10 kwietnia 2015

ULUBIENIEC Linoderm Omega krem "Ziołolek"

"Linoderm Omega jest nowoczesnym kosmeceutykiem stosowanym w pielęgnacji skóry suchej oraz wrażliwej i skłonnej do alergii, a także w przebiegu atopowego zapalenia skóry.
Krem nie posiada kompozycji zapachowej."


Linoderm Omega krem "Ziołolek"

Linoderm Omega zawiera w swoim składzie:
-niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe (Omega) pochodzące z oleju wiesiołkowego, które odbudowują naskórek i przyczyniają się do jego lepszego nawilżenia,
-alantoinę wykazującą działanie regenerujące i łagodzące,
-witaminę E, która działa antyoksydacyjnie i nadaje skórze miękkość i elastyczność.


Linoderm Omega krem "Ziołolek"

Krem raczej nie jest popularny, nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, kupiłam go ponieważ w aptece nie było Pharmaceris, którego aktualnie używałam. Moja cera należy raczej do wrażliwych, większość kremów powodowała u mnie podrażnienie, pieczenie albo zaczerwienienie.

Linoderm to dermokosmetyk, jest bardzo gęsty i ciężki. Nakładam go dosyć dużo przez co jest średnio wydajny. Jednak rekompensuje nam to cena, która wynosi ok. 13zł. Po nałożenu skóra się świeci, krem pozostawia na niej tłustą warstwę, u mnie potrzeba około pół godziny żeby całkowicie się  wchłonął dlatego stosuję go na noc albo w wolne dni.

Jeżeli chodzi o działanie tego kremu  to jest rewelacyjne!  Krem nawilża oraz natłuszcza skórę likwidując przesuszone miejsca. Nie podrażnia nawet w najmniejszym stopniu, a wręcz łagodzi. Wracam do niego gdy moja skóra jest przesuszona i się łuszczy, cera poprawia się w kilka dni. Krem wspomaga odbudowę bariery hydrolipidowej.
Jeśli macie skłonność do alergii oraz problem ze znalezieniem odpowiedniego kremu warto wypróbować.


Obietnica producenta została spełniona w 100%.







POZDRAWIAM 
ZŁOTA ORCHIDEA

106 komentarzy:

  1. pierwszy raz o nim słyszę, ale jak się sprawdza to chyba sięgnę po niego po wykończeniu tego co mam jak na niego trafię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ale taki krem nawilżający to na lato by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że się sprawdza, ale u mnie mimo wszystko odpada przez parafinę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jak dobrze ,że o nim napisałeś. Jeszcze dziś szukałam kremu dla siebie, ten wydaje się być idealnym. Chętnie spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skład raczej nie dla mnie, ja na noc używam kremu brzozowo nagietkowego z sylveco, wspaniale łagodzi podrażnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem widzę pierwszy raz. Zainteresowało mnie?, ze jest dla stołowej skóry, A takowa mam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, właśnie szukam czegoś na moją zmarnowaną i suchą skórę, którą trochę zaniedbałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tego kremu, ale może go poznam niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. może to być coś fajnego naprawde :) tylko i ja mysialabym na noc tylko stosowac bo swiecenia skóry bym nie zniosła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kremów nie używam bo mam cerę mieszaną i nawilżenie nie jest mi potrzebne :)
    +Również obserwuję :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko używam kremów, chociaż ten wydaje się byc ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem zupełnie nie dla mnie! Nie znoszę tłustych kremów a moja skóra tym bardziej ale super że znalazłaś kosmetyk z którym tak się polubiłaś. Wcale nie tak łatwo znaleźć odpowiedni krem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie cierpię używać kremów do twarzy...;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy produkt ;)
    Jeśli możesz to kliknij w link od płaszcza u mnie ;)
    http://www.panmalofel.com/2015/04/elegant-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  15. wstyd się przyznać, ale nawet o nim nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przydałby mi się, ale aktualnie nie mam funduszu...

      Usuń
  16. Oj chyba coś dla mnie, bo mam ekstremalnie suchą cerę :(

    OdpowiedzUsuń
  17. hey there my dear :) cool post !its pretty! please keep doing more :)

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell

    My Blog | Facebook | Bloglovin | Lookbook
    | My Showcase- Header, Facebook-banner and more

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety skład nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej nie jestem zainteresowana produktem, mam już swoje sprawdzone kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze używam po umyciu twarzy kremu, bo mam suchą cerę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo ciekawe :> nie spotkałam się z nim jeszcze :)
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam go kiedyś, ale nawet nie pamiętam czy się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam cerę mieszaną, więc ten koleżka raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też krem zdecydowanie nie dla mnie, jeśli chodzi o skład. Parafina skreśla go już na wstępie i nic nie jest w stanie go uratować. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy produkt i super recenzja! Nie znałem wcześniej tej firmy.
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/04/given-it-all.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie bym się w niego zaopatrzyła.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też o nim nie słyszałam :) Ale najważniejsze, że odpowiada ci produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Krem ciekawy, ale nie dla mnie, bo ja mam bardzo tłustą cerę..

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam, ale super, że się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę polecić mojej mamie, sama nie mam problemu z suchością :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie znam, jednak z chęcią bym go przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwszy raz spotykam się z tym kremem :) Fajnie, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pewnie dobrze sprawdziłby się przy mojej suchej skórze, muszę się za nim rozglądnąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wypróbowałabym go :) ostatnio mam suche policzki

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja całe szczęście znalazłam już swój krem idealny na ten moment(dermedic hydrain3) .

    OdpowiedzUsuń
  37. Great review! Thanks for stopping by! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też chętnie bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ostatnio mam świra na punkcie nawilżania cery, więc może wypróbuję tego kremu, bo cena jest zachęcająca!

    OdpowiedzUsuń
  40. Super, że krem nie pachnie :) teraz ten krem to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  41. Muszę spróbować, jestem ciekawa jak się sprawdzi na mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Osobiście wolę kremy z zapachem :D


    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Musze wypróbować- ale z tego co czytam to lepiej go stosować na noc .Bo niezbyt nadaje się pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Za taką cenę warto się skusić ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Za taką cenę warto się skusić ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    Take part in my Giveaway♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Pierwszy raz widzę ten kremik :) Ale cena bardzo przyjazna.

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie słyszałam wcześniej o tym kremie, ale dobrze wiedzieć, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pierwszy raz słyszę. Mam cerę tłustą, więc to krem nie dla mnie, ale rzadko kiedy się zdarza, że krem spełnia wszystkie obietnice producenta. Dobrze, że jeszcze takie są. :D
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Gdzieś, coś mi się już obił ten krem o uszy...Ale nie wiem gdzie :)
    Myślę, że na noc sprawdziłby się u mnie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Aktualnie mamy wrażliwą skórę twarzy więc taki krem bardzo by nam się przydał.
    Dobrze wiedzieć, że jest w aptece to skoczymy po niego jak skończy nam się aktualnie używany :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ciekawy post,dobrze ze reprezentujesz rozne rodzaje kosmetykow

    OdpowiedzUsuń
  53. myślę że mógłby i u mnie się sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. ciekawe czy na mojej cerze też by się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak większość osób tutaj pierwszy raz spotykam się z tym kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  56. ooo nie znałam jeszcze tegoż:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie znam tej marki, ale zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Thanks for nice words on my blog :) I follow you, so please follow me back :)
    Kisses
    http://bambolai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Polska marka, także ciekawią mnie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Po tytule bloga myślałam że znajdę coś tutaj dla siebie, czyli pełno postów o butach i modzie :) Jednak kosmetyki kosmetykami, mało używam ponieważ mam atopowe zapalenie skóry i mało kiedy się nawet maluję ;) Jednakże zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie słyszałam o nim, ale skoro jest fajny i tani, to może warto się nim zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie znam, ale chętnie się poznam na zimę kiedy potrzebuję czegoś cięższego :))

    OdpowiedzUsuń
  63. fajny wydaje się ten krem - nie używałam nigdy, ale cena zachęca - na razie używam kremy z których jestem zadowolona, może kiedyś wypróbuję :) fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie znam tego produktu :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciekawy kremik, choć muszę przyznać że wczesniej o nim nie slyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie znam a szkoda, będę go miała na oku :D

    OdpowiedzUsuń
  67. nie znałam, aż do tej pory :P dziękuję za odwiedziny u mnie oraz odwzajemniam obserwację! buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  68. nie znam go ale z opisu chętnie bym go przetestowała jako krem na noc :D Bo tak aktualnie robię że kremy nie ważne czy na dzień czy na noc stosuję na noc :D

    OdpowiedzUsuń
  69. jeszcze nigdzie wcześniej się z nim nie spotkałam :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym kremikiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Może pasowałoby wypróbować. Zobaczymy :P


    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie miałam jeszcze, może się skuszę. ;-) Na razie muszę zużyć kremy, króre mam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Very cute photos and interesting blog too. If you maybe want to follow each other, please let me know on my blog :)
    Kisses from Amicamia ♥
    love-love-love-lov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. zupełnie nie znam firmy, fajnie że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Parafina stała, parafina płynna i silikony. Do zaskórników jeden krok :)

    OdpowiedzUsuń
  76. dobrze wiedziec ze cos tak dziala ;))

    OdpowiedzUsuń
  77. Pierwszy raz go widzę, ale brzmi fajnie i lekko na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Przyznam, iż nigdy nie słyszałam o tym kosmetyku. Myślę, że dla mojej skóry mógłby być zbyt treściwy. Wolę kremy o lekkiej konsystencji.

    OdpowiedzUsuń
  79. Nigdy go nie miałam i chyba czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Cool blog:)

    i'm following you via gfc, hope you can follow me back

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja też nigdy o nim wcześniej nie słyszalam.. chyba czas wypróbować :)
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja do twarzy używam najzwyklejszego kremu (Cetaphil) i jestem bardzo zadowolona. Świetnie nawilża i usuwa trądzik :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja na całe szczęście mam już swojego ulubieńca wśród kremów nawilżających do twarzy i nie muszę się rozglądać za nowościami :))

    OdpowiedzUsuń
  84. nie mam swojego ulubieńca, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Może i bym chciała go sprawdzić, ale niestety parafina jest zbyt wysoko w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. great post,thanks for your visit,now i follow you on gfc and instagram i hope you follow me back!!kiss

    OdpowiedzUsuń
  87. Ciekawy produkt ;) Nigdy go nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. moja mama go ma i go bardzo lubi:)

    OdpowiedzUsuń