16 listopada 2014

Moja pielęgnacja włosów



Zacznę może od tego, że moje włosy aktualnie myję średnio 2 razy w tygodniu. Kiedyś  miało to miejsce codziennie-z czym się łączyło codzienne suszenie i prostowanie. Teraz wolę włosy związać w kucyk lub kok niż je męczyć gorącą temperaturą ;) 

  Pordukty do mycia włosów

Szampon który kupiłam w Biedrze.
Eveline ARGAN + KERATIN  

 Szampon bardzo fajnie oczyszcza skórę głowy, nie ma problemów ze zmyciem oleji z włosów.
Czy nawilża? Raczej nie, bez odżywki końcówki włosów są suche i plączą się.





Fioletowy szampon profesjonalny Joanna kupiony w salonie fryzjerskim .
Używam go raz na tydzień lub 2 tygodnie.  Ma na celu neutralizować niepożądany, żółtawy odcień włosów blond.
Nie daje spektakularnych efektówa ale jest ok, ma piękny porzeczkowy zapach zapach .



Produkty do pielęgnacji

Maska Garnier FRUCTIS.
Bardzo lubię odżywki oraz maski tej firmy.
Maseczka bardzo fajnie wygładza włosy, dużo lepiej się  rozczesują.



Odżywka GLISS KUR SCHWARZKOPT 
Ułatwia rozczesywanie, chroni włosy, zapobiega puszeniu się włosów. Chroni kolor oraz przed promieniowaniem UV. Włosy są miękkie i ślicznie pachną.



Olej ze słodkich migdałów.  Dopiero od niedawna go używam ale po zmyciu włosy są dużo bardziej lśniące niż po jaśminowym,kokosowym. Jest bardzo gęsty i tłusty- można porównać do rycynowego, i wystarcza naprawdę niewielka ilość na włosy.


Wcierka Jantar
Napewno wszystkim dobrze znana. Nie przetłuszcza włosów-co pozwala mi na codzienne jej używanie i to jest jej największy plus ponieważ nie muszę myć po jej użyciu włosów.
Zmniejsza wypadanie włosów. Niestety  nie mierzyłam ich przed używaniem ale wydaje mi się, że rosną szybciej, są  bardziej błyszczące.

 



Powiedzcie jak u Was sprawdzają się te produkty i czy jesteście zainteresowane bardziej szczegółowymi recenzjami tych kosmetyków?



POZDRAWIAM
ZŁOTA ORCHIDEA

72 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale odżywka Jantar jest u mnie na chciej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie Jantar czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie Jantar się niestety nie sprawdził. Muszę kiedyś kupić olej ze słodkich migdałów bo wszelkie mieszanki z nim moje włosy uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek ze słodkich migdałów świetnie sprawdza się na moich włosach, Jantar ogólnie też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno miałam wcierkę Jantar, ale zużyłam ją bardzo szybko ;-) Tak więc absolutnie nie mogę nic powiedzieć o efektach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jantar to zło dla mojego skalpu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego. Zaciekawił mnie ten olejek, muszę się za nim rozejrzeć. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tylko Jantar, ale na wypadanie włosów mi nie pomógł :/

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPER!!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. super ! już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)


    Zapraszam również do mnie, drugie życie mojego bloga, z tej
    okazji rozdanie z nivea ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kosmetyki mnie baaardzo zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale z chęcią przeczytam recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. używałam jedynie Jantar, a oleje do włosów bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiła mnie ta wcierka Jantar :)
    Dzięki za radę u mnie pod postem ;) na przyszłość będę pamiętała, że cyrkonie lepiej będą się trzymać, jak użyję kleju do tipsów. Nie ma takiego kleju, ale może w takim razie w niego zainwestuję ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Może jakaś recenzja maseczki Garniera ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię wcierkę Jantar i olej ze słodkich migdałów :)
    Dzięki za odwiedziny, ja również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też używam tego samego olejku z Etji do włosów, właśnie mam go już gdzieś przy końcu :) Bardzo fajny :)
    Miałam tej maskę Garniera i również bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcierka z Jantar zdecydowanie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. GARNIER - muszę kiedyś wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś już pisałam posta o włosowych kosmetykach, pora odświeżyć notkę:-) no tak mi przyszło do głowy, jak byłam tu wcześniej :)

      Usuń
  20. Do wcierki Jantar robiłam dwa podejścia i niestety za każdym razem mnie uczuliła. Niestety chęć posiadania dłuzszych włosów nie wygrała ze swędzeniem głowy. :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog ! ;D
    Superowa nazwa ^^
    Bardzo fajne recenzje,ciekawy post ;)
    Używałam tylko odżywki gliss kur,rzeczywiście bardzo ładny ma zapach ;3
    Ale nie za bardzo nadaje się do moich włosów.
    Dziękuję bardzo za miły komentarz u mnie na blogu ;**
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Ja już obserwuję,mam nadzieję że mogę liczyć na uczciwy rewanż <3
    ♥Zapraszam♥
    http://puff-amcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Almond oil sound like something I would love to add to my routine ;) xo
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaciekawił mnie ten olej ze słodkich migdałów, bo ostatnio chciałam sobie taki sprawić :) a jantar to mój ogromny ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio dużo słyszę o odżywce jantar. Skuszę się na tą wcierkę. :-)
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam maskę z glisskura i bardzo ją chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej! Jeśli znasz stronę SheInside i masz upatrzony jakiś ciuch, wystarczy że klikniesz w link u mnie i możesz wygrać go za darmo!
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/
    Wygrywa aż 10 osób, więc szanse są ogromne :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  27. nie lubię tej linii od Eveline...

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie się niestety Jantar nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje włosy bardzo lubią Gliss Kur :)

    To bardzo proste! Wystarczą grubsze kreski tym samym lakierem! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szampon Joanny miałam, ale jakoś.. hmm zły nie jest, ale szału nie robił. Czaję się na Shine blond Loreala :D natomiast jestem bardzo ciekawa maski Fructis- nigdy nie miałam, aż sama nie wierzę. Czekam na obszerniejszy opis, zostaję tu na dłużej! :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Osobiście wyznaję zasady, że im mniej (kosmetyków), tym lepiej. Nie warto też tak obciążać włosy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. mgiełki Glisskur zawsze mi fajnie służyły:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Great blog! I just followed you on GFC, would you please follow me back? :)

    Michaella from http://quitealooker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. troszkę używasz kosmetyków do włosów. ja mam tylko szampon i odżywkę... chyba muszę wziąć z Ciebie przykład ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie używałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  36. Olejek ze słodkich migdałków mnie za intrygował:)

    OdpowiedzUsuń
  37. skuszę się na olejej z migdałów
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam tą maseczkę garniera, ale na moich włosach się nie sprawdzała :P

    również obserwuję ;)
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zaciekawił mnie szampon z Joanny :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Mogłabyś mi powiedzieć za ile kupiłaś GLISS KUR SCHWARZKOPT ?

    Obserwuje , zapraszam http://maadziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. zamierzam mamie pod choinkę dać m.in fioletowy szampon. niwelujący żółtawy odcień włosów

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię kosmetyki z Gliss Kur!!!
    miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  43. Polecam ten szampon z Eveline. Jest naprawdę niesamowity. Z tej serii jeszcze stosuję odżywkę do włosów + z innej już firmy olejek arganowy. Działają cuda te kosmetyki :)
    Dodaję do obserwowanych.

    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam: http://melladonna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. większość kosmetyków, których używasz są mi kompletnie nie znane. odżywki w sprayu gliss kur bardzo lubię, ale tej czerwonej jeszcze nie miałam. produktów fructis unikam jak ognia, bo powodują u mnie łupież

    OdpowiedzUsuń
  45. O, muszę też zrobić post o mojej aktualnej pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem ciekawa tej maski Fructis :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja tylko odżywkę miałam Gliss :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jantar miałam i miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja kupiłam ostatnio szampon z Ziaji, nigdy nie stosowałam szamponów z tej firmy i zobaczymy jak się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. szkoda chyba tego Jantaru i olejku bo szampon i maska raczej są mało naturalne i mam wrażenie, że oklejają włos i dobre właściwości innych produktów moga nie przejść tej bariery, ale nie znam się zbytnio na tym....
    Joanna i Garnier po prostu mało kojarzą mi się z dobrymi składnikami
    ale mam nadzieję, że mimo to ta pielęgnacja da Ci fajne efekty, takie na jakie czekasz

    OdpowiedzUsuń
  51. Z tego co używasz mam tylko wcierkę Jantar ;) I bardzo jestem zadowolona z efektów jakie daje ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. nic z tych rzeczy nie miałam, na moje włosy nic nie działa :) no chyba że oliwka Bambino :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mi Jantar znany nie jest :P A przynajmniej w praktyce, jakoś zupełnie mnie nie przekonuje mimo miliona dobrych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam odzywki GlissKura, a niedawno też zamowiłam sobie ten olejek ze słodkich migdałów ale na twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Olej ze słodkich migdałów jest jednym z moich naj :) Używam go na rzęsy i brwi tez :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jantar dobrze działa na moje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  57. nie uzywalam zadnego z tych produktow :) ja mogę Ci polecić maskę Kallos Keratin :)

    OdpowiedzUsuń
  58. U mnie Jantar się nie sprawdził,a maskę z Garniera lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. O ciekawe trzeba kiedyś sprawdzić ;)
    Zapraszałaś do wspólnej obserwacji , ok zacznij i napisz mi w komentarzu a również zaobserwuje ;3
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. a ja używam tylko szamponu i odżywki O.o

    OdpowiedzUsuń
  61. bardzo fajna nazwa bloga :D .o gliss kur słyszałam dużo dobrego :P

    http://turystyka11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Jantar i ta maska od Garniera na pewno do mnie niedługo trafią :))

    OdpowiedzUsuń
  63. używam wcierki jantar, hamuje u mnie przetłuszczanie się skóry głowy i chyba przyspiesza porost włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  64. gdzie można kupić wcierkę Jantar?

    OdpowiedzUsuń
  65. przydatny post:) zapraszam do mnie na konkurs:*

    OdpowiedzUsuń
  66. Z tych produktów używałam tylko szamponu Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. ja właśnie używam tej wcierki Jantar ale coś mi nie przypasowała

    OdpowiedzUsuń