26 maja 2015

Wakacje i o oleju ze słodkich migdałów ETJA

Cześć kochani ;) 

Pogoda ostatnio nie dopisuje, strasznie jestem zdenerwowana bo niebo jest zachmurzone, a co za tym idzie nie mogę zrobić dobrych zdjęć na bloga. Mam nadzieję, że w końcu pokaże się słoneczko. 

Ostatnio pisałam Wam o moich planach, czyli o wyjeździe do Bułgarii. Planowałam też wyjazd do Włoch jednak do końca nie wiedziałam co ze szkołą, ale teraz gdy już wszystko jasne zamówiłam bilet! Lecę pod koniec czerwca na dziesięć dni. Nie mogę się doczekać i mam nadzieję, że będzie piękna pogoda. Spójrzcie tylko na te widoki. <3

Na zdjeciach widzicie piękną miejscowość Cinque Terre. Oglądałam cudowne nowe apartamenty nad morzem, po prostu cudeńka ale ceny kosmiczne. Najważniejsze według mnie jest miejsce do spania i łazienka bo nie zamierzam siedzieć w pokoju.  Dajcie znać czy chcecie fotorelację na blogu!


Druga część posta bedzie o oleju z jakim moje włosy bardzo się polubiły. Kokosowy średnio się sprawdził, ale olejek ze słodkich migdałów daje widoczne efekty.


olej ze słodkich migdałów ETJA
 "Naturalny olej ze słodkich migdałów tłoczony na zimno, rafinowany otrzymywany jest w 100% z nasion owoców drzewa migdałowego. Zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy A, B1, B2, B6 i D. Nadaje się do każdego rodzaju skóry, rozprowadzony nie daje efektu tłustości, jest dobrze wchłaniany. Polecany szczególnie do pielęgnacji skóry dziecka ponieważ jest bardzo łagodny. Olej migdałowy stosowany jest w leczeniu egzemy, łuszczycy. Do pielęgnacji skóry suchej, podrażnionej."




Zacznę może od tego, że mam włosy średnio porowate, od tego zależy jaki olej będzie dobry dla naszych włosów. Jest to jeden z najlepszych olejków jakiem miałam.  Stosuję go głównie do pielęgnacji włosów. Ładnie je wygładza, po olejowaniu są błyszczące, nawilżone. Muszę dodać, że u mnie oleje sprawdzają się jeśli nakładam je na ok. godzinę przed myciem włosów niż gdy mam je na włosach całą noc. Nie miałam problemu ze zmyciem oleju, nie przetłuszcza on włosów.

Często suszę i prostuję włosy- odkąd stosuję ten olej włosy dużo lepiej się układają. Wydaje mi się, że zabezpiecza końcówki przed rozdwajaniem i łamaniem. Będzie dobry również latem ponieważ czytałam, że zabezpiecza włosy przed chlorem i słońcem.

Drugim zastosowaniem było natłuszczanie cery, kiedy była maksymalnie sucha.  W konsystencji wydaje się bardzo tłusty. Jednak bardzo fajnie się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy, a bardzo nawilżoną wygładzoną, ujednoliconą buzię. Można wykonać na nim delikatny masaż. Takie połączenie może świetnie zapobiegać powstawaniu zmarszczek (pamiętajmy jednak aby masować w kierunku górnym).

Przy zastosowaniu na włosy i skórę twarzy olejek jest bardzo wydajny, a zapłaciłam za niego 10zł/ml czyli taka kuracja bardzo się opłaca. Można dostać go w aptekach, drogeriach i sklepach internetowych. Ja kupiłam go na allego.


olej ze słodkich migdałów ETJA
Na pewno będę do niego wracała, ale chcę też przetestować inne olejki.
Dajcie znać jakie oleje sprawdzaja się do Waszych włosów.


 



93 komentarze:

  1. Bułgaria jest piękna, szczególnie miasto Złote Piaski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki :)) Cudne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę w końcu wypróbować jakiś olejek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściara z Ciebie,ja dopiero będę mieć urlop w grudniu....

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że chcemy relację na blogu :) A ten olejek zaczynam dopiero stosować, zobaczymy jak sobie poradzi na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wyjazdu :) oczywiście czekamy na relację!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne widoki. Na pewno wyjazd się uda. Fajnie, że tak szybko się dla Ciebie zaczynają wakacje. A co do oleju ze słodkich migdałów to go bardzo lubię, używam i będę do niego wracać na pewno, gdy się skończy. Sprawdza się u mnie perfekcyjnie :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olej ze słodkich migdałów i moje włosy kochają :)
    Miłego odpoczynku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tani a, jakie korzyści przynosi i to lubię ;)
    krajobrazy piękne wręcz malownicze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki olej, ale nigdy nie stosowałam go na włosy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taki olej, ale nigdy nie stosowałam go na włosy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Też stosuje różne oleje, mają zbawienne działanie na włosy! :-) Relację zawsze chcemy i czekamy z niecierpliwością! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej ale sliczne zdjecia, az sie rozmarzylam
    A olej extra i najwazniejsze, ze dziala :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś olej ze słodkich migdałów i fajnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już teraz życzę Ci udanych wakacji :) Mam nadzieję, że mi też uda się gdzieś w ciepłe miejsca wybrać w tym roku :) A co do olejku to z tej firmy nie miałam jeszcze, ale ogólnie bardzo lubię olejek ze słodkich migdałów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ach wakacje umilał olejek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam w tym roku do Bułgarii lecieć, ale nie mam z kim :(
    a we Włoszech miałam okazję być cały miesiąc, zdecydowanie polecam!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow super pomysł z tym olejkiem

    OdpowiedzUsuń
  19. co tam olej, te miejsca i zdjecie < 333 man jakbym sie tam chetnie przenioskla ;DD

    OdpowiedzUsuń
  20. matko cóż za cudne widoki... koniecznie zamawiam fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo... takiego olejku jeszcze nie stosowałam!!! Muszę koniecznie spróbować :)
    P.S. Serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale widoki! Bardzo chętnie bym się tam wybrała!;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hejka
    Załozyłam nowego bloga, wpadniesz i zostaniesz na dłużej?

    http://mojmalyogrodeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba większość osób zaczyna od oleju kokosowego:p
    Ja chcę fotorelacje:)

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki piekny naglowek masz kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Widoki są śliczne. Życzę udanego wyjazdu :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tez niedawno odkryłam ten olej. Miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Już zazdroszczę widoków:)

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie widoki cud! nie mogę skupić się na olejku:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ piękne zdjęcia:) Tego olejku jeszcze nie testowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. o matko jakie wspaniałe zdjęcia, aż chce się wyjechać

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. wooo co za widoki! aż chce się tam jechać;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Chcę fotorelację! :) uwielbiam oglądać takie widoki

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie wakacyjnie a za oknem listopad;) no a olej z migdałków kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  36. oczywiście, że chcemy fotorelacje!! Dobrze, że przeczytałam Twój post, bo może te olejek pomoże na moją łuszczycę :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyjemnego odpoczynku, na pewno będzie cudownie, bardzo lubię ten olej. Ja wakacje mam w październiku

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia. Olejek wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. pięknie tam. .zdecydowanie będę chciała zobaczyć fotorelację :) olejek chętnie użyłabym do twarzy, bo do włosów nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. super fotografie,ja nie lubię oleju ze słodkich migdałow ...

    OdpowiedzUsuń
  41. Od czasu do czasu kupuję ten olej :) Teraz mam olej z awokado :)

    OdpowiedzUsuń
  42. chce być tam i teraz ;( marzą się wakacje <3 uwielbiam olejki a tego akurat nie znam :) do włosów zawsze używam, do ciała rzadziej aczkolwiek idealnie nawilżają i nie ma dla mnie nic lepszeo

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak tam pięknie <3 Marzy mi się olej ze słodkich migdałów :)

    OdpowiedzUsuń
  44. To jeden z moich ulubionych olejków, używam go do ciała, na wilgotną skórę, i dobrze sparwdza sie też w masażu. Jak tylko kończy mi sie zaraz kupuję nastepny.

    OdpowiedzUsuń
  45. Racja najważniejsze jest żeby mieć gdzie spać , wiadomo ze wygląd hotelu nie moze być taki ze robaki bedą chodzić ale na luksusy nie ma co patrzeć bo i tak wiekszość dnia spędzisz zwiedzajac ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Ojj zazdroszcze wyjazdu! :)

    +Zapraszam do mnie;*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Aaaaa jakie cudne te kolorowe domki!

    OdpowiedzUsuń
  48. Aaaaa jakie cudne te kolorowe domki!

    OdpowiedzUsuń
  49. Miałam ten olejek i też nie źle się spisywał na moich włosach :)
    Zazdroszczę Ci wycieczki :D Ja niestety nie wiem co będzie z moją :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Z chęcią bym się wybrała na takie wakacje
    Co do olejku migdałowego - uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Mmm wakacje takze i mnie by sie przydaly ale chyba nie w tym roku, bo sa inne wydatki :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo lubię ten olejek. A podróż wspaniała - z chęcią przeczytam relację :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zdjęcia cudowne... aż się rozmarzyłam nad wakacjami. A tu jeszcze sesja mnie czeka :/

    OdpowiedzUsuń
  54. Włochy są śliczne, życzę udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Wspaniałe widoki! Ja z przyjemnością obejrzę relację z wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne widoki <3 zazdroszczę wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zazdroszczę takich wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Uuuu to odpoczywaj w tak pięknych okolicznościach i zdjęcia rób, olej ten kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  59. marzą mi się wakacje w takim pięknym miejscu !

    OdpowiedzUsuń
  60. Zazdroszczę wakacji :) Mnie teraz czeka kolejny rok bez wyjazdów :(

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne widoki dlatego bardzo zazdroszczę wakacji :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie miałam tego oleju, używam arganowego na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne miejsce :) Wygląda jak zdjęcie z pocztówki ;) Tego oleju nie miałam, stosowałam inne i jestem zachwycona działaniem.

    OdpowiedzUsuń
  64. Pięknie tam:)
    Lubię olej ze słodkich migdałów na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  65. Hey , masz świetnego , bloga !
    I ciekawie piszesz!
    Zapraszam do poklikania u mnie na blogu! Gdyż robie mini , konkurs pt,, Kliknij w 8 linków w obie firmy i twój blog , wyląduję , u mnie w poście'' Wystarczy chwilka , a zyskasz dużo! Wszelkie zasady poznasz w poście!

    OdpowiedzUsuń
  66. O jakie piękne zdjęcia, zjawiskowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Po takiej próbce widoków fotorelacja musi być! :)
    Olejek ciekawy, nigdy żadnego nie używałyśmy.

    OdpowiedzUsuń
  68. Widzę że mamy podobne włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  69. Zazdroszczę podróży! Fotorelacje bardzo chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  70. pięknie tam, bardzo dużo bym oddała, żeby jechać gdzieś na wakacje... może w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  71. wakacje w takim miejscu muszą być udane;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Też bym pojechała do Włoch :] A masaże można pooglądać na youtube, i anti-aging i relaksacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Oczywiście,że czekam na fotorelacje z wakacji :)) ja do Włoch lecę już 2 czerwca.Gdzie dokładnie się wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
  74. bylam w Bułgarii :) a co do olejków, teraz tyle tego jest, ale kazdy znajdzie coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Wow, incredible pictures :) I love them

    OdpowiedzUsuń
  76. Bułgaria, Włochy!? nie za dobrze Ci :D zazdroszczę wyjazdu do Włoch, ja nigdy za granicą nie byłam oprócz jak stanęłam na granicy i się tym jarałam :D co do olejów, olejowałam, ale moje włosy nie polubiły tego... są zalekkie do tego :<

    OdpowiedzUsuń
  77. Urocze miasteczko!

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń