19 listopada 2014

Oillan - żel micelarny do twarzy



Oillan - żel micelarny do twarzy

Zalecenia:
Przeznaczony dla cery odwodnionej, skłonnej do podrażnień i reakcji alergicznych. Do stosowania w przebiegu schorzeń dermatologicznych (AZS, łuszczyca, trądzik, trądzik różowaty) oraz po zabiegach dermatologicznych i medycyny estetycznej.



 Na początek przeanalizujmy skład :)

AQUA-woda

CETEARYL ALCOHOL- emolient. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni.

AMMONIUM LAURYL SULFATE  –  Może wywoływać ewentualne działnie drażniące na skórę i błony śluzowe, dlatego w preparatach kosmetycznych jest stosowana z substancjami łagodzącymi drażniące działanie. Stosowana w preparatach myjących do ciała i w płynach do kąpieli oraz w szamponach do włosów. Substancja pianotwórcza, poprawia jakość piany.

DISODIUM PHOSPHATE – środek buforujący

CITRIC ACID -  Substancja pochodzenia roślinnego, konserwant, regulator kwasowości.

 SODIUM BENZOATE/POTASSIUM SORBATE-(dozwolone w stężeniu do 0,5%)Substancja konserwująca, która uniemożliwia rozwój i przetrwanie mikroorganizmów w czasie przechowywania produktu. Chroni również kosmetyk przed nadkażeniem bakteryjnym.Osoby ze skłonnością do alergii powinny unikać tego składnika.



Oillan - żel micelarny do twarzy

Żel kosztuje około 15-20 zł i  jest bardzo wydajny, nie pieni się ale wystarczy niewielka ilość do umycia twarzy. Konsytencja jest dosyć gęsta, żel jest koloru perłowego ;) Plusem jest to, że można go stosować na sucho i na mokro.  Struktury micelarny usuwają makijaż i zanieczyszczenia. Można porównać do Cetaphilu. Ja osobiście i tak zmywam go wodą. 

Skóra jest fajnie odświeżona, delikatnie nawilżona i zabezpieczona przed utratą wody. 

Produkt jest delikatny, nie piecze, oraz nie drażni skóry, a wręcz łagodzi i niweluje ściągnięcie twarzy z którym borykam się od kąd zaczęłam kurację retinoidami.
Dla uzupełnienia pielęgnacji kupiłam jeszcze krem multilipidowy oraz regenerujący z tej serii. W okolicy brody mam bardzo przesuszoną skórę, w kącikach ust miałam strupki(ledwo się uśmiechnęłam), naskórek jest szorski i się łuszczy. Stosuję  te kremy na zmianę kilka razy dziennie i już jest lepiej. 
Recenzja kremów napewno się pojawi  w grudniu.



Pozdrawiam 
Złota Orchidea

 

56 komentarzy:

  1. Moim zdaniem skład jest krótki i dobry, cena też nienajgorsza. Wypróbuję na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sounds like a great product, maybe I'll try and find it here ;) xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam ale mam krem i jest bardzo dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tą firmą nigdy jeszcze nie miałam do czynienia. Fajnie, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post, aczkolwiek nie dla mnie ten żel tym razem

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy z niego ziom ale póki co nie mam zamiaru robić zapasów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Im mniej składników tym podobno lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ciekawie, chociaż po mojej wtopie z Cethapilem chyba już nie spróbuję wiecej takich aptecznych zmywaczy, bo po prostu nie zmywają mojego make-upu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapowiada się całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hm , ciekawie , lubię twoje posty
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/
    jeśli masz ochotę zajrzyj do mnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba jeszcze nie natknęłam się na niego nigdzie bo bym zapamiętała opakowanie ;) poszukam jeszcze w Super Pharm :) ogólnie dość ciekawy i cena przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie planuję kupić płyn micelarny, więc może wypróbuję to cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. dla moje skóry może być bardzo pomocny :) wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny produkt, wart uwagi i przetestowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam tego produktu, markę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę go! tak po prostu, zobaczyłam i chcę sama spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto się mu przyjrzeć po twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem czy byłby odpowiedni dla mojej cery, ale może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta firma jest bardzo dobra:) Ciekawy produkt i super recenzja!:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/11/heartstrings.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawiłaś mnie tym żelem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy, ja teraz używam do twarzy żel od Dermedic.

    OdpowiedzUsuń
  22. Skład mi się podoba :)

    Obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sounds amazing and perfect for these winter days when skin gets very dry and dehydrated :)
    Followed via gfc #199, care to follow back? xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jeśli pojawią mi się znowu problemy z przesuszeniami an twarzy może po niego sięgnę, dobrze wiedzieć o takim produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawa recenzja ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam tą firmę i produkty z niego, koniecznie wypróbuj do kąpieli płyn!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znałam tego produktu, choć stosuje wiele kosmetyków oilan - tylko one nie podrażniają mojej problematycznej skóry. Emulsje do kąpieli i krem do rąk i paznokci są według mnie szczególnie godne uwagi, choć mogą odstraszać ze względu na brak zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawy produkt!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/pizza-slut-adidas-superstar.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie używałam, rzadko udaje mi się kupić inne tego typu kosmetyki niż marki Oriflame czy Avon, mam dwie konsultantki w pracy i zawsze mnie naciągną, bo katalogi bywają kuszące ;-).

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie czegoś takiego potrzebuje moja skóra, która jest ciągle przesuszona i podrażnione :) dzięki za inspirację

    OdpowiedzUsuń
  31. Z Oillan miałam tylko krem i był całkiem nie zły :) Tego produkty nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię produkty tej firmy, ale tego nie miałam jeszcze okazji stosować ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam żadnego produktu tej marki, ale ten wydaje się ok.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam jeszcze żadnego produktu tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba fajny, muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  36. nie używałam takiego żelu. chyba wrażliwej i odwodnionej cery nie mam, więc pewnie nie był by mi tak potrzebny. Ale na przyszłość dobrze wiedzieć o takim produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam ten żel, efekt jest zadowalający, mam dosyć duże problemy z suchą skórą - mogę go polecić.

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam ten produkt i spokojnie czeka na swoją kolej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. nigdy nie słyszałam o tym produkcie, chętnie wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam tego produktu, ale widzę, że dobrze się sprawuje :) Może sobie kupię, gdy już wykończę zapasy. Btw. masz cudowny tytuł bloga, taki życiowy :D

    OdpowiedzUsuń
  41. muszę go wypróbować a cetaphil znam doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  42. Może się powinnam za nim rozejrzeć? ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Tego żelu nie miałam, z tej firmy używamy tylko kremy i płyny do kąpieli dla dzieci na AZS :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubię Oillan - ale tego płynu jeszcze nie miałam :) na pewno też jest świetny, jak cała reszta z ich asortymentu.

    OdpowiedzUsuń