20 lipca 2014

THEO MARVEE algo dermique rice - czyli profesjonalne algi ryżowe.

THEO MARVEE algo dermique rice



THEO MARVEE algo dermique rice Informacji na temat tej firmy w internecie  jest tyle co nic. Jest to francuska firma profesjonalna przeznaczona dla salonów i  gabinetów kosmetycznych. Ja swoją maskę kupiłam na targach kosmetycznych w Krakowie.

Maska zawiera najwyższej jakości alginat, który zapewnia doskonałe działanie. Jest wzbogacona proszkiem ryżowym, który reguluje produkcję sebum, dzięki czemu wspaniale odświeża i nawilża, dając jednocześsnie efekt zmatowienia. Ryż jest najczęściej używanym składnikiem w Azji. Kobiety wschodu uwielbiają go za miękkość jaką nadaje skórze wrażliwej. Maska zawiera także kompleks wyciągów z roślin alpejskich, który wzmaga rozjaśniające właściwości maski. Kompleks wpływa na regulację malanogenezy, powodując rozjaśnienie epidermy.

 
Oczywiście trzeba dojść do wprawy przy przygotowywaniu maseczek algowych, trzeba uważać żeby nie nalać za dużo wody i szybko mieszać zanim zdąży zastygnąć, szybko nałożyć na twarz. 

MOJA OCENA:
Maseczka ma wspaniały, świeży zapach. Bardzo fajnie nam łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Koloryt skóry jest wyrównany, skóra ujędrniona  i nawilżona.
Wadą jest dostępność - prawdopodobnie tylko hurtownie kosmetyczne. 
Ale na stronach internetowych jest wiele rodzajów masek algowych  np.firmy Clarena, Bielenda. Można kupić od 45 zł .


THEO MARVEE algo dermique rice





Pozdrawiam gorąco,
Złota Orchideam



68 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie bym wypróbowała :).

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo wydaje się być fajnym produktem. Chętnie go przetestuję kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam wcześniej styczności z ta marką,ale produkt wydaje się bardzo fajny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. przydałoby mi się coś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. taki produkt na pewno by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam algi w każdej postaci:)

    ps. a u mnie? SILVER SNAKE na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym spróbowała, moja buzia bardzo lubi np. spirulinę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno by mi się przydał :) fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie używałam tego typu kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama chętnie wypróbowałabym ten produkt! :))

    Pozdrawiam, stylstynka.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Maseczki lubię i chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, pierwsze slysze o tym produkcie jak i o połączeniu alg z proszkiem ryzowym. Generalnie algi na mnie dobrze działają ;)
    Kochana bieli nie waże sie nawet Ci polecić, poniewaz sama nie mam idealnej ;( wiele osob poleca te z GR inne dziewczyny zachwalały z Safari, ja mam juz ich pare i każda po 3-4 użyciach robiła sie okrutna. teraz mam rozcienczacz do lakierów i kropla dwie przywracaja odpowiednia gęstośc lakierom, ale co zauwazyłam, moze to dziwne sie wyda, ale ja nie maluje dwoch warstw tym samym białym kolorem, przykładowo najpierw nakładam biel z Vipery a druga wartswa to juz golden rose, jakos ostatnio to odkryłam i daje rade u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że tak słabo dostępne ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym wyprobowAla ;) Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie słyszałam, ani nie widziałam tego produktu, niestety ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda jak beton w proszku xd :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawiłaś mnie :) Chętnie się za nią rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda, że dostępność jest mała. ;) Z chęcią bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam maski algowe, ale szczerze przyznaję, że o tej firmie jeszcze nie słyszałam, choć staram się śledzić rynek kosmetyki profesjonalnej.

    OdpowiedzUsuń
  21. moja skóra czasami bywa zaczerwieniona, przydałyby mi się te algi

    OdpowiedzUsuń
  22. Nidy nie slyszalam o tym produkcie. Ale maski algowe sa super! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam o tej firmie, a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm... Może spróbuj bardziej przypolerować płytkę? Porządnie ją odtłuścić? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pierwsze słyszę o takim czymś. mysle, że wypróbuje to z pewnością !
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to napisz u mnie na blogu :)
    + zapraszam do KONKURSU który zawarty jest w najnowszym poście! :)
    www.stylevoila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. możliwe,że bd dostępna w profesjonalnych sklepach internetowych

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie w miecie była gdzieś hurtowani kosmetyczna ;) moze będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Może się skurzę na te algi ;)

    OdpowiedzUsuń

  29. Dear, I found your blog randomly and I’d like to say it’s fabulous! You have amazing photos & style! Everything is perfect!

    will be happy if you’ll find a minute to visit my blog)

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. did you know about Theo Marvee ? its new company but really professional and good

      Usuń
  30. Coś nowego - ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I haven't tried mask like that! xo
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kusząca :)
    http://oliwiaandoliwia22024.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Stare, zapomniane algi znowu wracają do łask!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam tej firmy,ale o algach słyszałam wiele pozytywnych opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  35. rowniez nie znalam tej firmy , musze wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam tej firmy, nie robiłam wcześniej takich maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie miałam styczności z kosmetykami tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  38. widziałam ostatnio jakąś maskę algową w biedronce, nie wiem tylko jak z jej jakością...

    OdpowiedzUsuń
  39. nigdy nawet nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Algi i glinki to moi ulubieńcy :) Nie miałam nic z tej firmy,ale tą maskę muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  41. ¡Hi! You have a very pretty blog, and I love your style and personality. I invite you to my blog, and maybe if
    you like it we can follow each other ;) Kisses

    www.thebrunettesstyle.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie bym ją wypróbowała ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawa recenzja :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie, jeżeli spodoba Ci się mój blog - zapraszam do obserwacji

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Oczywiście nie znam tej maski ale wygląda ciekawie.Rozejrzę się za takimi maskami.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie znam tej maski, nigdy jej nie używałam :)
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. nigdy o czymś takim nie słyszałam O.o

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeżeli ktoś jest zainteresowany produktami firmy Theo Marvee to proszę o kontakt...798426366 Tomasz Kurowski (przedstawiciel firmy Theo Marvee)

    OdpowiedzUsuń
  48. polecam wam spróbować peeling enzymatyczny oraz mikrodermabrazja w proszku rewelacja

    OdpowiedzUsuń