28 kwietnia 2015

Kwietniowe denko oraz przegląd kosmetyków

Kwiecień jeszcze się nie skończył ale wydaje mi się, że w tym miesiącu już nic nie wykończę. Jest to pierwszy post z serii denko ;).

Zazwyczaj pokazuję produkty z których jestem zadowolona. Dzisiaj będzie więcej kosmetyków, których niestety nie polecam lub są neutralne, a które udało mi się wreszcie zużyć. Kilka kosmetyków postanowiłam wyrzucić ponieważ niepotrzebnie zajmują miejsce i nie ma sensu ich trzymać skoro są przeterminowane.   

  Próbka Johnson's Baby-krem pielęgnujący 
Bardzo długo go miałam, w końcu postanowiłam go skończyć. Minusów nie zauważyłam. Jest to kremik dla dzieci, ładnie niweluje uczucie ściągnięcia, nie podrażnia skóry. Nie planuję zakupu tego kremu. 


Oliwka Bambino z wit.F 
Kolejny kosmetyk dla dzieci. Jedna z moich ulubionych oliwek, nie przepadam za jej zapachem, natomiast skóra naprawdę jest ładnie odżywiona i natłuszczona po jej użyciu. Nie podrażnia. Na pewno do niej wrócę. 

Puder Manhattan Clearface 
Najlepszy jaki miałam, zawsze zamawiam na allegro na zapas. Świetne krycie i trwałość, cena idealna. Nie wiem co zrobię jak go wycofają.;) Kupię na pewno.


Isana Oil care 
spodziewałam się super efektu natomiast kuracja nie zrobiła prawie nic, może troszkę wygładza włosy. Ciesze się, że już ją skończyłam  i na pewno jej nie kupię drugi raz.

Soraya-płyn do kąpieli/ szampon dla dzieci 
Używałam zamiast żelu pod prysznic. Całkiem przyjemny, nie wysusza, dobrze oczyszcza. Może kiedyś kupię.
Ziaja med krem kojąco nawilżający
 Nie kupię ponownie pomimo dobrych opinii, podrażniał mnie i powodował pieczenie, słabo nawilżał, pozostawia tłustą warstwę.

Podkład GOSH 
Był bardzo lekki ale za ciemny, początkowo zmieszałam go z innym fluidem jednak schowałam go do pudełka z kosmetykami których nie używam, ostatnio robiłam przegląd i coś dziwnego się w nim urodziło-DO WYRZUCENIA! Nie planuję jego zakupu.

Cienie, które kiedyś bardzo lubiłam.Jeszcze wtedy byłam nastolatką! Data ważności to 2009r. Nie wierząc-WYRZUCAM ! Plusy: trwałość, ładne odcienie. 

Kolejne cienie nieznanej firmy podejrzewam, że  również przeterminowane, dawno ich nie używałam. Również lądują w koszu. Nie wiem nawet jaka to firma więc nie kupię ponownie. 

 Pomadka COLOR TREND 
Stara jak świat-gdy jeszcze była modna spalona twarz i jasne usta ;) Wyrzucam raczej i nie kupię ponownie pomadek tej firmy-są nietrwałe, a już na pewno nie w tym odcieniu.;)


 Szampon jajeczny Barwa
Szału nie ma ale lubię go i często do niego wracam. Możliwe, że jeszcze kupię. Niestety zawiera SLeS; etykieta jest papierowa więc stojąc pod prysznicem schodzi. Fajnie oczyszcza włosy nawet po olejowaniu. Konieczne jest użycie odżywki.


Chusteczki do demakijażu CLEANIC 
Kupiłam je z myślą o wyjazdach jednak nie lubię takiej formy kosmetyku, wolę zabrać mleczko i płatki kosmetyczne. Nie zużyłam do końca ponieważ wyschły. Troszkę podrażniały. Nie kupię ponownie.

Fluid Revlon i Avon, które kiedyś dostałam-również za ciemne dla mojej cery, leżały długi czas więc wyrzucam. Nie kupię ponownie.

Perfumy Cacharel Amore Amore i New woman-ostatnio były to moje ulubione zapachy, kiedyś kupię-szczególnie Cacharel ;).

Odżywka Alterra do suchych i zniszczonych włosów-średnio wydajna ale moje włosy bardzo ją lubią, wygładza i nawilża. Świetnie sprawdza się z duecie z olejkiem Alterra migdały i papaja, którym olejuję wcześniej włosy.
Już kupiłam nową ;)



Wydawało mi się, że jest tego więcej. Ostatnio nie lubię mieć dużo kosmetyków i wolę najpierw zużyć jeden produkt i dopiero używać drugiego bo później leżą tak jak niektóre z tych i okazuje się, że są przeterminowane. Na zapas kupuję tylko kosmetyki które mam sprawdzone.

Znacie te kosmetyki ? Ciekawa jestem co o nich myślicie więc piszcie w komentarzach.

Trzymajcie się ciepło w te deszczowe dni ;) 




90 komentarzy:

  1. Oliwkę z Bamibo znam :) czasem po nią sięgam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też przerzuciłam się na kosmetyki dla dzieci :)
    A taką szminkę też gdzieś mam w czeluściach :D hahaha prawda kiedyś, dawno temu były modne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta oliwka bambino jest najlepsza,również ją uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no, no..Sporo się tego uzbierało. dla mnie najciekawiej wygląda Alterra odżywka do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. potwierdzam puder manhattan jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nice products! I love the Amor amor scent

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam wszystkie te pielęgnacyjne:) I zgadzam się z tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nierownosc zdjec i tekstu troche zakloca odbior, ale... uwazam, ze produkty dla dzieci fajnie sie sprawdzaja :) Ostatnio tez zrobilam przeglad i pozbylam sie niepotrzebnych i przeterminowanych rzeczy, ktorych tak czy inyczej sie nie uzywalo :P

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zależy od szerokości ekranu u mnie jest ok ;)

      Usuń
  9. Ojej... nawet z 2009 cienie :) hihi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też się zdziwiłam, ten czas tak szybko leci ^^ ;)

      Usuń
  10. ja mało kosmetyków zużywam.. tym bardziej podziwiam za takie DNO :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na kremie Ziaja Med tak samo się przejechałam - u mnie powodował drobniutkie krostki na czole, był tłusty, ale tak jak ja nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. sporo tego:) zapraszan na rozdanie:http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. a kusiły mnei te produkty z isany hmm,m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja pierwszy raz kupiłam i się zawiodłam ;)

      Usuń
    2. Również o nich myślałam, ale daruję sobie :) pozostanę przy olejowaniu i masce proteinowej

      Usuń
  14. duuużo tego :) ja ostatnio też sie pozbywam kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oliwka bambino jest naprawdę bardzo dobra.Polecam również;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię używać kosmetyków dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem fajnie zrobić takie porządki z kolorówką :)
    Tą odżywkę z Alterry też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super, są i kosmetyki dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. osobiście mało co zam z tego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oliwkę Bambino również lubię i chętnie po nią sięgam, tak jak i po odżywkę Alterra. Pomadek z Color Trend wprost nienawidzę, nie dość, że wysuszają usta, to jeszcze zbierają się na nich nieestetycznie, reszty produktów niedane było mi testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, pozatym te pomadki mają okropny zapach.;/

      Usuń
  21. Żadnych z nich nie używałam, ale chyba warto to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam teraz podkładu Revlon i jest tak, że w butelce jest jaśniutki ale po nałożeniu na twarz za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio się zastanawiałam nad Revlonem ;)

      Usuń
  23. Z tego co pokazałaś, to na pewno warto kupić puder Manhattan Clearface . Niestety nie znałam go :(.

    OdpowiedzUsuń
  24. oliwka dla dzieci całe życie w moim domu - choć dzieci w nim brak :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam kosmetyki dla dzieci <3

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawi mnie ta odzywka z alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też nie lubię mieć masy kosmetyków, na bieżąco robię czystki i nie dokupuję na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Denko sporo, ale nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam sądząc po opakowaniu ten podkład z Avonu, byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oprócz oliwki nie miałam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Isana Oil care sprawdziła się u mnie bardzo dobrze :) A odżywkę Alterra uwielbiam :)

    Zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  32. Oliwki już w sumie nie używamy,ale krem Johnsona cały czas jest na porządku dziennym,u córy dobrze się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczerze mówiąc nie używałam nigdy żadnego z tych produktów :P :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sporę denko i widzę, że zrobiłaś porządek z nieużywanymi kosmetykami. Też muszę to zrobić.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  35. kolor gosha masz idealny dla mnie haha :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne denko! :)) Poznałam sporo nowości dzięki Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oliwke bambino znam i lubię :)
    Kilka miesięcy temu również wyrzuciłam kilka kosmetycznych staroci :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oliwke bambino znam i lubię :)
    Kilka miesięcy temu również wyrzuciłam kilka kosmetycznych staroci :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Great post!!have a nice day!!kiss

    OdpowiedzUsuń
  40. super produkty :) Mam ten produkt z Isany Oil care - ciekawe jak na mnie zadziała, już zakupiłam więc wypróbować trzeba :)
    z alterry też mam, odżywkę i maskę, ciekawe jak się sprawią w takim duecie, super że na Ciebie zadziałała :) u mnie też kosmetyk "czeka". Leży i czeka na swoją kolejkę :D
    a tej oliwki z Bambino nie używałam ale kiedyś na pewno wypróbuję, ciekawi mnie strasznie a skoro dobrze natłuszcza i fajna skóra po nim - to muszę zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Nic z tych rzeczy nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie wręcz przeciwnie- Isanę Oil Care uwielbiam, a gdy wykończyłam Alterrę byłam przeszczęśliwa ::P

    OdpowiedzUsuń
  43. Dwa pierwsze produkty miałam i fajnie się u mnie sprawdzały. Z alterry miałam szampon z tej serii. Byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Lovely, dear, thank you for visiting my blog. Pls, keep in touch, dear.

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow! Świetne denko i super produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Odżywkę Alterry uwielbiam :) Oliwki Bambino używam do masażu twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Też robiłam niedawno przegląd kosmetyków i wyrzuciłam większość. Nie widzę sensu kolekcjonowania rzeczy, których się nie używa :) Miałam mnóstwo cieni do powiek i tuszy do rzęs, a już z trzy lata będzie jak nie używam tego typu kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Pomadki z Avonu są słabe. Ich niektóre błyszczyki są za to rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie ich pomadki kiedyś lubiłam:D

      Usuń
  49. Ja też bardzo lubię ten puder Manhattanu, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Oliwka jest genialna. Chciałąm kupić kurację z Isany, ale w takim razie przystopuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. NIEZAWODNA OLIWKA :)

    p.s. zapraszam na nowe diy: http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/05/diy-casual-look.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Oliwka i puder to produkty, które mam i jestem z nich bardzo zadowolona :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. ciekawe pordukty :)

    +Zapraszam do mnie:*
    http://dalide.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam oliwkę Bambino, nieodłączny element mojej kosmetycznej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kilka z nich sama mogę polecić :) Pozdrawiam

    Zapraszam do mnie również
    http://cooolhunter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. odżywkę z ostatniego zdjęcia znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Widzę same fajne kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. A mnie właśnie ten produkt z Isany zainteresował, w ogóle ta seria wydała mi się ciekawa, ale teraz nie wiem już czy spróbuję ;P

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawy post i przydatne informacje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. thanks :)
    I followed Back :)


    hug

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem ciekawa tej odżywki z alterry .. hmm.. :)
    zapraszam! http://www.czarnatruskawkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Miałam tę odżywkę do włosów, ale u mnie nie sprawdziła się zupełnie. Włosy były szorstkie i nie mogłam ich w ogóle rozczesać.

    OdpowiedzUsuń
  63. Oliwkę bambino używam odkąd tylko pamiętam :))
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. troche sie rozjechaly te zdjecia ale spore zuzycie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze u mnie jest ok to nie wiem musiałabym zoabczyć na innym kompie ;P

      Usuń
  65. świetny wpis :) ja ostatnio też wzięłam się za wyrzucanie zbędnych kosmetykow i wykańczaniu tych, które mam. Naprawdę jestem z siebie dumna, jak wyrzucam każde zużyte opakowanie i wreszcie w łazience jest więcej miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Szkoda,że Isana się u Ciebie nie sprawdziła,ja planuję ją wypróbować jak zużyje trochę moich maseczkowych zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne opinie.
    Ja nie używałam żadnego z wyżej wymienionych kosmetyków.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń