18 maja 2015

Food diary cz.3

Zauważylam, że polubiliście posty z tej serii. Chociaż już dawno nie było takiego wpisu, będą się one pojawiały co jakiś czas :)
Mam też motywację dzieki temu, żeby jeść zdrowiej.


Owsianka z bakaliami, orzechami i cynamonem
Owsianka z bakaliami, orzechami i cynamonem


Kurczak z warzywami (sałata, rzodkiewka, papryka,pomidor)
Kurczak z warzywami (sałata, rzodkiewka, papryka,pomidor) 

Jajka sadzone z sałatką z szynką z indyka
Jajka sadzone z sałatką z szynką z indyka 

Frittata z dwóch jajek, cukini, papryki z przyprawami
Frittata z dwóch jajek, cukini, papryki z przyprawami


Pierś kurczaka z cukinią,mozzarellą i pomidorami
Pierś kurczaka z cukinią,mozzarellą i pomidorami


 Jogurt naturalny z bakaliami,orzechami i błonnikiem
 Jogurt naturalny z bakaliami,orzechami i błonnikiem

Mam nadzieję, że z pomocą ćwiczeń uda się zrzucić kilka kilogramów. Napiszcie czy chcecie wiecej postów jedzeniowo-dietowych.

A co myslicie o suplemenatch diety?? Chodzi mi o te zmniejszające łaknienie, przyspieszające spalanie tłuszczu lub  blokujące wchłanianie tłuszczów.
Na stronie http://www.body4you.pl/ Znajdziecie suplementy wspomagające odchudzanie oraz odżywki białkowe.
Macie jakieś godne polecenia  suplementy?? Używacie lub używałyście?? Przyznam się, że ja raz miałam, więc nie mam dużego doświadczenia.
Napewno według mnie najważniejsza jest dieta, woda i aktywność fizyczna.:)







55 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja rozpiska wygląda bardzo smakowicie :) Powodzenia w dążeniu do wymarzonej sylwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kolorowe jedzonko, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotki! Moim zdaniem każdy powinien jeść to na co ma ochotę( z wyjątkiem fastfoodów i kebabów) Od 20 lat mam taką samą wagę ciała ,nie stosowałam nigdy żadnej diety za to miałam bardzo duzo ruchu(chodzenie (biegać nie lubię) taniec i ćwiczenia).I to radzę zrobić każdej kobietce;-)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. oprócz rodzynek to wszystko pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób ich nie lubi, też kiedyś mi nie smakowały, a teraz jem je bardzo często ;)

      Usuń
  6. takie śniadania to ja musiałabym robić sobie wieczorem poprzedniego dnia, bo rano nie mam czasu po nosie się podrapać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia niczym z książki kucharskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo często jemy tego typu owsiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Racjonalna i zdrowa dieta + aktywność fizyczna to wszystko co potrzeba do upragnionej sylwetki. Żadne śmieszne tabletki cud tego nie zagwarantują a jeśli mają wspomagać to tylko poprzez efekt placebo. Można pić np. herbatę z morwy białej, która ogranicza wchłanianie cukrów prostych w wyniku naturalnych właściwości a nie chemicznego czary mary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piłam kiedyś tą herbatkę ;) może do niej wrócę. ;)

      Usuń
  10. Ileż pyszności i jak są pięknie przedstawione! Również zaczęłam sięgać po zdrowsze produkty, mam o wiele większą świadomość tego co jem, mam nadzieję, że te zmiany odbiją się pozytywnie i na wyglądzie i na zdrowiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale pyszności! Bardzo fajny pomysł na post, rób takie częściej;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzis jestes moja inspiracja kulinarna!! Wszystkie te dania wygladaja niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle pyszności, że aż zgłodniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę patrzeć na te smakowitości. Po prostu od razu robię się głodna na sam widok. Pysznie w tym Twoim jadłospisie. Na pewno głodna bym nie chodziła pod Twoimi skrzydłami :) :) A jeszcze wszystko zdrowe, naturalne, smaczne... Marzenie :D Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłodniałam:)
    Jeżeli suplement diety ma być tylko wspomagaczem diety i ćwiczeń może zadziałać. Spora część osób myśli, że sam suplement diety wszystko załatwi. A osobiście nie przepadam za wspomagaczami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądając te zdjęcia można nabrać apetytu :) Najbardziej mi się zachciało kurczaka z warzywami

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo u Ciebie smakowicie na talerzu, muszę koniecznie wypróbować frittatę! Do owsianki robiłam już kilka podejść, ale niestety jeszcze nie udało mi się zrobić takiej, która podbiłaby moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej smakuje z truskawkami ;)

      Usuń
  18. obserwuje, czekam na Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kurczak z warzywami to ostatnio moja ulubiona przekąska ;)
    jeśli chodzi o Twoje pytanie jak dbam o włosy, to na blogu jest o tym post i wszystko w miare dokładnie opisane :)) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej, aż zrobiłam się głodna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile pyszności! Aż ślinka cieknie.
    Ja nie jestem fanem żadnych suplementów, wolę wprowadzać różne witaminy i składniki odzywcze przez żywność niż tabletki.

    OdpowiedzUsuń
  22. mhmmm Mniam mniam.Wszystko bym zjadla:) Jestem zwolenniczka zdrowej diety I ruchu..dziekuje za inspiracje na.kolejne dania:-* wiecej takich postow plisss:)

    OdpowiedzUsuń
  23. mhmmm Mniam mniam.Wszystko bym zjadla:) Jestem zwolenniczka zdrowej diety I ruchu..dziekuje za inspiracje na.kolejne dania:-* wiecej takich postow plisss:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zrobiłaś mi smaka na jajko sadzone :D

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo apetyczne posiłki masz :) takie chudnięcie to chyba sama przyjemność :) inspirujący wpis ! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mogę wchodzić na takie wpisy bo zaraz robię się głodna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jeeeju ale się zrobiłam głodna!!:D
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko wyglada przepysznie!

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  29. taką jajeczniczkę sadzoną bym zjadła:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś schudłam 20kg. Kalorie liczyłam i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mniam, same pyszności, zwłaszcza sałatka z kurczakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  32. O mamo, jakby mi ktoś takie pyszności serwował to byłabym w niebie. Ja ostatnio z racji na problemy zdrowotne sporo schudłam, ale przydałoby się jeszcze parę kg stracić :/

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie posty, zawsze szukam inspiracji na nowe smaki :) Pewnie, że chcę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mniam! Aż zrobię sobie dzisiaj taką sałateczkę z kurczakiem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Poproszę przepis na Frittata z dwóch jajek, cukini, papryki z przyprawami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubijamy lub mieszamy dwa jajka na jednolita masę, kroisz warzywka jakie masz, mieszasz je z jajkami i przyprawami ;p wylewasz na rozgrzaną patelnie i pod przykryciem czekasz aż się zetnie góra;) GOTOWE !;)

      Usuń
  36. Jakie pyszności! Jak kolorowo! Zatęskniłam za migdałami, ostatnio wciąż zapominam je kupić i uzupełnić zapasy bakalii...

    OdpowiedzUsuń
  37. Też próbuję trochę zrzucić, ale jakoś spotkania towarzyskie mi to uniemożliwiają :P

    OdpowiedzUsuń
  38. lubię takie posty ;) zdecydowanie zachęcają do zmiany żywienia na lepsze ;) posiłki wyglądają smakowicie, jutro na pewno zjem owsiankę na śniadanie, ale w połączeniu z bananem i daktylami ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawe i pyszne dania, zaczerpne kilka inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ciekawe i pyszne dania, zaczerpne kilka inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  41. mnie nie trzeba pytać baaardzo lubię wszystko co z żarciem związane xDD :D

    OdpowiedzUsuń