19 kwietnia 2015

LNE 31 MIĘDZYNARODOWY KONGRES i TARGI KOSMETYCZNE-FOTORELACJA

Witajcie. Jak Wam minął weekend? ;) Ja niestety przespałam całą sobotę po piątkowej imprezie, na szczęście udało mi się pozbierać. Napisałam kilka postów i nadrabiam zaległości na Waszych blogach. 


Dzisiaj nie będzie recenzji żadnego produktu ale pozostanę przy tematyce bloga. Pierwszy raz na targach kosmetycznych LNE&SPA byłam rok temu.  Jak już wspominałam chodzę na studium kosmetyczne. Dzięki temu dowiedziałam się o wydarzeniu. Jechałyśmy wtedy na dwa dni, jednak musiałyśmy sobie wszystko same opłacić (karnety i nocleg).

W tym roku dowiedziałam się, że również w ramach zajęć w niedzielę jedziemy na targi kosmetyczne do Krakowa. 

Dla osób które nie słyszały o kongresie LNE: "Najważniejsze w Polsce spotkania profesjonalistów i jedyna impreza o charakterze prawdziwie międzynarodowym. Zapraszani eksperci to wybitni wykładowcy-praktycy z całego świata, którzy stwarzają wyjątkowe możliwości zdobywania wiedzy i wymiany doświadczeń."
Na miejscu czyli EXPO Kraków-bo tam odbywał się kongres byłam ok. 9.30 .

LNE 31 MIĘDZYNARODOWY KONGRES i TARGI KOSMETYCZNE

Wchodzimy... 



LNE 31 MIĘDZYNARODOWY KONGRES i TARGI KOSMETYCZNE



LNE 31 MIĘDZYNARODOWY KONGRES i TARGI KOSMETYCZNE

Lista marek.


Plan wykładów.



Miejsce i wystrój robi dużo lepsze wrażenie niż rok temu. Ta hala jest bardziej przejrzysta i jest więcej miejsca.:)
Wcześniej targi odbywały się w NCK w której był straszny tłok, nie dało się przejść żeby kogoś nie szturchnąć.


LNE 31 MIĘDZYNARODOWY KONGRES i TARGI KOSMETYCZNE




LNE 31 MIĘDZYNARODOWY KONGRES i TARGI KOSMETYCZNE


Czas na wykłady-depilacja wąsika i pach.




Nowość od Clareny i prezentacja zabiegu.

LNE 31 MIĘDZYNARODOWY KONGRES i TARGI KOSMETYCZNE

Wszystkiego można doktknąć, powąchać i spróbować.



Lecimy dalej wydawać pieniadze.



LNE 31 MIĘDZYNARODOWY KONGRES i TARGI KOSMETYCZNE


 Prezentacje aparatury oraz zabiegów.



Pokaz elektroepilacji.



LNE 31 MIĘDZYNARODOWY KONGRES i TARGI KOSMETYCZNE



Kupiłam tylko dwa kremy profesjonalne przed i po depilacji z Clareny, preparat do dezynfekcji i jakieś drobne rzeczy. Oczywiście jakbym dysponowała większą gotówką wyszłabym z całą torbą kosmetyków ale może następnym razem ;).

Targi to świetne wydarzenie dla osób które poruszają się w branży kosmetologicznej oraz wizażu. Świetne miejsce dla studentek i osób które interesują się kosmetyką, jest to dostęp do profesjonalnych kosmetyków oraz największych nowości. Za udział w można odebrać certyfikat, który napewno przyda się jeśli chcecie pracować w zawodzie kosmetologa bądź kosmetyczki.

Polecam serdecznie to wydarzenie, ja napewno pojawię się za rok.



Pozdrawiam 
Złota Orchidea

49 komentarzy:

  1. Za późno się dowiedziałam, a chętnie bym się wybrała... muszę pamiętać za rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są już nawet za pół roku, zapomniałam wspomnieć ;)

      Usuń
  2. Wow! Moim marzeniem jest znaleźć się kiedyś na takich targach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie targi to genialna sprawa! Szkoda, że w moim mieście jeszcze nigdy takie nie miały miejsca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie ale warto wsiąść w pociąg i pojechać chociaż na jeden dzień ;)

      Usuń
  4. Szkoda ,że tak daleko chętnie bym się wybrała na takie targi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, że mogłaś na nich być:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cool post kiss


    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam w sumie 3 razy na takich targach w Krakowie, miałam możliwość wyjścia na nie z pracy, więc skorzystałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłam, a widzę że impreza świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym kiedyś wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie miałam okazji tam być;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie targi to swietna sprawa :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna sprawa. Raz miałam okazje załapać sie dosc przypadkowo na podobna imprezę i szalenie mi sie podobało - zwłaszcza pokazy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale tam było cudnie i ile różności do testowania można było nabyć! och i ach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że podobały Ci się targi LNE i że uczestniczyłaś w prezentacji naszych nowości :) Mam nadzieję, że wybrane przez Ciebie produkty Clarena spełnią Twoje oczekiwania. Powodzenia, Ekspert Clarena

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadza się takie targi to świetna sprawa :)
    Czy takie studium kosmetyczne jest warte uwagi? Od zawsze się nad tym właśnie zastanawiałam :)
    Pozdrawiam !

    http://rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że tak, ale wszystko zależy od nauczycieli czy chcą nauczyć czy tylko chodzi im o kasę ;)
      u mnie przez 2 lata zmieniali się 3 razy nauczyciele i teraz mamy fajną Panią która nauczyła nas prawie wszystkiego w jeden semestr ! Dużo wymaga ale to dobrze. Zajęcia praktyczne są bardzo fajne szczególnie część na ciało,dłonie i stopy. Polecam ;)
      A dodatkowy zawód zawsze się przyda. ;)

      Usuń
  16. świetna fotorelacja :) wybrałabym się z przyjemnością na takie prezentacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musiało być ciekawie i interesująco.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. woooow ;o nie miałam o nich pojęcia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytałam o tych targach i bardzo chetnie bym sie na takie wybrała :)

    zapraszam do mnie na nowy wpis: www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie czytałam o tych targach i myślałam o wycieczce właśnie do Krakowa, ale się nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna relacja :) Zazdroszczę obecności na takich targach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej, raj dla wszystkich kobiet, nie tylko blogerek urodowych<3

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacja, nigdy nie byłam na targach kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  24. Super relacja. Mam nadzieję, że kiedyś wybiorę się na takie targi ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie to wszystko wygląda, może kiedyś będę mieć okazję jechać na tego typu targi : )
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  26. Super to wszystko wygląda :) Takie targi to skarbnica wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajne takie targi! Kiedyś byłam na targach kosmetycznych w Brukseli i bardzo miło je wspominam :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Brukseli też bym się wybrała chętnie ;)

      Usuń
  28. zazdroszcze :) chetnie i ja wybralabym sie na takie targi ale....z wyliczona gotowka bo cos czuje ze wydalabym co do grosza :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne targi, szkoda że nie znam się zbytnio na kosmetykach. Nakupiłabym pewnie wiele niepotrzebnych rzeczy :D
    Zapraszam na konkurs! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna sprawa, kosmetykami nie interesuję się jakoś bardzo, bardzo, ale i tak chętnie wybrałabym się na takie wydarzenie. :)
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też z chęcią wybrałabym się na takie targi ale pod warunkiem, że prosto po wypłacie :D Tyle dobroci w jednym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie jest obejrzeć i przeczytać taką relację, kiedy samemu się nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem jak to się stało, że nigdy o nich nie słyszałam. Żałuję że mnie tam nie było - a jestem z Krakowa! :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nic straconego,targi odbywają się co pół roku.;)

      Usuń
  34. ale super, zazdroszczę ! :) sama bym się chętnie wybrała w takie miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne targi :) Zazdroszczę, sama bym się wybrała.
    www.marynasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń