4 maja 2015

Sleek Make up - paletka do konturowania oraz kilka rad dotyczących konturowania

Cześć dziewczyny i chłopaki (bo kilku tutaj widziałam)  ;) 
Kiedyś w swoim całym makijażu, nie ważne czy dziennym czy wieczorowym stawiałam na oczy. Zawsze mocno pokreślone rzęsy, ale podstawą była gruba tzw.kocia kreska eyelinerem. Ostatnio postanowiłam coś zmienić. Oczy podkreślam tylko tuszem, bardzo rzadko robię kreskę na powiece, częściej używam cieni. Podstawą stało się u mnie konturowanie twarzy.  Używałam do tego tylko bronzera jednak gdy dostałam przesyłkę od sklepu  http://www.bodyland.pl/ od tego czasu używam również rozświetlacza, którego używam codziennie.
 
Sleek Make up - paletka do konturowania

"Zestaw do modelowania twarzy Sleek Makeup light przeznaczony jest dla Pań o jasnej, bladej karnacji. W pudełeczku znajdziemy bronzer i rozświetlacz. Bronzer przeznaczony jest do stworzenia cienia na twarzy, rozświetlacz natomiast do podkreślenia policzków i łuków brwiowych. Aplikacja jest prosta, musimy jedynie posiadać odpowiedni pędzel. Kosmetyk jest bardzo trwały i długo utrzymuje się na twarzy. Zestaw jest doskonały do wykończenia makijażu. W eleganckim pudełeczku znajdziemy także wbudowane lusterko."


Sleek Make up - paletka do konturowania


Wybierając bronzer/rozświetlacz, a w zasadzie każdy kosmetyk kolorowy do twarzy musimy się kierować typem urody. Jeżeli mamy zimny typ urody (zima, lato) wybieramy kosmetyk również o zimnym odcieniu. Analogicznie gdy mamy ciepły typ urody (wiosna, jesień).
Paletka Sleeka light będzie odpowiednia dla osób o zimnym typie urody (zima, lato) ponieważ jego odcień jest chłodny, lekko przybrudzony.

Paletka zawiera bronzer oraz rozświetlacz. Postanowiłam wybrać odcień light ponieważ mam jasną karnację.  

Bronzerem możemy nadać twarzy ładną opaleniznę, jak też użyć go do konturowania twarzy. Ja zawsze aplikuję bronzer w każde miejsce które chcę schować i wyszczuplić tzn. okolicę pod kośćmi policzkowymi, boki nosa ewentualnie boki czoła oraz na skroniach.
Bronzer Sleeka jest matowy dlatego świetnie się do tego nadaje. Ważne jest żeby bronzer nałożyć równomiernie na pędzel, jest dobrze napigmentowany, dlatego wystarczy niewielka ilość do uzyskania pożądanego efektu, ładnie się rozprowadza. Co do trwałości to nie jest idealna ale całkiem dobra. 

Rozświetlacz daje bardzo delikatny efekt, ja aplikuję go palcami na kości policzkowe i delikatnie rozcieram pędzelkiem. Środek twarzy delikatnie muskam pędzlem. Drobinki są bardzo malutkie i pięknie odbijają światło, a cera nabiera blasku.


Cena ok. 35zł za dwa dobre produkty w jednym wydaje mi się bardzo przyziemna.


Sleek Make up - paletka do konturowania


Jeśli jesteście zainteresowane zapraszam do sklepu, możecie trafić na fajne promocje.;)
http://www.bodyland.pl/






89 komentarzy:

  1. Najpierw wypadałoby się nauczyć konturować twarz, żeby potem nie wyglądać śmiesznie.. plan na ten miesiąc! ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś chciałam mieć taką paletę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem czy byłabym zadowolona z tego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna paletka, ja ostatnio konturuje na mokro, a takie pudrowe produkty leżą i czekają na swój powrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aj chcę się nauczyć konturować twarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam filmiki na youtube, np. katOsu ;)

      Usuń
  6. Aktualnie poluję na inną paletę sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woooow! I love your blog. I hope you will like mine

    http://instagram.com/ladyfur?ref=badge

    http://www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ona mnie cały czas kusi. Może ją w końcu kupię :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa ta paletka, wpisuję na chciejlistę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się właśnie duo bądź trio do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś chciałam mieć od nich paletkę ale teraz mam takie zapasy, że może za parę lat

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam już dużo dobrego na temat tego "zestawu", ale nigdzie jeszcze nie widziałam "instruktażu obrazkowego", jak nakładać kosmetyk;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach ciężko pokazać, ale widziałam filmiki na yt ;)

      Usuń
  13. Chciałabym mieć :)
    Ale najpierw powinnam opanować sztukę konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym mieć :)
    Ale najpierw powinnam opanować sztukę konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna recenzja i poradnik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne ma kolorki ta paleta, ale mi się marzy ta potrójna z różem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o niej myślałam ale róż mam i nie używam więc stwierdziłam, że zamówię duo ;)

      Usuń
  17. Fajna paletka, ale ja już coraz mniej się maluje, a latem to już jedynie oczka i usta podkreślam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też ale bronzerem zawsze musnę policzki bo jakoś dziwnie się czuję bez, chyba się przyzwyczaiłam, zaboczymy jak przyjdą upały ;)

      Usuń
  18. Miałam ją, a w zasadzie jeszcze mam, tyle że został mi już tylko rozświetlacz :) Dla mnie świetny produkt, szkoda tylko, że nie można kupić samego bronzera ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam te produkty w face form (tym trio) i bardzo lubię bronzer, ale używam go do opalania/ocieplania a nie konurowania, bo za cieply jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna paletka, być może skuszę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy produkt, warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny post i bardzo przydatny :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozświetlacz mi się podoba, natomiast bronzera nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bronzerek by mi się taki przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem laikiem, więc rady jak najbardziej pomocne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. You have a fantastic blog dear! I like it!!!
    Follow each other? Let me know
    Happy week,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  28. chciałabym je mieć w swojej kolekcji :) może niedługo się skuszę i nauczę się konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę się koniecznie nauczyć konturowania. ☺

    http://cuterosieworld.blogspot.com/ ☺

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Ten jest bardz delikatny, więc polecam na początek;)

      Usuń
  31. Uwielbiam rozświetlacze i nie wyobrażam sobie mojego makijażu bez niego :) Za to bronzer jest dla mnie raczej zbędny. Ostatnio skusiłam się na swój pierwszy kosmetyk tego typu i użyłam go tylko raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnie wygląda ta paletka, ale ja tego typu produktów do modelowania twarzy nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny blog:) W wolnej chwili muszę przeczytać wszystkie posty:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie bawiłam się w konturowanie twarzy, bo po prostu nie umiem

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo przyjemna propozycja :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  36. Te kosmetyki są świetne ! Tylko, żebym umiała się jeszcze tak malować :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Podobają mi się te kolory. Sleek ma rewelacyjne palety :)

    OdpowiedzUsuń
  38. W tym sklepie można kupić wiele wspaniałości :) Przydałby mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  39. szukałam kiedyś w Rossmannie czegoś do konturowania, no ale tam takich rzeczy nie ma xd Na youtube można znaleźć duużo filmików, gdzie dziewczyny pokazują różne sposoby konturowania i czasem dają przydatne porady :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny zestaw, bronzer bym wyprobowala ale rozświetlacz mam już idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja niestety mam za jasną karnację na bronzery :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi się podoba najbardziej przy jasnej, śniadej cerze delikatne konturowanie ;)

      Usuń
  42. Aż wstyd się przyznać, ale nie opanowałam jeszcze sztuki konturowania twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie używam tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bronzera oraz rozświetlacza nigdy nie używałam. Nigdy nie konturowałam twarzy i nie umiem tego robić

    OdpowiedzUsuń
  45. ojjj jak dla mnie to już wyzsza szkoła jazdy jezeli chodzi o konturowanie ;) słabo mi ono wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie opanowałam jeszcze tej sztuki, nie używałam bronzera ze względu na bardzo jasną cerę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem bladzioch ale mam jasne bronzery:D

      Usuń
    2. Zawsze zamiast bronzera można użyć o parę tonów ciemniejszego pudru od tego którego używamy na codzień ;)

      Usuń
  47. ta paletka wygląda smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Właśnie poszukuje jakiejś paletki do konturowania, wezmę ją przy wyborze pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo fajna paletka, ja jednak nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. so great :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Uuuuuu:) zachęciłaś mnie i to bardzo:). Chyba jeszcze w tym miesiącu będę posiadaczką tego kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ta paletka podoba mi się od dawna i znajduje się na mojej liście zakupowej.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja to w ogólnie nie potrafię konturować twarzy, dlatego nie używam takich kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  54. Caaaały czas usiłuję sie nauczyć konturowania twarzy,może kiedyś dojde do perfekcji :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. ja chce sie nauczyć w końcu tego fachu :D Podoba mi sie dobrze wykonturowana twarz

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny post, chociaż ja takich rzeczy nie używam ;)
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja właśnie uczę się :D
    Post bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ze Sleeków mam tylko jedną paletkę cieni, jakoś mnie nie ciągnie do ich kosmetyków, ale ta paletka do konturowania całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Odcień rozświetlacza przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Great palette, need one! ;) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  61. fajne są takie paletki choćby ze względu na to, że zajmują mniej miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Great post. Real inspiration. I'm always amazed with your posts. Thank you for visiting my blog . Let's keep in touch, pls.

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. gdybym umiała się malować..:(

    OdpowiedzUsuń
  64. koleżanka posiada taką paletkę do konturowania lecz co z tego jak i tak kontury nie wychodzą jej tak jak powinny :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  65. bardzo fajna paletka, niedawno mi przyszła inna, przez internet zamawiałam i nie jestem bardzo zadowolona ale muszę dać jej szansę :) ale ta jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Super! Gdybyśmy jeszcze umiały tak bawić się cieniami :P

    OdpowiedzUsuń
  67. Zastanawiałam się nad tą paletką do konturowania! Wiele pozytywnych opinii słyszałam na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo fajny zestawik. Muszę kiedyś na żywo sprawdzić odcień tego bronzera

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny post! Ja do konturowania używam bronzera z Kobo i różu z Essence Blush up<20> Chcę wypróbować w najbliższym czasie właśnie tą paletkę, więc efekt może być jeszcze lepszy. ;)
    Jeżeli macie ochotę, zapraszam na mojego posta który również jest o konturowaniu twarzy ;)

    http://pannazuzannabeauty.blogspot.com/2015/05/puder-roz-i-juz-czyli-wszystko-o.html

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń