26 listopada 2014

Maska głęboko odbudowująca Garnier Fructis-Goodbye Damage



Maska głęboko odbudowująca Garnier Fructis-Goodbye Damage


 "Włosy każdej z kobiet zasługują na chwilę głęboko odbudowującej pielęgnacji. Można połączyć ją z chwilą przyjemności stosując niezwykle bogatą maskę o konsystencji gęstego kremu, która otula każde włókno włosów, by dogłębnie je odbudować i wzmocnić. Wystarczy ją delikatnie wmasować w umyte i osuszone ręcznikiem włosy, pozostawić na 3 min, a następnie spłukać by cieszyć się włosami miękkimi i pełnymi blasku z wyraźnie zmniejszoną liczbą rozdwojonych końcówek."



Maska głęboko odbudowująca Garnier Fructis-Goodbye Damage

 Cena to około 18 zł za 300 ml.


 Skład jest strasznie długi. Zawiera trochę emolientów i konserwantów. Dopiero na 8 czy 9 miejscu składniki takie jak witamina B3, wyciąg z trawy trzciny cukrowej. Reszta (ekstrakt z jabłka, amili) gdzieś w  drugiej połowie składu. 
Pudełeczko wystarcza na bardzo długo.
.
Zapach bardzo mi się podoba - owocowy, delikatny, odświeżający.
 Maska jest konsystencji kremowej,  nakładam ją raz w tygodniu żeby nie obciążyć włosów.
Moje włosy ogólnie bardzo ciężko się  rozczesują-ta maska niestety też w tym nie pomogła. 
Ale włosy po myciu są nawilżone, gładkie, ładnie pachną,  są błyszczące.
Niestety nie ma co się oszukiwać żadna maska czy odżywka nie jest w stanie odbudować czy zregenerować zniszczonych, rozdwojonych końcówek. Przez nawilżenie może zapobiegać łamaniu. Jednak żeby naprawdę zregenerować włosy trzeba przestać je traktować goracymi temperaturami tj. suszenie, prostowanie, kręcenie oraz ściąć zniszczone końcówki - wtedy możemy liczyć na kosmetyki :)






Jest Was już 200 :) bardzo dziękuję :*






Pozdrawiam
Złota Orchidea 


40 komentarzy:

  1. masek i odżywek u mnie półka sklepowa więc, żadnych nowości póki co nie przewiduje. Zazwyczaj nie oglądam się na tą firmę jeśli chodzi o włosy, ale zapachu jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy nie lubią produktów Garnier:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu obserwatorów :)
    A maskę z chęcią bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dokładnie :)
      Gratuluję obs, a maskę chcę wypróbować:]

      Usuń
  4. gratuluję 200 obserwatorów i życzę kolejnych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam odzywkę z tej linii i jest nawet nie zła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej jeszcze nigdy nie miałam. Obecnie używam Kallos keratynową :)
    Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :) Z Garniera używam tylko tego mleczka do suchej skóry.

    Zapraszam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ją i bardzo polubiłam :)
    Co do łamania się włosów, to ja nie używam ani suszarki, ani prostownicy, ani żadnych takich rzeczy i czasami i tak się łamią, więc jak widać nie tylko po takich rzeczach mogą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jej i nie planuję zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej akurat jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię zapachy kosmetyków tej marki. Zawsze chwalę sobie ich szampon przeciwłupieżowy, kiedyś używałam też odżywek, ale maski żadnej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. I would love to smell that!!! ;) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. super sprawa, tym bardziej że po lecie czas na regenerację włosów

    OdpowiedzUsuń
  14. zastanawiam się właśnie nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z tej marki nie stosowaliśmy niczego do włosów, na razie mamy inne sprawdzone produkty.

    OdpowiedzUsuń
  16. dawno temu uzywalam produktow garniera ale od 5 lat nie mialam z nimi do czynienia, po dluzszym stosowaniu zaczely przetluszczac moje wlosy i zrazilam sie do nich

    OdpowiedzUsuń
  17. Na razie używam maski innej firmy i jeszcze mam połowę do wykończenia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam, że serum na końcu z tej serii jest rewelacyjne. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niektóre maski z Garniera są dobre a niektóre nie, jestem za to bardzo ciekawa tej i chciałabym ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie ona nie przekonuje :( niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam odżywkę z tej serii i czekam na testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie wspaniała

    wielkie pozdrowienia ♥ Ola

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja widzę 199, coś Ci obserwatorzy skaczą :). Marka Garnier jakoś mnie nie przekonuje, chociaż jak coś ma dobry skład to jest warte uwagi niezależnie od marki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam ale i tak susze, prostuje włosy więc nie mogę spodziewać się cudów ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. tej serii sie boje ogolnie ta firma mi uczula skore glowy niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  26. ja zdecydowanie muszę mieć coś co pomaga w rozczesywaniu, bo moja włosy strasznie się plączą, zwłaszcza teraz gdy są rozjaśnione:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam tę maskę, jedyne co mi się spodobało, to zapach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja jestem do tej marki uprzedzona, niestety nie trafiłam jeszcze na kosmetyk z tej firmy, żeby spełnił moje oczekiwanie :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje włosy nie lubią produktów marki Garnier :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Ścięcie kilku centymetrów to najlepsze lekarstwo dla zniszczonych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Opakowanie kojarzy mi się z jakimś słodkim musem do jedzenia :P
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ja jakoś rzadko sięgam po kosmetyki do włosów tej firmy, sama nie wiem czemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie przepadam za maskami w słoiczku, jakoś ciezko mi się je zużywa. Ale bardzo lubię kosmetyki Fructis:) aktualnie używam ich cudownego olejku.

    OdpowiedzUsuń
  34. Szukam właśnie jakiejś fajnej maski i w sumie ta wygląda całkiem zachęcająco, mimo kilometrowego składu. Ogólnie produkty z Garnier do włosów mi służą, więc chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię kosmetyki Garniera do włosów, są całkiem przyzwoite za rozsądną cenę :) Masę miałam i polecam.

    OdpowiedzUsuń