1 grudnia 2014

Food diary cz.2





1.  Omlet owsiany z twarogiem, mago oraz brzoskwiniami + kawa


Omlet owsiany z twarogiem, mago oraz brzoskwiniami


 Kasza gryczana  z  sosem pomidorowym z kurczakiem i cukinią


Kasza gryczana  z  sosem pomidorowym z kurczakiem i cukinią


 Z braku laku Jogurt naturalny z nektarynką  i orzecham,jagodami goji


Jogurt naturalny z nektarynką  i orzecham,jagodami goji

2.  Omlet z jogurtem jagodowym i bananem


Omlet z jogurtem jagodowym i bananem

Owoce i kawa :)



Pierś  kurczaka z ziemniakami, pieczarkami i sałatatą


Pierś  kurczaka z ziemniakami, pieczarkami i sałatatą

Jogurt naturalny z dodatkiem dżemu, błonnika, siemienia lnianego  
 
Jogurt naturalny z dodatkiem dżemu, błonnika, siemienia lnianego

3. Owsianka z truskawkami


Pierś kurczaka w przyprawach, sałatka(sałata lodowa,mozarella, pomidor)


Pierś kurczaka w przyprawach, sałatka(sałata lodowa,mozarella, pomidor)

Jajecznica z warzywami


Jajecznica z warzywami



Pozdrawiam 
Złota Orchidea

66 komentarzy:

  1. Zgłodniałam przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm pyszności aż zrobiłąm się głodna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mango uwielbiam tak samo jak wszystko co zawiera :) same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm chyba czas na kolację! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mi narobiłaś smaka i co teraz ? heheh

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziel się przepisem na ten omlet owsiany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, też jestem ciekawa tego przepisu:)

      Usuń
  7. Dobrze, że już jestem po kolacji:-). Wszystko wygląda apetycznie:-D

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamuniu a ja właśnie jestem taka głodna, po tych zdjęciach wypędziłaś mnie do kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A więc da się i smacznie, i zdrowo ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pychotka! Muszę kiedyś spróbować zrobić omlet owsiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki omlet z mango....poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdrowe jedzonko :)
    ja od jakiegoś czasu codziennie rano wcinam owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. że też o tej godzinie wpadłam na Twojego bloga :( tyle pyszności a tu nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile smacznego jedzenia! :D Większość bym wszamała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam ...u Ciebie same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no i zrobiłam się mega głodna:P

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam taką jajecznice z warzywami, chyba się do Ciebie kiedyś na nią wproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na wszystko mam ochotę - z wyłączeniem owsianki :))) Reszta dla mnie pycha :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Delicious! Made me hungry :) xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Może zamieściłabyś przepis na ten omlet owsiany? Wygląda smakowicie, a ja nie wiem jak go przyrządzić :(

    OdpowiedzUsuń
  21. omlet z pierwszego zdjęcia wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Smakowity mix! :) Moim zdaniem wygrywa danie na bazie kaszy gryczanej- bardzo ją lubię ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale smakowitości ;) U mnie również wygrywa kasza gryczana. Uwielbiam ją w każdej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale pyszności! Zdrowe lepsze niż zwykłe ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest w czym wybierać, do koloru i do smaku, coś dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne menu, wygląda ładnie, zdrowo i kolorowo :) Żeby mi się chciało tak kombinować z jedzeniem... życie byłoby piękniejsze, a ja 10 kg szczuplejsza (i tym samym też piękniejsza ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Aż mi narobiłaś apetytu :P
    Uwielbiam takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystko wygląda pięknie i smacznie, ja ostatnio nie mam czasu na przygotowywanie zdrowych posiłków :/

    OdpowiedzUsuń
  29. ale łaakocie cudowne tutaj widzę, tylko gdzie znaleźć czas na takie przysmaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Może takie omlety moja córka by zjadła, bo mojego zwykłego nie chce tknąć.

    OdpowiedzUsuń
  31. Same pyszności!
    Narobiłaś mi smaka a to już wieczór i nie można :D

    OdpowiedzUsuń
  32. chyba jutro zrobię sobie i chłopakowi taki omlet z jogurtem jagodowym i bananami :D lub ta sałatka :D a często myślę własnie co by tu zrobić na kolacje czy śniadanie :D super notka pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  33. mniam mniam mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zrobiłam się taka głodna jak obejrzałam te wszystkie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mojej mamie też ten wzór maty nie przypadł do gustu, więc ostatecznie kliknęłam zupełnie inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mniam , obserwuję również;3

    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. zdrowo i smacznie się odżywiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. super jedzenie


    Obserwuję i zapraszam :)
    pluscztery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. ile pyszności! aż zrobiłam się głodna ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ciekawy blog! w wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    może wspólna obserwacja? jeśli tak, daj znać u mnie ;-)

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale pyszności!!!:)
    Ja zawsze rano piję siemię lniane:)

    OdpowiedzUsuń
  42. wszystko wygląda bardzo smacznie ;-)
    narobiłaś mi ochoty na takiego omleta !! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. I never ate omelette with fruits on top, that's new for me ;) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  44. Mniam, zwłaszcza przy pierwszym mój żołądek zaburczał ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. OMG! Żarłabym :D hehehehehehe Coś fantastycznego!

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzięki za inspiracje! Muszę sobie zapisać link do tego posta. :D

    OdpowiedzUsuń
  47. mmm, wszystko wygląda przepysznie !
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. od takich zdjęć się chyba nie da nie zgłodnieć:D lecę do kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  49. ierwszy przepis mega mnie zainteresował :) jeszcze takiego połącenia nie widziałam. Obserwuje i zapraszam do sebie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłodniałam..:) pyszności:))

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie jestem jedyna, która zrobiła się głodna po przejrzeniu Twoich smakowitości. Zjadłabym jajecznicę, a najlepiej sałatkę z kurczakiem i mozzarellą. Mniam

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten pierwszy omlet- wygląda rewelacyjnie :) aż chyba sobie coś takiego dziś przyrządzę na kolację:]

    OdpowiedzUsuń
  53. Smaka mi zrobiłas, tak wspaniale to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń