10 grudnia 2014

Wspomnienia z wakacji - Bułgaria, Sunny Beach



 Witajcie :*
Dzisiaj troszeczkę inny post niż zawsze. Chciałabym Wam pokazać kilka zdjęć z wakacji. Minęły już 4 miesiące ale fajnie sobie powspominać. W sierpniu tego roku byłam w Bułagarii.



Zdjęcia ze Słonecznego Brzegu oraz Nessebaru.

Bułgaria, Sunny Beach

Bułgaria, Sunny Beach

Bułgaria, Sunny Beach

Bułgaria, Sunny Beach

Bułgaria, Sunny Beach

Bułgaria, Sunny Beach



Bułgaria, Sunny Beach

Bułgaria, Sunny Beach
Bułgaria, Sunny Beach


Bułgaria, Sunny Beach








Pozdrawiam 
Złota Orchidea

48 komentarzy:

  1. bajkowo, aż zatęskniłam za wakacjami

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko pozazdrościć :) SUPER!:)
    ___________________________________
    http://magiclovv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak miło popatrzeć na słońce i ciepłe plaże :) świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne miasto, piekne zdjęcia - super pozytywny post

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż czuć ten klimat ;)
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia ;)
    szkoda, że ta piękna pogoda uchwycona na nich jest aktualnie tak daleko...;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Looks wonderful :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hej ;-) Zostałaś nominowała do Liebster Blog Award! Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: http://chasingthelife2.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę. Nie dość że piękne widoki to jeszcze towarzystwo... Marzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrzę na te zdjęcia... i tak bardzo chciałabym się teraz znaleźć w jakimś ciepłym kraju :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia. Faktycznie warto tak czasem powspominać. Wielu moich znajomych, którzy byli w Bułgarii niezwykle sobie chwaliło ten wyjazd :)

    Wesołych Świąt!
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne zdjęcia! Sama z chęcią wybrałabym się na wakacje do Bułgarii :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tam piekne słonce, a u nas dziś spadł śnieg :)

    zapraszam do mnie
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, nareszcie znalazłam kilka chwil, aby napisać i życzyć Tobie spokojnych świąt i udanego sylwestra :*
    Powodzenia w blogowaniu i wytrwałości w noworocznych postanowieniach ;)
    Pozdrawiam - Ilona - ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedyne co mi się nasuwa na język to wow! Cudownie jest tak pooglądać takie miejsca, zwłaszcza w scenerii letniej zimą . ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam w Nessebarze, piękne miejsce, jednak okazało się że nie przepadają tam za Polakami, mimo że akurat my byliśmy bardzo grzeczni i mili.
    Tak czy inaczej, miło rozgrzać się patrząc na zdjęcia z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie byłam w Bułgarii, ale te widoki zapierają dech w piersiach!

    OdpowiedzUsuń
  18. no wiesz co kusisz ciepłem z foci a za oknami mróz xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak tam pięknie;) jestem pod wrazeniem

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja byłam w Złotych Piaskach i dobrze wspominam ten wypad :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłyśmy w tym samym miejscu! :) Bardzo mile wspominam tamte wakacje. Z wielką chęcią pojechałabym tam raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia ;)) robią wrażenie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia ;) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  25. zaazdro!:) też planuję wyjazd do Bułgarii,już nawet odkładam pieniądze,ale nie mam z kim jak do tej pory :(

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie tak powspominać, chciałabym już wakacje :D

    http://julakubinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne zdjęcia i widoki;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne widoki,zazdroszczę wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia, i jak tu nie tęsknić za wakacjami...

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne zdjęcia, ależ tęsknię już za latem!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nawet nie sądziłam, że tam jest tak pięknie:) Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestemm fanką bułgarii - 9 razy już byłam :) polecam klimatyczną miejscowość, jaką jest Sozopol. Nie ma nic bardziej urokliwego. Nessebar lubię ale kręci mnie bardziej Burgas :)

    OdpowiedzUsuń