5 kwietnia 2015

Color look olejek arganowy "pielęgnujący"?


Color look olejek arganowy

"Odżywczy produkt do pielęgnacji włosów o doskonałej jakości. Kosztuje niewiele, można używać zarówno na suche włosy aby uczynić je bardziej zwartymi i błyszczącymi, oraz na mokre włosy, aby zapobiec plątaniu i elektryzowaniu."
 
Color look olejek arganowy

Olejek nie obciąża i nie przetłuszcza włosów, natomiast nie możemy przesadzić z ilością, wystarczy naprawdę kilka kropel(niepełna pompka).  Jeśli damy więcej wyglądają na nieumyte. Dzięki temu olejek jest wydajny.

Patrząc na skład chociaż nie jest długi, to nie jestem przekonana czy jest to dobry produkt do włosów ze względu na dużą ilość silikonów.  Na pierwszym miejscu cyclopentasiloxane należy do grupy silikonów które wymagają do usunięcia z włosów silnych detergentów. Dimethiconol-przyjazny silikon. Dopiero na czwartym miejscu olej arganowy, zaraz za nim perfum, benzyl benzoate który jest uznawany za potencjalny alergen.
Włosy są gładkie, lśniące, lepiej się układają, wyglądają na zdrowe, niestety produkt daje tylko efekt "od mycia do mycia" ponieważ silikony otaczają włos, dając złudny efekt zdrowych, miękkich i gładkich włosów – przylegają do włosa wygładzając go, lecz nie regenerują. W rzeczywistości wewnątrz włosa nie dochodzi do żadnych pozytywnych zmian.

Ale za to zapach jest piękny i utrzymuje się na włosach przez długi czas. Stosuję go na końcówki po umyciu włosów, przed suszeniem albo  po stylizacji włosów gdy są zbyt puchate i elektryzujące się-ten produkt świetnie to niweluje. Nadaje się do zabezpieczenia końcówek włosów.
 
Także na regenerację nie ma co liczyć, ale efekt wizualny jest duży.





Pozdrawiam,
Złota Orchidea

114 komentarzy:

  1. Ja lubię czasem taki efekt, jaki dają sylikony. Przynajmniej wydaje mi się, że mam zdrowsze włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czysty olej arganowy :) Świetnie spisuje się nałożony na włosy jak i na skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. raz na jakiś czas produkt z sylikonami nie zaszkodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie ten produkt, przez ten zapach ;) chętnie bym wypróbowala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. olej arganowy to super do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, ale póki co mam chyba ulubiony tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja odkryłam Orofluido olejek i póki co jego stosuję ale wydaje mi się że color look i "mój" dają podobne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry mógłby być na moje końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja juz znalazlam idealna pielegnacje wlosow dla siebie, odrzucilam olejki :P

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda ze w nich az tyle silikonow :(ale mimo wszystko interesujacy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego nie miałam, ale ogólnie lubię olejek arganowy do ciała i twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglada zacnie ale nie kupie go bo mam hippa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać,że chyba nie jest dostępny w PL ;)

      Usuń
  13. Lubię takie olejki, zainteresował mnie ten produkt. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego produktu szczerze jeszcze nie widziałam.
    Póki co używam serum z Chantal.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam też ten olejek ale innej firmy . Jednak nie lubię go bo daję go naprawdę bardzo mało a mimo wszystko przetłuszcza mi włosy :( Zacznę go używać to twarzy żeby się nie zmarnował :P

    OdpowiedzUsuń
  16. olejek arganowy świetnie się u mnie sprawdza i lubię go w swojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog!
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    http://by-yolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam czysty olej arganowy - używam od czasu do czasu, ale u mnie na włosach sprawdza się średnio

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja przywiozłam oryginalny olejek arganowy z Maroka, poza tym mam taki z Bielendy, którego używam na ciało, czasami też na twarz i włosy :) Ogólnie polecam takie olejki ;)
    sezonnamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. szkioda, ze jst to efekt doraxny,a le zawsze coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great and very usefull post! If you want to follow each other, please let me know on my blog :-)
    http://bambolai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Great and very usefull post! If you want to follow each other, please let me know on my blog :-)
    http://bambolai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawy produkt :)
    mogę prosić o klikanie w link koszuli w nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog :)
    Zapraszam do mnie w nowym poście akurat konkurs, zachęcam do wzięcia udziału!
    http://maksymalnieoptymistycznie.blogspot.com/2015/04/blog-post_6.html#more

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam olejek arganowy, lecz używam tylko z botanique i marionu. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog i zdjęcia ;*
    ja dopiero zaczynam więc będzie mi miło jeżeli do mnie zajrzysz ;)
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. No właśnie trudno trafić na olejek, który rzeczywiście będzie prawdziwym, dobrym olejkiem arganowym - chętnie przeczytałabym jakieś zestawienie olejków, które już wypróbowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na włosach lubię silikon :) w kremach już niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja używam na włosy tylko odżywkę z sayosa, żeby mi się tak nie rozdwajały ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. lovely presentation!
    Wonderful post.
    Lets follow eachother on GFC. let me know if it is yes. Leave a comment about following and then I will come back immediately and follow you.

    http://vkusnosbety.blogspot.com/


    Have a great week!

    OdpowiedzUsuń
  31. hmmm... szukam czegoś do regeneracji włosów, zwłaszcza teraz ale taki produkt by mi się też przydał.

    OdpowiedzUsuń
  32. Od dawna zamierzam zainwestować w olej arganowy, ale jakoś mi nie po drodze...

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy, choć krótko działający, póki co mam jeszcze dwa olejki i na kolejny się nie zanosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnio zakupilam pierwszy lepszy olej arganowy i cudownie sie sprawdza na moim sianku xd

    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię produkty z olejkiem arganowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie niektóre działają niektóre nie..

      Usuń
  36. czasami lubię takie produkty, które mimo, że nie odżywiają włosów, to chociaż trzymają je trochę w ryzach:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja raczej nie mam problemow z wlosami, ale moze kiedys sie skusze :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam się na kosmetykach; szczególnie damskich, ale muszę Ci powiedzieć, że zdjęcia wyszły ci fenomenalne. Naprawdę, bardzo mi się podobają!
    U mnie na blogu pierwsza część kolekcji Gabriel Data spring 2015.
    Jeśli Ci się spodoba to proszę o +1 w Google i jakiś komentarz, bo twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  39. kupując takie olejki zawsze mam świadomość że działają doraźnie a nie regenerują na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja czasem czuję potrzebę użycia tego typu kosmetyku. Takiego który ładnie pachnie :) Zazwyczaj te są tak wydajne, że chcąc nie chcąc nienawidzę potem tego kosmetyku za zapach.

    OdpowiedzUsuń
  41. ja mam - ale średnio jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  42. Tego kosmetyku nie znam, od czasu do czasu używam produktów Marion z olejkiem arganowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. również posiadam olejek arganowy i jestem z niego zadowolona, jednak wiadomo, że stosuję oprócz tego maskę i jeszcze inny olejek ;)
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. ja szukam czegoś na regenerację, ale ciężko jest ;/
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  45. Na razie mam podobny produkt do zabezpieczania końcówek, ale może kiedyś i ten sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. właśnie szukam jakiegoś olejku albo serum na końcówki. kiedyś używałam bardzo fajnego serum z Avon (taki z zieloną pompką) i chyba do niego wrócę :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też lubię olejki ;3 tylko używam z innej firmy :)
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. chyba kupię dla samego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawy produkt, bardzo dobrze, że nie przetłuszcza włosów, bo moje mają z tym problem, a dużo produktów odżywczych tak właśnie działa, niestety. Może sobie sprawię, jak skończy się moja odżywka :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja używam jednego z Joanna no i chyba wypróbuję też ten tylko dla zapachu bo ten joanny nie pachnie niestety.
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie : www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubię takie olejki właśnie do zabezpieczania końcówek :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Szkoda, że pełen niezbyt dobrych substancji :(

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie znam go, ale lubię czysty olejek arganowy. Dobrze działa właśnie na końcówki włosów.

    OdpowiedzUsuń
  54. Używam takich olejków do zabezpieczania końcówek, ale na właściwości pielęgnacyjne faktycznie bym nie liczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja używam czysty olejek arganowy , doskonale się sprawdza na moich długich włosach :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Mój się kończy akuratnie, więc może na Twój się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. używam jakiś podobny olejek! Może jakiś pielęgnacyjnych własciwości nie ma, ale włosy się po nim nie puszą :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://ssssaaaanderrrxxxxvv00.blogspot.com/
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Olej arganowy stał się ostatnio bardzo modny.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja uważam, że silikony też są potrzebne zwłaszcza dla długich włosów, ponieważ w pewnym stopniu chronią włosy przed uszkodzeniami przez to, że je otaczają.
    P.S. Robisz piękne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam :)

    http://violetc13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie nie stosowałam jeszcze olejków. Raczej jak na razie zaopatruję się w maski. :)

      Usuń
  61. Nie miałam z nim styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  62. A tego to jeszcze nigdzie nie widziałam ani o nim nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  63. ale masz fajną nazwę bloga
    olejku nie miałam !

    OdpowiedzUsuń
  64. hmmm... może powinnam się nim bardziej zainteresować...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. wygląda ciekawie;p

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. silikony nie są takie złe, skoro do zabezpieczania kńcówek ma być, to dobrze że takowe posiada, ja sama lubię zabezpieczać włosy dość porządną dawką silikonów ze względu na cienkie i wrażliwe włosy :) PS obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od silikonów się notabene nie ucieknie:)

      Usuń
  67. Like it a lot. Great. Thanks a lot for visiting and for such a nice comment. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Mam zdolności do przesadzania z ilością olejków :P więc musiałabym się nauczyć go dozować

    OdpowiedzUsuń
  69. Uwielbiam wszelakie olejki do włosów więc myślę, że z tym też bym się polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja mam czysty olejek arganowy ! Sprawdza sie genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Nice pics!!!I wait for my blog, if you want we can follow gfc ??kiss

    OdpowiedzUsuń
  72. Takie olejki lubię, ten gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  73. mi tam aż tak silikony nie przeszkadzają :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Do ujarzmienia puszących włosów może by się nadał.

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapach olejku arganowego jest piękny, ale sam olejek niestety średnio się sprawdził na moich włosach..

    OdpowiedzUsuń
  76. Od dawna się do niego przymierzam ,ale jakoś nie mogę się zdecydowac. Moje włosy są bardzo wybredne :P


    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. nie znam, ale jakoś niespecjalnie mnie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo lubię takie produkty na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Uwielbiam takie olejki :)
    Ale mam prawie cały :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Nie używałam tego olejku, ale chętnie bym go wypróbowała, bo właśnie kończy się mój olejek z marion :-)

    OdpowiedzUsuń
  81. Nie spotkałam się nigdzie z tym olejkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ciekawy :) lubię wszelakie olejki :P

    OdpowiedzUsuń
  83. Super! Chcemy go :D Wiele się o nim naczytałyśmy, nasza siostra też jest z niego zadowolona więc musimy w końcu się na niego zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  84. nie miałam ale chętnie wypróbuję jak skończę obecne ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Nie umiem korzystać z takich olejków, przeważnie wezmę za dużo danego produktu i mam odwrotny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Podobno sprawia, że nasze brwi są gęstrze, ciemniejsze i wgl zajebiste! :)
    Ma też jakieś podobne działania z włosami, rzęsami i nie wiadomo jeszcze czym :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Jakoś nie przepadam za jakimikolwiek olejkami. Wyjątkiem jest czysty olejek arganowy, który raz na jakiś czas dodaję do glinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. ma tkai kolor jakby był z 24k złota haha ^^

    OdpowiedzUsuń
  89. Uwielbiam te olejki! :)

    Wspólna obserwacja? Daj znać u mnie! :)
    bizzmebaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Uwielbiam kosmetyki które CZUĆ :) Zaciekawiłaś mnie, bo jeszcze nie używałam tego olejku :) buziaki!! I zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  91. Ooo olejek wygląda świetnie. Lubię wszelakie olejki arganowe.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja akurat lubię silikony. Moje włosy bez nich to puch ;) szczególnie przydają się po dobrej masce, hamują wyparowywanie wody z moich suchotnikow ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Thanks a lot for visiting and for such a nice comment ;). Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetne wydarzenie, zazdroszczę udziału w nim :)

    OdpowiedzUsuń