8 maja 2015

Piękny makijaż przez cały dzień - Sleek Professional Finishing Powder - Puder utrwalający makijaż

W ostatnim poście mowa była o paletce do konturowania twarzy Sleek, którą dostałam od sklepu www.bodyland.pl. Postanowiłam zamówić jeszcze puder dzięki któremu mój makijaż będzie się trzymał na twarzy przez długi czas. Postawiłam na  Sleek Professional Finishing Powder. Nigdzie nie mogłam znaleźć opinii na polskich blogach na jego temat więc możliwe, że będę pierwsza. :)



Sleek Professional Finishing Powder - Puder utrwalający makijaż

"Ten profesjonalny puder do wykończenia makijażu Sleek Makeup to gwarancja długotrwałego efektu. Kosmetyk posiada bezbarwną formułę, która wydłuża trwałość makijażu. Dodatkowo usuwa świecenie i maskuje zmarszczki i widoczne pory. Dzięki temu skóra jest bardziej gładka. Puder składa się w 40% z wody, zawiera także przeciwutleniacze i ekstrakty roślinne. Produkt ten to gwarancja matowego wykończenia. Doskonały do każdego rodzaju cery. "


Przesyłkę dostałam bardzo szybko i jak wiecie z paletki byłam bardzo zadowolona jednak co do pudru to spodziewałam się czegoś innego. Nie jest on transparentny. Odcień jest troszkę chłodniejszy niż na zdjęciu i podchodzi pod beżowy. Na szczęście koloru nie widać na twarzy więc ok.


Sleek Professional Finishing Powder - Puder utrwalający makijaż
Puder zawiera  miliony drobinek, które mienią się delikatnie w odcieniu różowym. To mnie troszkę zaskoczyło ale doszukałam się informacji w internecie, że je zawiera. Są  to drobinki Miki które  w kosmetykach działają jak  maleńkie pryzmaty, odbijając i rozpraszając światło, dzięki czemu ukrywają niedoskonałości, a cera staje się rozświetlona i promienna. 
Fakt nie wygląda to źle, skóra wygląda na rozświetloną ale ukrycia zmarszczek nie zauważyłam. Jestem zwolenniczką matowej cery więc średnio mi to odpowiada, może dobrą alternatywą będzie użycie go jako rozświetlacza?;) Myślę, że tak bo puder jest bardzo trwały i bez użycia wody, płynu do demakijażu połysku nie usuniemy.

Pudru bardzo przyjemnie się używa-zawiera on 40% wody co czuć zaraz po nałożeniu, ponieważ daje on delikatne uczucie chłodzenia. Forma kosmetyku to sypka formuła co sprawia, że zawsze część kosmetyku się wysypie i ciężko nałożyć puder równomiernie na pędzel co przy pudrze rozświetlającym jest wskazane, należy uważać aby nie zrobić plam, które przy dobrym świetle będą niestety widoczne. Dlatego najlepiej malować się przy oknie.

Plusem jest natomiast lekka, nieobciążająca formuła, która nie zapycha porów oraz ekstrakty roślinne i przeciwutleniacze jakie zawiera  na przykład sok z aloesu i kwas hialuronowy.

Na początku nie byłam z niego zadowolona jednak teraz coraz częściej go używam i nawet się z nim polubiłam szczególnie ze względu na trwałość. Produkt nie jest mi niezbędny do makijażu ale cieszę się, że mogłam go przetestować. :)



Jeśli jesteście zainteresowane to produkt jest aktualnie w promocji:



http://www.bodyland.pl/


Sleek Professional Finishing Powder - Puder utrwalający makijaż





71 komentarzy:

  1. O tego pudru jeszcze nie miałam z ich firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że jest lekki i nie obciąża, idealny teraz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam okazji używać jeszcze żadnego produktu sleek.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam, ale wiele o nim słyszałam :)

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu ;)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie kupię na próbę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś takiego by mi się przydało. Czasem naprawdę nie mamy jak robić poprawek w ciągu dnia. A do Sleeka mam zaufanie. Mam od nic trio - róż, bronzer, rozświetlacz i również trio- konsiler, korektor i puderek do utrwalania :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuszący produkt, mam cienie z tej firmy i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam doświadczenia z pudrami sypkimi - błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda. Szkoda, że nie pokazałaś jak wygląda na skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym jednak ciężko uchwycić to na zdjeciu jeśli nie ma się dobrego aparatu ;) może postaram się jeszcze zrobić ;)

      Usuń
  10. Raz makijażystka właśnie robiła mi tym pudrem i osobiście byłam zadowolona z efektu, chociaż z drugiej strony, to makijaż miałam robiony 45 minut wiec dziwne jakbym nie była zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  11. z chęcią wypróbowałabym, mam paletkę cieni do powiek Sleek, którą uwielbiam, więc inne produkty bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnego Sleeka, może kiedyś, gdy skończy mi się ten, którego używam obecnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam żadnego Sleeka, może kiedyś, gdy skończy mi się ten, którego używam obecnie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Może w końcu kupię ten produkt. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam to uczucie na twarzy po kosmetykach z dużą zawartością wody :) co do pudru, to nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tej firmy czaję się na cienie do powiek, natmoast jeśli puder to tylko transparentny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna rzecz, podoba mi się ten pędzel :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja ufam swojemu pudrowi z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  19. onie widziałem ,że sleek ma taki kosmetyk :D ja dzisija tez z zamowienia bodylanda mam reckę :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post dear! Thanks for stopping on my blog! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy produkt i rzetelna recenzja!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jako nie jestem przekonana do pudru, aczkolwiek tutaj ładnie o tym napisałaś :) 35 zł to chyba średnia cena, co?

    OdpowiedzUsuń
  23. Puder wygląda na bardzo fajny + dobre zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachęciłaś mnie do tego pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  25. może faktycznie sprawdzi się jako rozświetlacz :) też jestem zwolenniczką matów, więc ten nie byłby dla mnie okej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię kosmetyki sleeka jednak tego pudru jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba by się u mnie nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  29. nie uzywalam nigdy kosmetykow takich na wykonczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja lubię pudry rozświetlające, ale te różowe drobinki u mnie odpadają ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie używalm żadnego kosmetyku tej firmy, chociaz sporo o o niej słyszałam:) Dziękuję za miły komentarz u mnie, zapraszam częsciej i zachęcam do , ja już obserwuję, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Może i ja kupię ten puder :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. szkoda, ze nie pokazałaś efektu chociaż na dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  34. na facjatę mogłaś go nałożyć i ukazać:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobrze wiedzieć coś na temat tego produktu,ciekawa opinia;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeszcze nie miałam żadnego produktu ze sleeka więc kusi mnie ta matka:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeszcze nie miałam żadnego produktu ze sleeka więc kusi mnie ta matka:)

    OdpowiedzUsuń
  38. też muszę zaopatrzyć się w jakiś kosmetyk z tej firmy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. właśnie planuję go zakupić, ponoć jest genialny :)
    http://nieidealnaksiezniczka.blogspot.com/ zapraszam i zachęcam do obserwacji. ja u ciebie zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię takie nieobciążające, lekkie pudry:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ciekawy puder, przydałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z chęcią go kiedyś wypróbuję, bo zapowiada się bardzo obiecująco! :))

    OdpowiedzUsuń
  43. wydaje się być czymś ciekawym, ale ja też wolę matową cerę :)
    http://o-c-z-k-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. delikatne uczucie ochłodzenia po nałożeniu - wow nigdy takiego pudru nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. po takiej reklamie na pewno go kupię :)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  46. nie znam się, to się nie wypowiem. ja tam jestem uzależniona od essence matt i tylko tego jednego uzywam, o!

    OdpowiedzUsuń
  47. lubię Sleeka, tego pudru wczesniej nie widziałam - zachęciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  49. To dla nas nowa marka :) Puder nas do siebie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie miałam nic ze Sleeka, ale tyle dobrego słyszę o ich kosmetykach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. o, nie wiedziałam, że Sleek ma też takie dobre pudry :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  52. Zawsze używam tego typu pudru na wykończenie makijazu, ale Sleeka nie próbowałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  53. mi się właśnie kończy puder, muszę zacząć rozglądać się za nowym

    OdpowiedzUsuń
  54. Rzadko sięgam po tego typu kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  55. Nigdy jeszcze nie miałam pudru ze Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
  56. ze sleeka mam tylko paletke

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo lubię cienie i róże tej marki. Pudru nie miałam i z uwagi na błyszczące drobiny raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam taki produkt z Artdeco, ale jeszcze nawet nie otwierałam :P

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawie tu u Ciebie :) będę częściej!

    OdpowiedzUsuń