11 maja 2015

Wyszczuplający balsam do ciała Cztery Pory Roku

Jak wam minął weekend? Ja ostatnie dni spędziłam nad nowym wyglądem bloga, troszkę pokombinowałam i wygląda to nieco lepiej. Mam nadzieję, że Wam się podoba.

A dzisiaj przygotowałam dla was recenzję balsamu Cztery Pory Roku.

Wyszczuplający balsam do ciała Cztery Pory Roku Jest to już drugie opakowanie, należy do moich ulubionych balsamów-jednak nie nazwałabym go wyszczuplającym, a nawilżającym.  Ma kilka plusów.

Wyszczuplający balsam do ciała Cztery Pory Roku

Po pierwsze cena nie przekracza dziesięciu złotych, a jest bardzo wydajny. Konsystencja bardzo przyjemna, gęsta ale lekka, dzięki czemu łatwo się rozsmarowywuje. Ładny zapach (bardziej owocowy, kawy nie czuć). Skład przyjazny dla ecomaniaczek. W składzie: woda, emolienty, humektanty, olej awokado, masło shea, guma ksantanowa, ekstrakt z miłorzębu japońskiego, subst.nawilżające, ekstrakt z ziaren kawy, konserwanty, parfum, antyoksydant, ekstrakt z papryki Cayenne, składniki kompozycji zapachowej(mogą wywołać alergię). Ze względu na skłądniki aktywne spodziewałam się jakiego kolwiek rozgrzania ale nic takiego nie odczułam.

Stosuję go przede wszystkim na brzuch i uda. Wiadomo, że na wyszczuplenie nie ma co liczyć natomiast skóra jest po nim fajnie nawilżona i wydaję się jędrniejsza . Jest to zwykły balsam, bardzo przyjemny w użytkowaniu więc mogę go polecić.

Wyszczuplający balsam do ciała Cztery Pory Roku




59 komentarzy:

  1. chetnie bym go wyprobowala ze względu na calkiem przyjemny sklad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio polubiłam się z tą marką więc chętnie sięgnę po ten balsam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. SUper,że bez parabenów ,skusiłabym się na niego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako dodatek do ćwiczeń czemu nie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może się na niego skuszę jak będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie tam juz nic nie pomoze;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym balsamie wcześniej, ale Twoja recenzja jest zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tego akurat nie miałam, ale miałam inny wyszczuplajacy z tej firmy (taki w tubce) i był super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ich linie, mam jeden z nich i jestem zadowolona :))
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zainteresował mnie i może w przyszłości po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo dawno nie miałam kosmetyków z tej firmy...
    Może czas to zmienić? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojtam, sranie w banie, pewnie nie wyszczupla XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie mam dostepu do tej marki...

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za balsamowaniem ciała, więc nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. oj trzeba chyba spróbowac:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam styczności z tą firmą.
    Ładne zdjęcia :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że skóra jest jędrniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba nawet nie ma takiego kosmetyku, ktory faktycznie by cos wyszczuplił :/

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam co najmiej dwa różne balsmay tej firmy i byłam bardzo zadowolona! Ten napewno też wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego produktu, ale bardzo lubię balsamy. ;] Najważniejsze, że nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja używam teraz bardzo dobrego żelu, czuję efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie ujędrniające balsamy, są idealne w połączeniu z dietą i ruchem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie balsamy, więc pewnie chętnie wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze ze nie liczysz na efekt wyszczuplający :) jak widzę kobiety, ktore zrą ile wlezie, są grube i myślą, że od balsamu schudną, to trochę mi ich szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam go kiedyś i bez jakich kolwiek efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem jak balsam, ale blog jest genialny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. swietny post ; )

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Skoro nawilża i ujędrnia to warto kupić, zwłaszcza że jest tani :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dawno nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nir wierze w takie wyszczuplające balsamy ale skoro mówisz ze fajnie nawilża... TO się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy go nie miałam, w cuda nie wierzę więc rzadko sięgam po tego typu produkty ;) fajnie, że dodatkowo nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam... szkoda, że bardziej kawą nie pachnie, bo lubię :D Dobrze, że ma w miarę przyzwoite składniki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jakoś nie wierzę w te wyszczuplające właściwości balsamów do ciała, ale produkt sam w sobie wydaje się dość fajny. Widziałam go gdzieś niedawno, cena też do zaakceptowania. Jednak nigdy go jeszcze nie miałam :( Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. nie korci mnie;p jakoś nie ufam tego typu rzeczom w działaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny ja też głównie lubię tego typu produkty za efekt ujedrnienia :-)

    Śliczny nowy wygląd ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie że nawilża, chętnie się na niego skuszę

    OdpowiedzUsuń
  37. chociaż tyle że nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Właśnie ja też średnio wierzę w te wyszczuplające właściwości balsamów, ale jak dobrze nawilża i to w takiej cenie to trzeba spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam takie produkty. Kiedyś bardzo lubiłam balsam tej marki, w tubie, antycellulitowy z wyciągiem z bluszczu. Zużyłam wiele jego opakowań. Ale jak założyłam bloga, to nabrałam chęci na testowanie innych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dawno nie miałam balsamów tej firmy, muszę poszukać bo akurat tego w zapasach brak ;))

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja właśnie nie wierzę w te cudowne wyszczuplające kosmetyki :) Bez ruchu i ćwiczeń nic nas nie wyszczupli :) Ale fajnie, że się ogólnie dobrze spisuje jako balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nigdy nie miałam takiego balsamu, ale skład wygląda przyjemnie, a i cała recenzja jest zachwalająca, więc może się skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  43. Wydaje sie całkiem fajny :)
    Pozdrawiam
    typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. ach, gdyby kremy naprawdę mogły sprawić, że z miejsca zrobimy się szczupłe i smukłe :D jak to by ułatwiło życie nam, kobietom :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Wydaje się fajny, świetna cena, może wypróbuję, choć oczywiście również w wyszczuplenie przez balsam nie wierzę:)

    OdpowiedzUsuń
  46. http://fashion-beautynails.blogspot.com/2015/04/22-rozdanie-do-30-czerwca-2015-r.html Serdecznie zapraszamy na rozdanie! :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Można stosować jako sam nawilżający balsam a, nie odchudzający bo w tym sektorze wiadomo że tego nie zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Można stosować jako sam nawilżający balsam a, nie odchudzający bo w tym sektorze wiadomo że tego nie zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Sama nie wiem dlaczego, ale produkty tej marki nie budzą mojego zaufania ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo lubię takie balsamy z całkiem niezłym składem :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Blog wygląda bardzo ładnie. Jestem tu 1 raz ale szata graficzna bardzo mi się podoba, recenzje również dlatego chętnie Cię poobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń