11 listopada 2014

Oriflame mleczko Love nature - krótko i na temat.

Oriflame mleczko Love nature

Kremowe mleczko usuwa ze skóry zanieczyszczenia i uczucie ściągnięcia oraz sprawia, że jest ona świeża i czysta. Uspokaja skórę wrażliwą dzięki zawartości ekstraktu z rumianku. 125  ml

Mleczko dostałam do przetestowania po wzięciu udziału w konkursie. 
 Produkt bardzo ładnie pachnie. Konsystencja jest rzadka i bardzo lekka. Myślałam, że  rumianek będzie mnie uczulał jednak nic takiego nie miało miejsca. Skóra jest ładnie oczyszczona z  makijażu i zanieczyszczeń. Nic nie piecze, nie szczypie -delikatnie koi i  nawilża suchą skórę.
Średnio radzi sobie z moim tuszem ale producent tego nie obiecuje ponieważ to jest mleczko do twarzy  więc ok. Opakowanie jest bardzo ładne,zachęca do kupna- jednak największym minusem jest zakrętka-bardzo niewygodnie. Moim zdaniem najlepiej sprawdzają się popakowania z pompką (typu airless),

Osobiście nigdy nie zamawiałam produktów z katalogu Oriflame. Wolę wszystko sprawdzić dokładnie obejrzeć, dotknąć :) Ale są zwolenniczki zamawiania przez konsultantki, przez internet, które cenią sobie zaoszczędzenie czasu.


Oriflame mleczko Love nature


POZDRAWIAM 
ZŁOTA ORCHIDEA


http://instagram.com/karmelove93

Zapraszam na instagram ;)

53 komentarze:

  1. Czy ta seria kosmetyków nie nazywała się kiedyś pure nature :>?
    te kilka lat temu, gdy byłam konsultantką Oriflame, pamiętam że były tam takie serie ;)
    "nature" to te kosmetyki nie były - "pure" tym bardziej ;P
    ale jakoś tam dla mało wymagających cer się sprawdzały ;)
    i pamiętam, że mleczko też tam było ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tego mleczka :) Wydaje się być fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale masz fajny mani :]

    OdpowiedzUsuń
  4. musiałabym kupić takie coś, bo wstyd, że makijaż zmywam żelem do mycia twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie też nie zamawiam kosmetyków w Oriflame, dlatego pomimo, że jest ok to raczej go nie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też rzadko coś kupuję z Oriflame, ale to mleczko wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat mam aż nadto produktów z tej firmy. ;p

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za mleczkami.

    P.S. Ładne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam czasami coś kupię z oriflame, ale ten produkt mnie nie kusi,

    OdpowiedzUsuń
  10. ja często mam rzeczy z Ori, wiele z nich to na prawdę udane kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam sporo rzeczy z tej firmy i jestem z nich bardzo zadowolona!
    Obserwuje i liczę na to samo:)
    qualcossa-di-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog ! ♥
    Jestem u CIebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni ♥
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście nie jestem przekonana do kosmetyków z katalogów, lubię sobie w sklepie wszystko dokładnie obejrzeć :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie miałam.produktu do twarzy tej marki

    OdpowiedzUsuń
  15. I don't know the product, so I can't say anything about it. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie używałam tego mleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. z oriflame miałam chyba tylko tusz do rzęs;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dopiero poznaję markę Oriflame i jeszcze nie mam wyrobionego na jej temat zdania ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Też zbyt często nie kupuję produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam, ale wydaję się ciekawe. :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Czasami kupuję ich produkty, ale dawno nie przeglądałam katalogu. ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam ale nigdy nie jestem pewna do końca zakupu tej marki..

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo rzadko kupuję coś z katalogów... ale lubie, gdy ktoś coś poleca i sprawdził:) Tak jak ty:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za tą firmą. Paznokietki ładne

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się opakowanie
    jest prześliczne :)
    dawno nie miałam żadnego kosmetyku z Oriflame
    nie mogę dopaść tutaj żadnej konsultantki

    OdpowiedzUsuń
  27. Już dawno nie miałam żadnego kosmetyku Oriflame. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. mleczka nie miałam. ciekawe opakowanie ma;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam okazji go testować;)
    Dawno Cię tutaj nie było;)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie używałam, zresztą z Oriflame nie miałam chyba jeszcze nic

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam nigdy żadnego kosmetyku z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja bardzo rzadko zamawiam coś z Oriflame bo też mam mocno ograniczony dostęp do tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja kupuję kosmetyki u konsultantki Oriflame, za wyjątkiem szamponów, od nich bardzo swędzi mnie głowa. Reszta jest w porządku :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. ja znowu nie przepadam za tą firmą

    _______________________
    fashion nowości listopadowe na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  35. nie przepadam za mleczkami więc raczej się nie skuszę, fajnie że się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dawno już nie kupowałam nic z Oriflame, ciekawa jestem tego mleczka :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wolę avon od oriflame ewidentnie:)

      Usuń
    2. Ja również Avon, ale obecnie tylko drogerie, sklpey preferuję. ;)

      Usuń
  37. Nie używam mleczka ale sam produkt zapowiada się kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  38. A to ciekawe, ja za oriflame raczej nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  39. Opakowanie produktu wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja wolę płyny micelarne do zmagania makijażu.Z Ori nie zamawiałam od lat,odkąd byłam konsultantka teraz nawet jakoś mnie kusza te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo lubię tę firmę, ale niestety jest droga - kiedyś miałam od nich coś do zmywania makijażu, ale niestety nie pamiętam co :P

    OdpowiedzUsuń
  42. kosmetyki oriflame uwielbiam. ale tego mleczka akurat jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Opakowanie bardzo ładne, osobiście nie używam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  44. już nie pamiętam kiedy ostatnio mleczko używałam :P

    OdpowiedzUsuń