10 marca 2015

Korektor Catrice-Camouflage Cream


Korektor Catrice-Camouflage Cream


"Kamuflaż: kremowa i matowa konsystencja korektora gwarantuje wysokie krycie maskując wszystkie niedoskonałości cery, cienie pod oczami oraz przebarwienia." 



Korektor Catrice-Camouflage Cream




Pierwszy raz udało mi się kupić tak dobrze kryjący korektor. Zawsze trafiałam na produkty, które nawet w najmniejszym stopniu nie spełniały swojej funkcji. Jedyne co robiły to plamy wokół niedoskonałości.

 Kamuflażu używam głównie na drobne krostki i przebarwienia na twarzy. Od lat szukałam czegoś co je zakryje. 
Korektor jest tani i bardzo wydajny-kupimy go w drogerii za niewięcej niż 15 zł. Ja kupiłam go za 11 zł. Jest bardzo dobrze napigmentowany i gęsty przez co idealnie kryje. Po nałożeniu na skórę jest matowy. Dostępny jest w trzech ciepłych odcieniach. Minusem jest to, że nie ma bardzo jasnego odcienia. Ja mam najjaśniejszy ale i tak jest troszke za ciemny. Jednak można przykryć go delikatnie podkładem i utrwalić pudrem-wtedy kolor nie będzie się odznaczał. Trzeba uważać też na skórki i zmarszczki-może się w nich gromadzić.




Myślę, że w takiej cenie warto kupić korektor szczególnie jeśli ktoś nie chce inwestować dużo pieniedzy w profesjonalny kamuflaż- ten jest świetnym odpowiednikiem. 


Korektor Catrice-Camouflage Cream


Dajcie znać jakie są Wasze opinie.



Pozdrawiam,
Złota Orchidea


 

89 komentarzy:

  1. Jest tak zachwalany że chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jakoś nie miałam okazji dotąd go poznac

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się zastanawiam czy jego konsystencja odpowiadałaby mi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsystencja jest dosyć ciężka, ale dlatego dobrze kryje.:)

      Usuń
  4. Mam go, uwielbiam, lepszy niż niejeden droższy korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie ostatnio poszukiwałam dobrze kryjącego korektora i właśnie ten został mi polecony, więc nie zostało mi nic innego jak go wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam go w sklepach. Ja mam swój ulubiony korektor z Oriflame i jestem mu wierna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo pochwał o nim czytałam :) sama jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  8. mam zamiar wypróbować bo ten korektor to już sławny się zrobił ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się raz z nim lubię, a raz go nienawidzę ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. o muszę go wypróbować na wiosnę :D tak postanowiłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. może go wrzucę do koszyka przy nastepnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak za taką cenę jest boski bez dwóch zdań :) Mam i chętnie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda ciekawie, szczerze mówiąc nigdy jakoś nie wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od jakiegoś czasu jest na mojej kosmetycznej wishliście.

    OdpowiedzUsuń
  15. nice colors! Like it.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom


    OdpowiedzUsuń
  16. Ja namiętnie korektorów nie używam :]

    OdpowiedzUsuń
  17. mialam go kupic ale stwierdzilam ze najjasniejszy jest dla mnie za ciemny:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest aż taki straszny :) ale mogliby wprowadzić o ton jaśniejszy odcień :)

      Usuń
  18. Nigdy nie uzywalam ,ale moze się skuszę ;))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie musze sobie kupić jakiś bo mój obecny kończy się, a na pewno go nie kupię ponownie

    OdpowiedzUsuń
  20. Tego produktu jeszcze nie miałam. :-) Mam kamuflaż Paese i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam.... bo nie używam ;) ale dobrze wiedzieć jakby był potrzebny...

    OdpowiedzUsuń
  22. Obecnie korektora nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  23. kupiłam kiedyś lakier do paznokci tej firmy, ale był bardzo słaby, pokrył kolor dopiero po trzeciej warstwie.. od tamtej pory im nie ufam :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten korektor, ale jeszcze za mało go używałam, żeby stwierdzić, czy się polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przymierzam się do zakupu :D . Słyszałam o nim dużo dobrego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. malując się dzisiaj przed pracą przypomniałam sobie, że przecież kupowałam ten kamuflaż i jeszcze ani razu nie użyłam, pora nadrobić braki;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tyle pozytywnych opinii, że sama go chyba zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachęciłaś mnie do kupna:)

    OdpowiedzUsuń
  29. aż wstyd się przyznać ale do tej pory go nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Same go używamy i sprawdza się rewelacyjnie ;)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawy produkt!
    Jeśli możesz to poklikaj w nazwy poszczególnych kateegorii np. "płaszcze" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znałam, a wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo rzadko używam tego typu kosmetyków, ale jak już muszę to chcę mieć pewność że wszytko dobrze zakryje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety nie znam tego kosmetyku, ale czytałam dużo dobrego na jego temat :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Myślałam nad nim już dużo razy ale teraz mam prolongwear z mac i nie potrzebuję więcej:) Chociaż cena atrakcyjna:D Tylko obiecałam sobie że nie będę już gromadzić kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  36. Umieść u nas Swoją reklamę!!! Zapraszam do naszego spisu blogów ---> http://blogujmy-wspolnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. musi być fajny i bardzo zachęca cena tego produktu :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  38. mnie wystarcza podkład, nic nie kamufluję

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam paletkę kamuflaży z tej firmy i sprawdzają się super ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam ten korektor, szkoda tylko, że tak ciężko dostać go w jasnych odcieniach:) bardzo szybko znikają.

    OdpowiedzUsuń
  41. właśnie zamierzam się do kupna czegoś z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Po przeczytaniu składu na stronie producenta podziękuję. Taka ilość wosków i parafiny na pewno pięknie zapchałaby moje "niedoskonałości" i w rezultacie zamiast się wygoić tylko by się powiększały. Ogólnie parafinie na twarzy mówię nie - nie chcę zrobić sobie kuku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, u siebie nie zauważyłam takiego efektu ale ok.;)

      Usuń
  43. Rzadko używam (mam raczej dobrą cerę), ale posiadam... i średnio jestem zachwycona. To znaczy fajnie kryje, podoba mi się to, ale niestety - zauważyłam po nim wysypy... Więc chyba dzięki Nie Bieskiej utwierdziłam się w przekonaniu, że to od tego. Wszak, kremu z parafiną też nie używam, bo mam na twarzy... tragedię!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawy produkt i super recenzja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/cool-kids.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Widziałam, że Stylizacje też go polecała w filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z chęcią bym go wypróbowała, leci już na moją liste :D

    OdpowiedzUsuń
  47. ja korektora nie używam, wiec trudno mi się wypowiedzieć;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę go kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  49. nie miałam go,ale może kiedyś zakupię

    OdpowiedzUsuń
  50. jeszcze nigdy niczego nie używałam z tej firmy, jednak myślę, że przy najbliższej wizycie w PL coś sobie z niej kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Miałam coś z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. czytanie Twojego bloga bardzo mnie cieszy :D i czekam na kolejne wpisy .pozdrawiam :*
    http://www.carolinestylefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Kolektor nas bardzo zainteresował :) Na pewno nie raz się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Słyszałam wiele dobrego o tych korektorach, ale nie posiadam go jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem go ciekawa, muszę kiedyś się wybrać do natury :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Właśnie szukam jakiegoś fajnego korektora, chyba muszę się za nim rozejrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam go w dwóch odcieniach, przyznam, że jest to nawet dobry kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  58. wszyscy go tak zachwalają a jak dla mnie jest stanowczo za ciężki i do mojej suchej sie nie nadaje

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też lubię ten korektor ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. muszę wypróbować, już słyszałam że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  61. dobrze kryje,ale mam wrazenie ,ze pod oczy byl ciezki i w zalamaniach sie odznaczal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też odniosłam takie wrażenie, dlatego pod oczy do nie używam.;)

      Usuń
  62. Też mam ten korektor w najjaśniejszym odcieniu i dla mnie jest on w sam raz ;), dobrze się sprawdza i na krostkach i pod oczami ;).

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciekawe czy u mnie by się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Tego korektora używają nawet profesjonaliści, jest absolutnie świetny :)

    OdpowiedzUsuń