22 kwietnia 2015

Medbeauty tonik nawilżający



"Daje przyjemne uczucie świeżości i komfortu. Utrzymuje pH skóry na optymalnym poziomie. Nawilża, ujędrnia, tonizuje, nadaje cerze promienny wygląd, łagodzi podrażnienia. Polecany także przy zabiegach pilingu kawitacyjnego."


Medbeauty tonik nawilżający

INCI: 
Aqua-woda
Glycerin-gliceryna
Propylene Glycol-humektant, nawilża
Peg-7 Glyceryl Cocoate-subst.renatłuszczająca, koemulgator
Peg-75 Lanolin-emolient, emulgator
Panthenol-d-pantenol
Sodium Hyaluronate-kwas hialuronowy
Urea-mocznik
Saccharide Isomerate-substancja utrzymująca prawidłowe nawilżenie skóry
Potassium Sorbate-konserwant
Diazolidinyl Urea-konserwant
Sodium Benzoate-konserwant
Parfum
Ci42090-barwnik

Medbeauty tonik nawilżający


Przesyłkę od medbeauty dostałam około 2tygodnie temu więc myślę, że mogę coś więcej na jej temat napisać. Na wstępie muszę powiedzieć, że nie wiedziałam co dostanę, nie znając wcześniej firmy podchodziłam dosyć sceptycznie do nowych kosmetyków.

Wielki plus u mnie za ekspresową wysyłkę. 

Bardzo miło zostałam zaskoczona tonikiem nawilżającym. Uważam, że najważniejszą funkcją toniku jest przywrócenie naturalnego pH skóry-więc niczego więcej od niego nie wymagam. Jednak ten tonik ma więcej plusów. Po pierwsza zapach! Jest cudowny-taki morski i świeży jaki można spotkać w salonach kosmetycznych, naprawdę przyjemnie używa się takich kosmetyków. Produkt ładnie oczyszcza skórę co najważniejsze nie podrażniając jej. Stosując na uszkodzoną skórę (otarty naskórek po przeziębieniu) podczas demakijażu nie odczułam żadnego pieczenia. Dla porównania makjaż zmywałam wtedy mleczkiem z Ziaji-kozie mleko i skóra szczypała niesamowicie w miejscu pod nosem. Skóra po tonizacji nabiera blasku i jest o wiele gładsza. Jestem zadowolona z tego kosmetyku.

Produkty są oferowane przedewszystkim profesjonalnemu rynkowi kosmetologicznemu. Ja studiuję kosmetologię więc powoli staram się wdrożyć i poznawać nowe marki kosmetyczne. Testowanie takich produktów mi to ułatwia.


Jeśli jesteście zainteresowane:
http://www.medbeauty.com.pl/





POZDRAWIAM 
ZŁOTA ORCHIDEA

91 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy ,choć logo jakoś znajomo wygląda :)
    Plus za nie podrażnianie wrażliwych miejsc ,ja jednak póki co pozostaję wierna tonikowi Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez nie znam, ale moze poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy ten tonik, również studiowałam kosmetologię, ale mam już to za sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam firmę ponieważ kiedyś pracowałam na tych kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam z nimi do czynienia

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą kosmetyczną. Bardzo zainteresował mnie ten tonik.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam wcześniej tej firmy. Muszę się jej bliżej przyjrzeć.
    Obserwuję i zapraszam do siebie kosmetykiwgmarchewy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już skończyłam kosmetologię licencjacką, teraz magisterka :)
    Bardzo ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ja jestem w trakcie poszukiwań tematu pracy licencjackiej i promotora ^^ ;)

      Usuń
  10. Pierwsze słyszę o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też pierwsze słyszę:) A tonik mam swój ulubiony już. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nich nie słyszałam! Może wypróbuję:)!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Firmę znam, z tonikiem nie miałam nigdy do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam tej firmy :) ale jak Tobie się sprawdził to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy produkt :) sama chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy produkt :) sama chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam firmy, ale jak sie kiedys natknę to wypróbue

    OdpowiedzUsuń
  19. Po Twojej recenzji jestem nim zainteresowana;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam nigdy o tej marce a co dopiero o kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego produktu;)
    A co do butów to wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam z nim styczności, pierwszy raz go widzę.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja się z tą firmą będę odmładzać ampułkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. very beautiful blog. I follow you with great pleasure!
    thanks for following me:
    http://blablablalovinglanguages.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znałam go..w sumie ostatnio zamiast toniku uzywam płynu micelarnego, ale jakby trafił w moje rece taki fajny to czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. sympatycznie wygląda ów ziomek:D brałabym go:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Toniki uwielbiam ale tego jeszcze nie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam , ale Twoja recenzja kusi tym produktem mnie. Może kiedyś wypróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  29. hmm tego toniku jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. "podczas demakijażu nie odczułam żadnego pieczenia" - nie wiedziałam, że tonikiem można zmywać makijaż - mnie uczono, że służy on zakwaszaniu twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oczywiście wcześniej używam mleczka do demakijażu, żelu micelarnego i na koniec stosuję tonik-nie trzeba odrazu się mądrzyć :)

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. Ziaji też używam, czasem robię wyjątki.;)

      Usuń
  32. This product is very attractive, great review!
    New follower # 254. If you must pass by my blog. ^ - ^

    www.ilcoloratomondoditerri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  33. nie znam, ale brzmi ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakiś czas temu z toniku zrezygnowałam na rzecz płynu micelarnego. Nie znam, ale widzę, że warto po niego kiedyś sięgnąć. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. pierwszy raz spotykam się z tą firmą :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooo już mnie zauroczył swoim morskim zapachem, bo uwielbiam takie :D Pewnie wypróbuję go jak zużyję zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubimy toniki i płyny micelarne :) Jednak niektóre tonki są strasznie ostre dla naszej skóry na twarzy, ten wydaje się być inny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wydaje się całkiem fajny tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Całkiem fajny :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam i nic nie miałam z tej firmy. Fajne działanie i duży plus za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie znam tego kosmetyku ani firmy. Jestem nastawiona na naturalną pielęgnację i ziołowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwszy raz widzę produkt i firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. moja siostra też studiuje kosmetologię, wczoraj zagwarantowała mi masaż, oczyszczanie i brwi ;)
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie mieć kogoś takiego w rodzinie albo gronie przyjaciół.;D

      Usuń
  44. Nie znam, ale ciekawie wygląda i fajnie, że nie podrażnia

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja właśnie czekam na przesyłkę z Med Beauty. Ciekawa jestem ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  46. chciałabym przetestować tonik tej marki, jednak obecnie mam zbyt spory zapas toników:p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie słyszałam jeszcze o tym toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie używam toników, ale ten wydaje się być całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ciekawa alternatywa wobec innych toników :)
    http://blondehairgreyeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie znam ani toniku ani nawet firmy. Ale wszystko przede mną ;) Dodaje do obserwowanych i zapraszam na nową recenzję

    OdpowiedzUsuń
  51. Całkiem fajny z tego co czytam o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Pierwszy raz spotykam się z marką - dotąd była mi kompletnie nieznana. Lecę na ich stronę poczytać coś więcej. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. wydaje mi sie że super bym się z nim dogadala przy mojej kaprysnie wrazliwej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciekawy, ja używam tylko do cery trądzikowej i tłustej

    OdpowiedzUsuń
  55. nie znam firmy, ale brzmi dobrze :) aktualnie używam toniku z ziaji i jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie słyszałam o teh firmie:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Firmy nie znam ale brzmi ciekawie
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie znam ;)
    Pozdrawiam
    typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. PIerwszy raz słyszę o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Używam toników i ten mnie bardzo zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Kiedyś coś już czytałam o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie słyszałam o tej firmie, ale warto wiedzieć po składzie, mogę wywnioskować, że produkt warty uwagi :)

    Pozdrawiam

    http://cooolhunter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ta marka to dla mnie nowość :)

    OdpowiedzUsuń