej firmy :)
    Lubię lakiery golden rose, chociaż muszę przyznać, że z tej serii nie miałam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na białym byłoby git :)
    Wiem, że czerwień z tej serii przebarwia płytkę. więc czerwieni bym się wystrzegala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolorek ale krycie porażka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek,bardzo wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurde! 4 warstwy :O Na pierwszy rzut oka rzeczywiście wygląda na jedną :O
    Kolor bardzo ladny, ale te zielone 'neony' chyba tak juz maja :-/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny kolor, szkoda tylko, że tak słabo kryje

    OdpowiedzUsuń
  10. mam neonowy róż i jest ten sam problem z kryciem :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor fajny, ale krycie faktycznie kiepskie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię jak lakiery słabo kryją, ale kolorek super. Ja bym się nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny kolor lakieru :) świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor fajny, ale krycie bardzo średnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że tak słabo kryje bo kolorek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne inspiracje - chyba mam już pomysł na nowe pazurki :-) Bardzo ładny ten zielony lakier :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś lakier o podobnym kolorze, ale innej firmy i też praktycznie nie krył. Może to być specyfika tego koloru, że ciężko z kryciem. Podobnie jest z neonami żółciami i różami też słabo kryją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz rację z tym Lovely:) ta zieleń, którą miałam to była jakaś bazarkowa taniocha:D

      Usuń
  19. Miałam lakiery tej marki i średnio byłam zadowolona. Zazwyczaj musiały być 2-3 warstwy lakieru.

    Zapraszam: http://onlyforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze, świetny kolor tylko szkoda, że tak słabo kryje

    OdpowiedzUsuń
  21. mam dużo lakierów tej firmy i bardzo je lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kolor, ale ja lubię pełne krycie. Szkoda, że o takie często trudno w przypadku neonów :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj tam, nie wszystkie lakiery muszą świetnie kryć! :D bardzo fajny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor ładny, ale co z tego jak brak krycia? ;(
    Ale wypróbuję inny kolor z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor zdecydowanie mój, lubię takie odcienie, no ale niestety przez słabe krycie odpada :(
    ♥♥
    Pozdrawiam♥
    daaisyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny kolorek, ale wydaje mi się, że trzeba co najmniej trzy warstwy dać :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda,że tak słabo kryje bo kolor fajny

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor bardzo mi się podoba, ale krycie- masakra. Inspiracje paznokciowe b. ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja koleżanka go miała i też mówiła, że krycie słabe:( Ale kolor fantastyczny! Trzeba gdzieś znaleźc taki sam tylko z lepszym kryciem :)
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny kolor :) ale trochę słabo z kryciem, dołożyłabym jeszcze 1 albo 2 warstwy :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawy kolor :)
    pozdrawiam :)
    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor piękny, ale faktycznie krycie kiepskie trzeba za 3-4 warstwy żeby nie było prześwitów:(

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda, że takie krycie, ale przy białym podkładzie powinno być odrobinę lepiej. Niech się nie marnuje bo lato trwa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Własnie z tym białym moze byłoby lepiej, bo cały kolorek mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ładny kolorek :) super inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja bardzo lubię lakiery z Golden Rose :) Zawsze po bazie nakładam jeszcze biały kolor, dlatego kolor jest intensywniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem chyba już za stara na takie jaskrawe zielenie :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja osobiście nie przepadam za lakierami z "GR"- jak dla mnie są zbyt rzadkie. Zaś kolorek ciekawy! ;))

    Pozdrawiam, stylstynka.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  39. kolor ładny, ale słabe krycie :/ chociaż 4 dni bez odprysków, to całkiem ładny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  40. obserwuje :)
    pozdrawiam :)

    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Zanim przeczytałam notke byłam pewna że to jedna warstwa. A szkoda bo choć nie mój kolor to bardzo ładny;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Faktycznie słabe krycie :( A kolor w buteleczce taki ładny!

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękna, soczysta zieleń, chociaż krycie mogłoby być lepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Serio to są 4 warstwy + odżywka? :O
    Będę się wystrzegać, kolor może ładny, ale co z tego?
    Pozdrawiam,
    Zamyślona

    OdpowiedzUsuń
  45. świetnie inspiracje:) akurat w piątek idę na paznokcie :) dziękuje za odwiedziny u mnie i zapraszam ponownie:*

    OdpowiedzUsuń
  46. 4 warstwy? I nic?
    Nie podoba mi się takie "krycie"
    I na pewno się na niego nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolorek bardzo fajny, ale szkoda, że tak słabo kryje :/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajne inspiracje;)) Podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  49. jaką zieleń sobie strzeliłaś:) Ja nie lubię lakierów z tej firmy ale cena dalej kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  50. szkoda, że nie jest do końca kryjący ale zdecydowanie nadrabia trwałością. powiedziałabym, że na co dzień to jest nawet ważniejsze :P. bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kolor 'w słoiczku' jest super, szkoda, że nie kryje tak dobrze jak inne lakiery z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczny kolorek ! ;) Szkoda, że tak słabo kryje.

    OdpowiedzUsuń
  53. Trwałość faktycznie perfekcyjna! Jak po 4 dniach ciągle tak wygląda to ah! ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Such a great summer color, and great inspiration too! xo

    OdpowiedzUsuń
  55. miałam dokładnie ten sam odcień, krycie miał fatalne...

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie lubię tych lakierów za pędzelek i słabe krycie ;/

    OdpowiedzUsuń
  57. też mam ten zielony lakier GR, na Twoich paznokciach wygląda znacznie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  58. słąbe krycie... ale kolor fajny:D

    OdpowiedzUsuń
  59. No właśnie większość lakierów neonowych z Golden Rose ma takie słabe krycie ;/

    OdpowiedzUsuń
  60. W buteleczce wygląda bardzo fajnie, lecz na paznokciach kiepsko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Kolorek świetny, szkoda, że tak fatalnie kryje...

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak na 4 warstwy krycie jest mega słabe :-( choć kolor całkiem fajny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja z tej serii mam niebieski i też cholernie słabo kryje :/

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam pomarańczowy ,totalna masakra
    http://dreeeaameeer.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  66. koniecznie musze sobie ten lakier sprawić!
    wiccula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. kolor super, szkoda że krycie marne

    OdpowiedzUsuń
  68. Kolor jest przepiękny, nie podoba mi się jednak jego krycie.

    OdpowiedzUsuń
  69. Rzeczywiście kryje słabo. Ale kolor na paznokciach podoba mi się zdecydowanie bardziej, niż ten neon w butelce.

    OdpowiedzUsuń
  70. Kolor ładny, ale szkoda, że ma takie krycie...

    OdpowiedzUsuń
  71. pomaluj na biały lakier może, ja mam takie krycie w neonowych odcieniach i identycznie wygladaja bez lakieru bazowego, wiec sproboj na bialy :)

    OdpowiedzUsuń
  72. ten zielony kolorek lepiej prezentuje się w buteleczce niż na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Zawsze dbam oto, aby mieć ładnie pomalowane paznokcie, choć tego szczerze nie cierpię! Piłowanie, malowanie i cała ta paznokciowa otoczka przyprawia mnie wręcz o dreszcze, więc lakier któremu musiałabym nakładać 4 warstwy zdecydowanie nie jest na moje słabe nerwy, a szkoda, bo kolor iście uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja mam niemalże obsesję jeśli chodzi o krycie, więc raczej w ten nie zainwestuję. ;)
    Podobny kolor mam również z golden rose, ale serii selene, ma nieco lepsze krycie a prawie identyczny kolor ( ewentualnie nieco bardziej neonowy ;) )
    Zapraszam do mnie, post o planach na wakacje :) // http://pretty-amazement.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Kolor <3 Szkoda, że tak słabo kryje :(

    OdpowiedzUsuń
  76. kolor jest boski, szkoda, że krycie takie słabe.

    OdpowiedzUsuń
  77. świetny kolorek ;) chyba się skuszę ;)
    zaobserwowałam bloga i zapraszam do siebie. ;)
    talizman-sukcesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Miałam ten lakier, nadal gdzieś leży odłogiem. Nie używam go, bo dla mnie do niewybaczalne, że lakier w ogóle nie kryje. Jakoś zniosłabym potrzebę trzech warstw, choć tego nie akceptuję zwykle, ale cztery warstwy i praktycznie zero krycia? To nie dla mnie, bo jestem przeciwniczką prześwitów ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. śliczny kolorek, ale niestety troszkę słabo u niego z kryciem :(

    OdpowiedzUsuń
  80. gratuluję cierpliwości, bo ja z pewnością nie wytrzymałabym nakładania 4 warstw :)

    OdpowiedzUsuń
  81. ważne, że jest trwały, bo mnie cholernie denerwują lakiery, które schodzą już po jednym dniu

    OdpowiedzUsuń
  82. Ładny kolor, choć nie przepadam za zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  83. A ja bym po niego siegla, takie lakiery naprawde mi sie podobaja, delikatne, lekko neonowe i trwale! :)
    Tylko nie wiem gdzie moge go znalesc, gdze go kupilas? :)

    OdpowiedzUsuń
  84. śliczny kolorek :) szkoda że słabo kryje :/

    OdpowiedzUsuń
  85. Ma coś w sobie ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  86. jeszcze nigdy nie mialam zielonych paznokci :D inspo swietne :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Z trwałością całkiem fajnie, ale to krycie... nie chcę nawet wiedzieć ile schły te 4 warstwy :(

    OdpowiedzUsuń
  88. No prawda... krycie nie jest najlepsze...

    OdpowiedzUsuń
  89. Świetny neonowy kolor!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/07/black-widow.html

    OdpowiedzUsuń
  90. śliczny kolorek:)
    ~ best-frieend.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  91. szkoda że nie kryje całkowicie bo ma na prawdę śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Jeszcze jedna warstwa i będzie super :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  93. Ale świetne kolorki! Inspiracje również cudowne.

    Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Loved the color

    Please visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  95. kolor jest świetny szkoda tylko, że słabo kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Osobiście nie lubię firmy GR, po prostu raz się zraziłam i już do niej nie wracam. Świetne te inspiracje! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  97. Cudny kolorek, ale ja uzyłabym jeszcze jednej warstwy

    OdpowiedzUsuń
  98. Kolor bardzo ładny, szkoda tylko, że tak słabo kryje... Ja z tej firmy uwielbiam lakiery matowe, niektóre bardzo dobrze kryją, wystarczy jedna warstwa i wygląda idealnie:)
    Zapraszam do nas, zapraszam do obserwacji, może znajdziesz u nas coś, co przyciągnie Twoją uwagę
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Na ten sezon mam dwa podobne odcienie :) Z inspiracji powalił mnie po prostu matowy lawendowy mani O_o

    OdpowiedzUsuń
  100. Hej;) Podoba mi się styl tego bloga:) Gratuluje;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?:) Ja chętnie, zaoobserwuj a ja się odwdzięcze:)
    shootingdiamond.blogspot.com
    Pozdrawiam i caluje:)

    OdpowiedzUsuń
  101. wow, these are amazing designs
    Can we follow each other on Google Friend Connect (GFC)?
    New Ripped Jeans: http://www.oasap.com/pants/41559-street-chic-cutout-jeans.html/?fuid=83245
    New Post: Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń
  102. Kolor cudny tylko szkoda że krycie takie kiepskie mam granatowy z serii PARIS i jest tak samo :/

    OdpowiedzUsuń
  103. Rzeczywiście słabiutko kryje,a szkoda bo kolor uroczy i sama szukam takiej zieleni ale chciała bym zeby na paznokciach wyglądała tak jak w buteleczce:)

    OdpowiedzUsuń
  104. Czarne panterkowe z inspiracji!
    Rewelacja

    OdpowiedzUsuń