20 maja 2015

Wybielanie zębów-Biała perła system wybielający 10 dni

" 3 - fazowa formuła wybielająca oparta jest o działanie trzech żeli - inicjującego, aktywującego i wybielającego. Sekwencyjne działanie kolejnych żeli zapewnia skuteczne wybielenie podczas krótkiej kuracji. Stanowi również atrakcyjną finansowo alternatywę dla rozwiązań oferowanych w gabinetach stomatologicznych przy zachowaniu skuteczności metody."

Biała perła system wybielający 10 dni

Już od dawna chciałam sobie zamówić ten zestaw do wybielania zębów, ponieważ czytałam wiele dobrych opinii, zachwyciły mnie na blogach zdjęcia potwierdzające rezultaty innych blogerek, które w końcu mnie przekonały. Zamówiłam zestaw 10dni na allegro już w zeszłym roku i od razu zaczęłam testowanie. Zapłaciłam ok 50zł.
 
Post miał ukazać się już dawno, zrobiłam nawet zdjęcia przed jednak niestety wam nie pokażę ponieważ podczas awarii komputera je straciłam. Zdjęcia oczywiście... Nie zęby.;) Postanowiłam jednak, że napiszę wam swoją opinię, może komuś się przyda.




Należy myć zęby żelem inicjującym przez około 2-3minuty. Następnie pędzelkiem nakładamy aktywator i na przednią ścianę aplikatora nakładamy żel wybielający, po czym zakładamy na zęby. Należy odstawić na czas kuracji kawę i herbatę aby efekty były lepsze.

Stosowałam nakładki przez 10 dni. Produkt nie wywołał u mnie nadwrażliwości
Przez ten czas nie zauważyłam żadnego efektu wybielenia, więc stosowałam je kilka dni dłużej jednak to nic nie dało, spodziewałam się naprawdę widocznego wybielenia. Jest bardzo wydajny ale co nam po wydajności jeżeli nie działa? W dodatku ciężka aplikacja, którą byłabym w stanie przetrwać jeśli byłyby jakieś efekt no i niezbyt przyjemny ślinotok.

Podsumowując nie wiem od czego zależy to czy produkt działa czy nie. Być może efekty dawała ta starsza wersja Białej Perły, a ta nowa ulepszona po prostu nie działa.

Biała perła system wybielający 10 dni


Według mnie zęby są taką wizytówką człowieka. Nie uważam że mam brzydkie zęby i nie narzekam na nie, ale jestem przekonania że "zawsze może być lepiej". ;)  Kiedyś miałam bielsze zęby jednak piję dużo kawy i herbaty i ten odcień troszkę się zmienił. Gdy bym chciała uzyskać taki efekt, który mi się podoba musiałabym założyć stały aparat na zęby, a później wybielić.

Macie jakieś skuteczne metody wybielania zębów lub jakieś sprawdzone produkty?
Więc dajecie znać co u Was się sprawdziło :)



108 komentarzy:

  1. Szkoda tych 50 zł. Ja jedynie kupowałam pasty wybielające, ale żadna z nich nie poraziła mnie efektem wybielania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, szkoda. Będę szukała dalej ;)

      Usuń
  2. Ja mam bardzo wrażliwe ząbki i dentysta odradził mi takiego wybielania. Ale jestem w miarę zadowolona z odcienia moich ząbków. W ogóle jestem szczęśliwa, bo 4 lata nosiłam aparat ortodontyczny i wreszcie mogę się szczycić moimi zębami :D
    Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślałam o kupieniu pasku do wybielania, ale w aptece pani odradziła, Stosowałaś kiedyś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stosowałam ale słyszałam, że całkiem dobrze działąją paski Crest Supreme;)

      Usuń
  4. U mnie biała perła nie działa ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale szkoda! Ja bede teraz testować podobny produkt, niedługo pojawi się post i zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś też stosowałam białą perłę, kupiłam też ten zestaw ale jeszcze nie użyłam. Trochę mnie zasmuciłaś ...;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam paski wybielające Blend-a-med. Po nich usłyszałam dużo komplementów na temat moich zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam zupełnie tego zestawu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś chciałam ją kupić, ale cena mnie odstraszała..

    OdpowiedzUsuń
  10. a już myślałam, że coś fajnego polecisz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobno mycie zębów z pastą i sodą oczyszczoną daje dobre efekty. Ja jednak boje się czegoś takiego spróbować. Może znajdziesz gdzieś opinię czy warto czy nie.
    Osobiście od czasu do czasu kupuję pastę wybielającą Denivit, szału nie robi ale coś tak pomaga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o sodzie i o cytrynie ale to też niszczy szkliwo, i może powodowac nadwrażliwość. Ja nienawidzę tego uczucia;) KIedyś jeszcze czytałam, żeby czyścić zęby węglem w tabletkach.

      Usuń
  12. ja nie mam,ale szukam, czytam opinie, słucham, na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam Białą Perle "Jutro impreza", jest to żel wybielający. Stosujesz wg zaleceń i efekty są widoczne ;) Produkt kupisz w aptece za ok 30 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawiodłam się już na nich więc raczej już się nie skuszę na ich produkty :)

      Usuń
    2. Myślę, że na tym miałabyś większe rezultaty.

      Podobno też pasta Blanx jest dobra.

      Usuń
  14. Potwierdzam, że nie jest to hit hitów! Ja też nie bylam zadowolona, bo nie widziałam najmniejszego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Boję się, że mogłyby mnie boleć zęby podczas tej kuracji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lepiej wybielic ząbki u Stomatologa. Te wszystkie pasty ścierają szkliwo. A już na pewno nie sodą oczyszczoną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, może kiedyś fundusze na to pozwolą ;)

      Usuń
  17. Sama chciałabym wybielić zęby. Kawa i herbata robią swoje... :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja musze wybielić zęby. Kilka dni temu zdjęłam aparat i teraz do szczęścia potrzebuje jeszcze tylko białych ząbków :D Świetny blog, zapraszam do mnie http://nastriala.blogspot.com/ <33

    OdpowiedzUsuń
  19. mieliśmy, nawet efekty pokazaliśmy:):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  21. Planuję w niedalekiej przyszłości wybielać metodą Opalessence, wiec dam znać jak poszło :) Niestety jest ona znacznie droższa niż biała perła

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie ma jakichś wymiernych efektów :(. Gdyby tak można było sobie wybielić uśmiech za rozsądne pieniądze... Ech, marzenia ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ochotę wypróbować ten zestaw ale nie mogłam znaleźć opinii a teraz widzę że dobrze zrobiłam nie kupując. Za jakiś czas zdecyduję się chyba na 2 serię laserowego wybielania bo już minął prawie rok od poprzedniej :) Czasem można trafić na wybielanie np. z grouponu za około 100-150 zł a zawsze można się dowiedzieć przed zakupem jakie lampy posiadają i poczytać dokładnie w internecie na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wierzę w działanie tego typu produktów

    OdpowiedzUsuń
  25. szkoda że nie działa bo sama chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś miałam starszą wersję i naprawdę działała , teraz widocznie coś zmienili;/

    OdpowiedzUsuń
  27. great blog sweetie!! the blog I followed 337. you have to come to my blog you kissed:)

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  28. do wybielania zębów użyłabym pasków, ale z tego co kojarzę nie ma już tych z blend-a-med ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam ale po ściągnięciu aparatu bedę kombinować z wybielaniem/

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że nie działa bo sama chętnie przetestowałabym.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  31. muszę taką pastę zacząć używać...

    OdpowiedzUsuń
  32. przydałoby mi się wybielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja teraz będę stosowała Iwhite czy jakoś tak...

    OdpowiedzUsuń
  34. ja się zastanawiam nad paskami, ale sama nie wiem.. past wybielający stosowałam już tyle, a efektu w ógole nie widać..;/

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że u Ciebie zestaw się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety Białą Perła nie jest dla mnie. Jedynie jakieś paski

    OdpowiedzUsuń
  37. O kurcze, tak bez kawy tyle dni??? ;)
    Dobrze, że zębów nie straciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja bez kawy tez bym nie przeżyła;p

      Usuń
  38. Też sobie kupiłam ostatnio pastę wybielającą Blanx,bo mam "fioła" na tym punkcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blanx miałam. Jak się u Ciebie sprawdziła ?;)

      Usuń
  39. Nice post as always! :)
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. hmmm ja mysle wlasnie o wybielaniu i szukam jakiegos preparatu ale wlasnie opinie na temat tego zestawu są różne i nie wiem co mam zrobić :(
    szkoda ze stracilas zdjęcia przed bo najlepsze jest porównanie przed i po... :(

    OdpowiedzUsuń
  41. No to dziękuję, nie lubię produktów, które nie działają! :(

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja chciałam sobie to kupić :-( juz jakiś czas myślę co zrobić żeby były ładniejsze ząbki :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest ;-) po 3 tygodniach żadnych zmian, tylko odrost ;-) jak na 3 tygodnie i tak bardzo mały, alale jak robie samej sobie to baaardzo dojeżdżam do skórek żeby na dłużej starczyło ;-) u siebie mogę ryzykować :-D

      Usuń
  43. to dobrze ze stracilas tylko zdjecia a zabki w calosci sa ;)))
    ja natrafilam na pierwsza recenzje tego zestawu a nie powiem -kusil ojjjj kusil ale po przeczytaniu Twojej recenzji nie chce go juz wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. niby oczekuję się super efekt a tu zonk, szkoda ;/

    OdpowiedzUsuń
  45. Czytałam o tej Białej Perle, że niby daje rade, a tu proszę. Ja raz wybielałam zęby iWhite i ja byłam zadowolona z efektów, no ale troszkę drogie te nakładki są :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Obecnie używam drogeryjnej pasty wybielającej i poza dobrym oczyszczeniem zębów, nie robi z nimi nic innego... ;]

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja byłam zadowolona z efektow jakie uzyskałam wybielając zęby "Białą Perłą", ale teraz chcę wypróbować paski wybielające z IWhite Instant :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Faktzcynie duyo poyztzwnzch opinii o tym zestawie czytałam i nawet myślałam nad jego zakupem, ale daruję sobie w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Może akurat potrzebujesz czegoś mocniejszego.
    Ja gdzieś czytałam, że daje niezłe efekty.

    OdpowiedzUsuń
  50. Produkt wydaje się ciekawy, ja jednak nigdy nie wybielałam zębów ;).

    OdpowiedzUsuń
  51. Kiedyś wybielalam ale paskami blenda med,różnicy nie widziałam zeby jednak stały się strasznie wrażliwe..

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja miałam jakiś czas temu starą wersję i efekty były świetnie. Niestety coraz częściej czytam opinie, że ta nowa jest kiepska :(

    OdpowiedzUsuń
  53. U stomatologa zawsze najlepiej :) Takie pasty tez mi nic nie dają :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie używam pas wybielających,żeli , ponieważ podrażniają one moje dziąsła. Moja koleżanka myje zęby startymi truskawkami, które mają działanie wybielające i oczyszczające. I mówi z jej to pomaga, ale jak jest nie wiem, ponieważ sama nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Czułam, że to jest pic na wode ... :D
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie wierzę, w żadne produkty do wybielania :P
    Moim zdaniem najlepsza soda oczyszczona z wodą utlenioną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o wodzie utlenionej ;)

      Usuń
  57. Nigdy nie stosowałam tej pasty, nie ufam tego typu specyfikom - uważam, że i tak nie dadzą efektu ;)
    http://aroundempty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja niestety jestem obecnie uzależniona od kawy i gdy zaczynałam studia wszyscy chwalili moje zęby, a teraz cóż.. kawa, herbata i nie są już tak białe :/

    OdpowiedzUsuń
  59. Kiedyś używałam plastrów wybielających i wybieliły jednak gdy przestałam je stosować zęby jeszcze szybciej zrobiły się brzydkie

    OdpowiedzUsuń
  60. Kiedyś kusił mnie ten zestaw wybielający, ale sobie odpuściłam, bo bałam się jednak o zęby (tego, że będą jeszcze bardziej wrażliwe).
    Szkoda, że u Ciebie nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  61. Niestety większość domowych zestawów kompletnie nic nie robi i aby uzyskać odpowiedni efekt trzeba udać się do stomatologa :(

    OdpowiedzUsuń
  62. miałam żel białej perły i byłam ogromnie zaskoczona i zadowolona z efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  63. nie każdy musi byc idealny :) moze kiedyś znajdziesz coś, co cię usatysfakcjonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie każdy musi i nikt nie jest ;) i nikt nigdy nie będzie idealny ;)

      Usuń
  64. Szkoda, że produkt się nie sprawdził:(

    OdpowiedzUsuń
  65. ja przeed białą perłą uciekam.. ponoć zdziera szkliwo -.-

    OdpowiedzUsuń
  66. Jeszcze nigdy nie skusiłam się na pastę , żel czy inny kosmetyk tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  67. NIgdy nie stosowałam i nie stosuję żadnych wybielaczy do zębów. :)

    OdpowiedzUsuń
  68. kolejny pic na wodę fotomontaż, eh eh eh, co reklama potrafi zrobić z człowiekiem, nie? :(

    OdpowiedzUsuń
  69. + też uważam, że zdjecia to bardzo mocna strona bloga, co prawda nienawidzę, kiedy ktoś wstawia ich zbyt dużo i scrolluję, scrolluję i końca nie widać XD

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja już obserwuję , czas na rewanż :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. A już myślałam, że natrafiłam na genialny sposób wybielania zębów! :(

    OdpowiedzUsuń
  72. Jeszcze nie uzywałam takich specyfików:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Jak dla mnie Biała Perła to jakaś katastrofa, nie wiem dlaczego to jeszcze w ogóle sprzedają.
    Ja miałam ją w starej wersji- jakieś 4-5 lat temu i także nic nie zdziała (no, może poza uwrażliwieniem zębów, z czym nigdy nie miałam problemu).
    Także nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  74. Szkoda, ze nowsza wersja działa gorzej:/ moja siostra miała jakieś kilka lat temu i była wtedy zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  75. znam to kiedys tez wsztstkie zdjacia odjechały wraz z awarią kompa;(

    OdpowiedzUsuń
  76. Szkoda, że nie wybielił ladnie ząbków , bo sama zastanawialam się nad kupnem..
    Jeśli chodzi o moje pytanie jak dbam o włosy to jest na blogu o tym post , i tam wszystko dokladnie opisane :))

    OdpowiedzUsuń
  77. też szukam czegoś skutecznego, miałam zamówić tą pastę, ale chyba jednak zrezygnuję.. :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. ja kupuję tylko pasty wybielające:) oczywiście zębów mi nie wybielą, ale lepiej niż zwykłe pasty domywają osad po kawie i herbacie

    OdpowiedzUsuń
  79. Nadzieja prysła, jak bańka mydlana, szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  80. nie znałam wcześniej ;)

    Pozdrawiam i miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  81. Używam pasty do zębów wybielającej od nich i efekty są widoczne;]

    OdpowiedzUsuń
  82. też szukam jakiegoś dobrego produktu na wybielenie, ale chyba raczej ciężko z tym ;(
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Miałam tę wersję i u mnie poprawa była, chociaż nie spektakularna. Z drugiej strony jednak, mam dość ciemną kość i hollywoodzkiej bieli nigdy nie osiągnę :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Chciałam kiedyś zakupić ten produkt, ale jakoś zwlekałam :) A teraz też szukam jakieś
    ciekawej pasty wybielającej :)

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  85. Kiedyś stosowałyśmy takie pasty ale po nich miałyśmy bardzo wrażliwe zęby a efekt był znikomy :/

    OdpowiedzUsuń
  86. Cały czas szukam czegoś skutecznego :) .

    OdpowiedzUsuń
  87. szkoda tych pieniędzy, bo w sumie wyrzucone w błoto, i też stosowanie średnio wygodne. Ja mam urządzenie rio i u mnie się sprawdza, wygodne i daje fajne efekty...tylko cena mogłaby być niższa.

    OdpowiedzUsuń
  88. ooo szkoda, że nie działa, bo też szukam od dwóch lat czegoś na wybielenie, bo się wstydzę moich ząbków. Za dużo herbat i ziół pije i są efekty...

    OdpowiedzUsuń
  89. Biała perła ma bardzo dobre produkty jeśli chodzi o wybielanie. Cena mówi sama za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja wybielałem u dentysty. Nie miałem przekonania do takich półśrodków. Jednak co specjalista zrobi to efekt jest widoczny i trwalszy. Chociaż do codziennego mycia to można stosować taką pastę :)

    OdpowiedzUsuń