16 marca 2015

Olejek do masażu Alterra z Rossmanna Migdały i papaja


Olejek do masażu Alterra Migdały i papaja


"Olejek do masażu Alterra został opracowany specjalnie do dobroczynnego, regenerującego masażu wspomagającego ukrwienie i zapobiegającego napięciom mięśni. Wartościowe połączenie olejku migdałowego, wyciągu z papai oraz oleju z pestek winogron rozpieszcza skórę. Olej z jojoby i olej sezamowy dostarczają wyjątkowo intensywnej pielęgnacji i pozwalają jednocześnie zachować elastyczność skóry. Olejek do masażu Alterra łatwo się wchłania. Ciepły, owocowy zapach ożywia zmysły."


Zastosowanie : ciało, włosy, twarz, paznokcie. Można stosować bezpośrednio lub jako dodatek do balsamów, odżywek, masek.


Cena: ok 16 zł ja kupiłam w promocyjnej cenie 9,99zł.
Konsystencja: rzadka, tłusta.
Wydajność: średnia.

Olejek posiada cudowny intensywnie owocowy zapach-co jest wielkim plusem przy relaksujących masażach(jednak nie każdy lubi).
Bardzo ładnie natłuszcza i nawilża. Nie uczula, nie podrażnia, a wręcz łagodzi.Olejek dobrze się wchłania i pozostawia skórę odżywioną.

Olejek do masażu Alterra Migdały i papaja


Posiada bardzo przyjemny, naturlany skład, m.in.: olej sojowy, olejek rycynowy,olej ze słodkich migdałów, olej kukurydziany, olej z nasion sezamu, olej z kiełków pszenicy,olej z nasion winogroni  papai, oliwę z oliwek, olej z awokado, olej jojoba, olej z nasion słonecznika, oraz polularną wit. E.

Zauważyłam, że lepiej działa gdy nałożę go na jedną do dwóch godzin przed myciem włosów niż na całą noc. Nakładam na nie maksymalnie dwie pompki. Olejek dodaje włosom blasku, równocześnie zabezpieczając przed łamaniem. Włosy lepiej się układały i nie puszyły się na wilgotnym powietrzu.

Olejek wcierałam codziennie na zmianę z olejkiem rycynowym w niepomalowaną płytkę paznokcia co bardzo ładnie je wzmocniło po manicurze hybrydowym oraz żelach, rosną o wiele twardsze i zdrowsze. Fajnie nawilża i wygładza skórki, zadziorki znikają i nie tworzą się nowe przy regularnym stosowaniu.




Olejek do masażu Alterra Migdały i papaja






Pozdrawiam,
Złota Orchidea


87 komentarzy:

  1. Wiele razy koło niego przechodziłam, aż w końcu pewnego dnia kupiłam go mamie w prezencie. Miałam okazję go powąchać - ma śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, ze zmienili etykietkę :) Bardzo go lubiłam i do olejowania paznokci i do włosów :) Chętnie do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zużyłam już jego 2 buteleczki, uwielbiam! Cudowny zapach, ale ja używałam tylko do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oleje np. do ciała nieszczególnie nas przekonują ale już do włosów mógłby nam się przydać :)
    Również będziemy tu wpadać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ni znam, ale właśnie poszukuję olejku do masażu, bo ostatni mi się skończył;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie go wypróbuję ,wciąż mnie ktoś w postach nim kusi i kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z Alterry ale kusi mocno ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Daj znać jak sprawdza się u Ciebie.;)

      Usuń
  9. zaintrygowałaś mnie tym olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam starą wersje i uwielbiałam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi jakoś kosmetyki tej serii nie pod-pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam zapach tego olejku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wypróbować zamiast balsamu do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Czaję się na niego już jakiś czas, ale jeszcze się nie zdecydowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie wypróbuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy produkt :) chyba go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy produkt :) chyba go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mieliśmy z tej marki żadnego olejku, kuszące są!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba tez będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam wiele różnych opinii na temat tego olejku, ale sama go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam tego olejku, choć ostatnio miałam już go brać, ale się rozmyśliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W Rossmanie kusi mnie wciąż, choć mam kilka olejków, chyba się skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam, ale póki co mam olejek arganowy z wit. C ze Starej Mydlarni i jego muszę najpierw zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślałam kiedyś o zakupie, ale ostatecznie zdecydowałam się na olej arganowy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś chciałam kupić, jednak zdecydowałam się na olej z Alverde choć na włosy jeszcze go nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę koniecznie wypróbować na paznokietkach:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też go mam i stosuje głównie do ciała :D Jest super, ładnie pachnie i dobrze się wchłania

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak skończy mi się mój obecny to chętnie na niego luknę w Rossmanie

    OdpowiedzUsuń
  30. jeszcze nie miałam okazji go próbować, a ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też go mam i to chyba z tej samej promocji:D Dla mnie pachnie cytryną i to chyba trochę za mocno, ale na włosy w niewielkiej ilości był ok:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Alterra taka słaba troche jest. Miałam coś z tam z tego ale czy ja wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie dla wszystkich-to są wyłącznie moje odczucia.

      Usuń
  33. coś dla mnie bo włosy mi się łamią, a paznokcie są okropne, choć teraz, po zużyciu połowy odżywki zrobiły się ciut lesze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie słyszałam o tym produkcie;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam, wypróbuję go. :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam wszystkie kosmetyki altery, są po prostu genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam ale przydałby mi się na zajęcia kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lubię ładnie pachnące kosmetyki do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja lubię stosować ten olejek w pielęgnacji włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ten skład jest rewelacyjny ;o nawet sobie kupię i przestestuje również na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. może wypróbuję ;) mi brak systematyczności w używaniu i olejków do paznokci czy skórek, częściej olejki stosuję do twarzy, ciała czy włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kupiłam go, bo jeszcze tylko jego nie znam z oferty olejkowej Alterry.

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam olejki z tej firmyy :D polecam rownież odżywki do włosów :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajnie skomponowałaś cytryny do zdjęć :-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się;) specjalnie je suszyłam ;D

      Usuń
  45. Ostatnio właśnie zastanawiałam się nad nim w sklepie, szkoda, że wcześniej nie przeczytałam Twojego posta...

    OdpowiedzUsuń
  46. achh uwielbiam takie olejeki ;) chętnie się skuszę ;))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Najbardziej interesuje mnie zapach tego produktu:D Ciekawa recenzja!:D

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/empire-of-our-own.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Dodałem bloga do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cały czas szukam czegos do masazu i nie moge znalezc, dzieki za posta :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Właśnie zastanawiam się nad kupnem jakiegoś rossmannowskiego olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Od razu mi się zachciało pachnącego masażu :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawią mnie te ich olejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj przydałby się jakiś masaż :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kupiłam i jestem zachwycona :) dzięki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Miałam go jakieś 2 lata temu, to był mój pierwszy olej do włosów. miło wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  56. ta cala alterra do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  57. Pierwszy raz kosmetyki alterra wypróbowałam dopiero miesiąc temu. Ja bardzo lubię te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  58. miałam go kiedyś i faktycznie był dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Muszę go w końcu kiedyś wypróbować, bo zawsze patrzy na mnie tęsknie z Rossmanowskich półek :P

    OdpowiedzUsuń
  60. oj gdzie te czasy gdy miałam chłopaka masażystę....

    OdpowiedzUsuń
  61. Miałam z tej fimry szampony i dobrze je wspominam. Olejek też mogłabym przygarnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie miałam nigdy tego olejku, ale chętnie bym wypróbowała, zwłaszcza ciekawa jestem, jakby się spisał na ciało :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. używam olejku z orflame Swedish Spa, polecam. Wybieram się we wtorek na masaż relaksacyjny do Spa, więc ten post nastraja mnie już do wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ciekawy blog! Będę zaglądać :)
    Można się wiele dowiedzieć a kosmetologią też się interesują ale chyba każda z Nas powinna coś wiedzieć na temat tego co używamy (kremy itd) bo każda kobieta powinna o Siebie dbać ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciekawy olejek i już wyobrażam sobie ten zapach:) Chętnie kupię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Miałam okazje raz go użyć u koleżanki i rzeczywiście zapach był świetny i nawet dość szybko się wchłonął :).

    OdpowiedzUsuń
  67. uwielbiam tytuł bloga <3
    +obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Pierwsze słyszę o tym produkcie, ale recenzja bardzo fajna :) Kocham Twój tytuł bloga :D
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  69. Muszę wypróbować ;) Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  70. miałam inny olejek z tej serii i bardzo go lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja ostatnio jestem oczarowana olejkami I wszelkimi olejami! Na razie uzywam rycynowego na zmiane z olejkiem z awokado. :)

    OdpowiedzUsuń