24 marca 2015

Ulubiony tusz do rzęs! Miss Sporty-Pump Up Booster Mascara ;)


Miss Sporty-Pump Up Booster Mascara


"Mega objętość oraz mega szczoteczka. Zalotne spojrzenie za jednym pociągnięciem. Pogrubia i ekstremalnie podnosi rzęsy. Idealna dla dziewczyn pragnących natychmiastowego efektu pogrubionych, ale naturalnych rzęs."


Miss Sporty-Pump Up Booster Mascara


Nie wiem które to już moje opakowanie myśle, że spokojnie 5 było. Bardzo lubię do za cenę, która wynosi około 15 zł. Oczywiście polując na promocje możemy kupić go taniej (zazwyczaj 9,99zł). Ja lubię mocno wytuszowane rzęsy. Najbardziej zależy mi na podrubieniu, nałożenie jednej warstwy nie pogrubia, dlatego ja tuszuje aż uzyskam oczekiwany efekt. Oko jest fajnie powiększone. Myślę, że jak na kilka warstw to rzęsy nie są bardzo posklejane. Rzęsy są też wydłużone, na podkręcenie nie zwróciłam uwagi ale koleżanka mi ostatnio powiedziała, że mam je tak wywinięte do góry więc chyba również  podkręca. Efekt na rzęsach:


Miss Sporty-Pump Up Booster Mascara


Produkt nie kruszy się, na rzesach wytrzymuje cały dzień. Natomiast trzeba przyzwyczaić się do szczoteczki, która jest ogromna. Czasem jeszcze zdarza mi się, że wsadzę ją przypadkowo do oka. Produkt w opakowaniu nie zasycha i jest wydajny. Mi wystarcza na 3 miesiące.
Myślę,że za taką cenę jest warty uwagi.

Miss Sporty-Pump Up Booster Mascara

A jakie są Wasze ulubione tusze?? 


Miss Sporty-Pump Up Booster Mascara


Pozdrawiam
Złota Orchidea

120 komentarzy:

  1. Ale pięknie wygląda na rzęsach, masz prawdziwe firanki. Ja bardzo lubie tusz Maybelline Colossal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam go wcześniej ale bardzo podoba mi się i muszę go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, jakie długie rzęsy! *.* Niesamowicie zazdroszczę! Ja używam Max Factor Eye Brightening Mascara do brązowych oczu, ale takiego efektu nigdy nie uzyskałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. lubiłam ten tusz, moim zdaniem jest bardzo dobrym zamiennikiem Scandal Eyes'a - ale ja mogę go używać tylko po otworzeniu i zostawieniu na jakiś miesiąc.
    Wtedy lekko przysycha - inaczej, taki "świeży", skleja mi bardzo rzęsy ;P

    Moi faworyci to jednak nadal Scandal Eyes Rimmela i Colossal Volum' Express Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz rzęsy ;))
    Ja używam tuszu Catchy Eyes z Gosha - baardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygląda :) muszę go kiedyś wypróbować, jak będę już się malować :P

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt:) Ja niestety nie przepadam za dużymi szczotami:D Mam tak oko ułożone że nie ma opcji żebym się nie upaprała :) Teraz mam tusz inglota z grzebyczkiem zamiast zwykłej szczoteczki i nawet spoko się spisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny daje efekt na rzęsach!♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładnie wygląda :) Masz bardzo ładne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja recenzją zachęca do wypróbowania. Ładny efekt daje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt wow! ja mam jakoś mało rzęs, ale tusz super shock z Avon mi wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już jakiś czas kupi mnie aby wypróbować jakiś tusz z Miss Sporty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się efekt i mimo, że nie przepadam z tuszami miss sporty to na ten się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie szukam idealnego tuszu i chyba się skuszę na proponowany przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny efekt :) ja lubię tusze maybelline i max factor ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale rzęsy :) miałam ten tusz, ale u mnie takiego szału nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt jest świetny :D Musimy koniecznie go kupić bo nie raz już się nad nim zastanawiałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt jest ładny, super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt jest ładny, super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzęsy :) Z chęcią wypróbuję ten tusz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ALE PIĘKNE RZĘSY!
    widać że ten tusz daję radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. skuszę się na niego na następnych zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam go jeszcze ale widzę, że bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam ten tusz, ale u mnie niestety się nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie duże szczoty i podrubienie rzęs. :) W sumie mój tusz mógłby tylko ładnie rozczesywać i pogrubiać, bo moje rzęsy są długie i podkręcone same z siebie, a nie lubię efektu po tuszach wydłużających, bo wydają mi się takie niefajne wtedy ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. efekt faktycznie rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  27. ejj mega ten efekt ;oo < 33

    ja z kolei mleczek nie znosze ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  28. Super jest ten tusz!
    Masz bardzo ładne oczy ;))

    Mogłybyśmy prosić o kliki w linki w nowym poście?
    --> http://toloveyourselff.blogspot.com/2015/03/wishist-choies.html
    Mamy nadzieję, że możemy na Ciebie liczyć! ;) Z góry dziękujemy <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam tuszu z tej firmy, ale za ich lakierami z serii Colour Lasting szaleję:)

    OdpowiedzUsuń
  30. nice post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Łooo ale masz rzęsy ! *.* Polecam też tusze z Essence, mają podobne szczoteczki i super się sprawdzają :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam dokładnie ten sam tusz do rzęs i rzeczywiście jest super! :)x
    http://indie-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny efekt, skusiłabym się na ten tusz. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. najlepszy jaki miałam to był z Collistara

    OdpowiedzUsuń
  35. Wciąż szukam tuszu idealnego, bo mam problem z osypywaniem się. Bez różnicy, czy jest to tusz Astora, czy Eveline i innych, tańszych marek kosmetycznych. Po drugie mam wymagające rzęsy - krótkie i jasne, więc też problem by one jakoś tam wyglądały... Każdy który używam jest dla mnie średni...

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny efekt, ładnie wydłuża i pogrubia rzęsy :) Chociaż ja nie do końca ufam takim firmom, już parę razy się zawiodłam...
    Zapraszam do mnie: sezonnamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię tusze tej firmy, choć ze względu na budowę szczoteczki moim ulubieńcem od dawna jest Miss Sporty, Studio Lash 3D Volumythic Mascara -Tusz do rzęs podkręcająco- wydłużający :)

    OdpowiedzUsuń
  38. I haven't tried this one, but I love the results!!! ;) xo

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczoteczka rzeczywiście mega. Jeszcze nie miałam okazji go używać.

    OdpowiedzUsuń
  40. spróbuj jeszcze do niego eyeliner'u! Jest najlepszy! Kiedyś używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mialam do czynienia z tuszami tej firmy, ale ten na rzesach wyglada oblednie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Zawsze spotykam bardzo dobre opinie na temat tuszy z miss sporty :) Ja obecnie używam z oriflame. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oh super nice this mask!! Amazing result!!
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom



    OdpowiedzUsuń
  44. Prezentuje się świetnie :) Ja z tej firmy chyba żadnego tuszu nie miałam... przynajmniej nie kojarzę. A duże szczoteczki nawet lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  45. It’s such a great post! Awesome! I like your style of writing and your photos!
    I know how much time it requires to keep updating your blog, but don’t stop doing it!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Mieszkając w Polsce byłam fanka formy Miss Sporty. I tuszow takze uzywalam, ale z innej serii. Byłam zachwycona, maskary z wyższych półek chowaly się przy nim! No ale teraz znalazlam moim zdaniem lepszego zamiennika ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Tusz tuszem, ale oczka masz piękne!

    OdpowiedzUsuń
  48. miałam go kiedyś podobał mi się, i cena atrakcyjna potem przerzuciłam się na meybelline new york mam go do dzisiaj , ten żółty i też jestem z niego zadowolona jest droższy ale nie narzekam :) oczka masz super wytuszowane :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubię takie szczoty :D Piękne oczy masz <3

    OdpowiedzUsuń
  50. mój ulubiony to z lovely :) zapraszam do mnie: http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale efekt! :) muszę go mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. brakuje mi zdjęcia przed ale mimo wszystko pięknie wytuszowane rzęsy :P mam ten sam tusz :)
    obserwuje :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny efekt ;) podoba mi się ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. miss sporty, jeszcze nie uzywalam, musze spobowac:) super efekt

    OdpowiedzUsuń
  55. Dotychczas moje serce podbił najbardziej loreal volume milion lashes :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajnie podkreśliła Twoje rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Akurat jego chyba nie miałam, ale na Twoich rzęsach wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Efekt jest genialny! Ale u każdego jest z tuszami inaczej. Ja mam swojego ulubieńca :P

    OdpowiedzUsuń
  59. Mnie bardzo pozytywnie zaskoczył ten tusz do rzęs, chociaż na początku szczoteczka trochę mnie przeraziła ;)

    A takim ulubionym tuszem jest Diorshow

    OdpowiedzUsuń
  60. Jakie rzęsiska :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. efekt jest super! :) Ja jakiś czas temu u siebie też robiłam post z ulubionymi tuszami do rzęs więc jeśli masz ochotę zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Efekt końcowy jest spektakularny. Osobiście preferuję silikonowe szczoteczki.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Miałam kiedyś ten tusz i byłam zadowolona z efektu, ale opakowanie mogłoby być mniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  64. Efekt spektakularny! Świetnie wygląda na Twoich rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  65. nawet nawet ;) ale mam swojego ulubieńca ;D

    OdpowiedzUsuń
  66. daje świetny efekt, muszę sobie go kupić!

    OdpowiedzUsuń
  67. Nigdy go nie miałam, ale słyszałam pozytywne opinie. Podoba mi się mega pogrubiony efekt :)
    Ja na razie zachwycam się Lovely ;D

    OdpowiedzUsuń
  68. Jak miałam to właśnie nie umiałam się przyzwyczaić do takiej szczoteczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo ładny efekt. Ja bardzo lubię mascary z Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
  70. Też lubię mascary z miss sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  71. A co myślisz o przedłużaniu rzęs? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się efekt, ale jak zaczynają odpadać wygląda to okropnie więc jestem na nie ! :):)

      Usuń
  72. ja mam teraz sztuczne i tuszami się nie przejmuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Wow fajny efekt, jeszcze go nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ooo! Uwielbiam ten tusz:) Używałam go przez długi czas:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Jakie masz długie rzęsy! I gęste! :-)

    OdpowiedzUsuń

  76. Great post. Love it. I follow you, could you follow back, dear. Keep in touch. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetna recenzja i ciekawy produkt!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/ghost.html
    https://www.youtube.com/watch?v=yWvZpV55lsE

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja obecnie używam tuszu z Rimmela - Scandal Eyes Rockin' Curves, ale jest już na wyczerpaniu, więc przy następnych zakupach chyba zaopatrzę się w ten polecany przez Ciebie. Warto wypróbować coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. efekt jest super! ja teraz testuję tusz z essence ;) ♡

    OdpowiedzUsuń
  80. Rzeczywiście, rzęsy wyglądają świetnie! Aktualnie mój ulubiony tusz do rzęs jest marki Eveline, polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. rzeczywiście świetnie wydłużają :D ja Lubię Eveline 4D , polecam :*

    OdpowiedzUsuń
  82. Jeszcze nie znalazłam swojego ulubionego :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Tusz będę musiała wypróbować:) A oczy masz MEGA piękne :):):)

    OdpowiedzUsuń
  84. Super wygląda na rzęsach, ale najbardziej przykuły moją uwagę Twoje brwi! Ah, ile ja bym dała żeby mieć takie, moje są nie dość, że krzywe (jedna wyżej druga niżej) to jeszcze nie chcą się układać podobnie..

    OdpowiedzUsuń
  85. Ma bardzo ładną szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  86. ładne rzęsy :) ja na razie używam tuszu z Eveline i jestem zadowolona :) ale chyba za każdym razem zakupuję inny, lubię próbować nowe tusze :D

    OdpowiedzUsuń
  87. ale długie rzęsy!
    zapraszam www.uangels.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Zazdroszczę Ci tych pięknych rzęs! :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Albo to te Twoje rzęsy albo maskara daje taki świetny efekt! :) Bardzo długie i gęste!

    OdpowiedzUsuń
  90. Moja koleżanka ma ten tusz i bardzo sobie chwali, ja jestem wierna l'oreal million lashes :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Szczoteczka mi się podoba i rzęsy też ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja zbieram kasę na Roller Lash z Benefitu, drogi ale słyszałam wiele pozytywnych opinii więc chyba zaryzykuję..:)

    http://www.justcleo.pl/2015/04/treaclemoon-series-review.html

    OdpowiedzUsuń
  93. Kiedys bardzo czesto uzywalam tuszy z tej serii :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  94. Mój ulubiony to Max Factor false lash effect :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Super efekt, jednak ja nie lubię takich szczoteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Masz przecudowne oczy! Naprawdę zazdroszczę <3 Moim ulubionym tuszem jest Max Factor 2000 Calories :)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na mój blog :) http://coconutsweetness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. też ją kiedyś miałam, ale u mnie tak ładnie nie podkreślała rzęs :(

    OdpowiedzUsuń
  98. Wygląda nieźle, ja też lubię mieć widoczne rzęsy. :)
    Podobne szczoteczki w swoich tuszach ma Maybelline Colossal, więc po co przepłacać. Chyba się kiedyś za nim rozejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja cały czas jestem na etapie poszukiwania maskary idealnej, ta moim zdaniem daje ładny efekt na rzęsach.

    OdpowiedzUsuń