16 czerwca 2015

CERKO DERM30 krem z mocznikiem 30%

"Zmiękcza zrogowaciały i nadmiernie złuszczający się naskórek. Intensywnie nawilża i wygładza w miejscu aplikacji. W czasie dłuższego stosowania normalizuje proces zrogowacenia i złuszczania naskórka likwidując nieprzyjemną szorstkość.Składniki aktywne: aktywny kompleks mocznik-kwas glikolowy, mleczan sodu, kompleks witaminy F."

CERKO DERM30 30% krem mocznikowy AHA

Wskazania: szorstka, zrogowaciała skóra pięt, łokci, kolan oraz innych okolic ciała, gdzie występuje skłonność naskórka do nadmiernego złuszczania, rogowacenia lub pękania.

CERKO DERM30 30% krem mocznikowy AHA blog
Trzydziestoprocentowy krem z mocznikiem okazał się zbawieniem przy wrastających włoskach po depilacji woskiem. Dzięki swoim właściwościom nawilżającym i złuszczającym pomógł włoskom przebić się przez naskórek. Dodatkowo stosując peeling udało mi się w tydzień pozbyć krostek, zaczernienia, i strupków po  wrośniętych włoskach. Skóra widocznie się wygładziła. Niestety na chwilę obecną muszę zrezygnować z depilacji woskiem ponieważ problem staje się coraz większy a wiadomo, że każda z nas chce mieć latem piekne nogi.;)

Cena jest dla mnie średnia-około 25zł chociaż dla niektórych może jest niska- ja nie lubię wydawać dużo na kosmetyki. Zdecydowanie bardziej wolę wydawać pieniądze na ubrania.


CERKO DERM30 30% krem mocznikowy AHA recenzja
Krem pozostawia warstwę na skórze i ma dziwną lepką konsystencję dlatego najlepiej stosować go tylko na noc. Efekty widać już po pierwszym użyciu. Zapach niezbyt przyjemny ale jeśli  działa-wybaczam.

Jego przeznaczenie to zrogowaciała skóra na piętach i łokciach jednak tam go nie stosowałam bo było mi go zwyczajnie szkoda ponieważ jego pojemność to tylko 50ml a kosmetyk naprawdę szybko się zużywa. Poza tym do skóry stóp wystarcza mi zwykły krem.;) Warto go wypróbować jeśli macie rogowacenie około mieszkowe.


Mi krem poleciła babeczka podczas ploteczek na szkoleniu ;) http://www.szkolenia-semper.pl/szkolenia-zamowienia-publiczne .


 Ps. Większość z Was również prowadzi blogi. Dla Was też to jest takie czasochłonne?:P Ja czasem kilka godzin spędzam przed komputerem. Zastanawiam czy się czasem nie uzależniłam od tego ;)
 



84 komentarze:

  1. Krem z 30% zawartością mocznika to pozycja obowiązkowa w każdym domu :) Ja mam ulubiony krem z Oillan - mam bardzo przyjemną konsystencję i świetnie działa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oillan to jedna z moich ulubinych firm.;)

      Usuń
  2. Mi by się nie przydał, ale jeśli bym miała w przyszłości problemy z rogowaceniem, to będę o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam aż takiego problemu ze stopami, ale będę go miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... Ja od ciazy non stop walczę z piętami. Moze ten krem okaże się rozwiązaniem

    OdpowiedzUsuń
  5. Do pięt chętnie bym go wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. aktualnie w DOZie jest w promocji za szesnaście złotych ;)
    poza tym polecam jego zamiennik, choć może zamiennik to słowo na wyrost - myślę o Rombalsamie, który zawsze oscyluje w okolicach siedemnastu złotych.
    On ma taki sam procent mocznika, nie ma natomiast kwasu glikolowego.
    Lepiej za to pachnie i jakoś szybciej zmiękcza.

    No i rzecz najważniejsza - działanie tego preparatu docenią osoby, które naprawdę mają problem z rogowaceniem skóry.
    Ja od nastolęctwa borykam się z rogowcem (genetyczna choroba, można wygooglować co to za paskudztwo) i cerkoderm mi życie ratuje, zwłaszcza zimą.
    Codziennie wmasowywany w pięty naprawdę likwiduje zrogowacenia - trzeba je potem solidnie zetrzeć tylko, bez tego efekt będzie zerowy. Albo wyfrezować.

    Stosowany na ręce czy łokcie może tylko nawilżyć, bo tych partii się nie trze w żaden sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. p.s. na zapalenie mieszków włosowych najlepsze są jednak robione w aptece na receptę mieszanki mocznika z antybiotykami - zapłacisz grosze, a zadziała lepiej, niż sam mocznik z kwasem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała poczytać o tym więcej, albo zapytam mojej p.dermatolog przy najbliżeszej okazji.;)

      Usuń
  8. Skoro krem bardzo dobrze działa to moim zdaniem 25 zł to calkiem dobra cena:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam - mocznik jest to fajnie, parę składników średnio mi się podoba - ale cieszę się, że działa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten krem zdecydowanie by mi sie przydal, szczegolnie na piety... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to sporo, ale skoro działa to chyba warto zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny produkt, z pewnością warto taki mieć w swojej łazience. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki kremik na wszystko :) Warto mieć pod ręką produkty z mocznikiem!

    OdpowiedzUsuń
  14. te zdecydowanie bardziej wole wydawać pieniądze na ciuchy :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam znowu odwrotnie, wolę zaszaleć z kosmetykami, a potem pozostaje na siebie worek po ziemniakach założyć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na razie nie potrzebuję, ale zapamiętam w razie czego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno się za nim rozejrzę, bo też mam problem z wrastającymi włoskami po wosku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. na razie nie potrzebuję^^

    buziaki ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś krem z 30 % mocznikiem, używał go głównie mój narzeczony do pięt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydałoby mi się takie coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O po depilacji również bym go użyła! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam, ale wydaje się całkiem ciekawą propozycją :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. krem mocznikowy? pierwszy raz słyszę, i czy tylko mi się dziwnie skojarzył? :D trza wypróbować kiedyś ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocznik to jeden z lepszych składników aktywnych.;) W stężeniu 5-10% - działa nawilżająco i zmiękcza naskórek. w stężeniu ponad 10% - ułatwia złuszczanie i zwiększa przepuszczalność warstwy rogowej.;)

      Usuń
  24. no proszę bardzo fajny kremik o którym nie słyszałam wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Stosowałabym go na pięty, nadałby się idealnie

    OdpowiedzUsuń
  26. moje stopy są ostatnio w opłakanym stanie i właśnie je ratuje zwyklymi kremami do rak ;);)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog ;) Ciekawy wpis:)! Na moim blogu modowym pojawił sie nowy post: http://kingefashion.com/boho-white-dress/- zapraszam serdecznie na bloga ;) Dodaje do obserwowanych, bede zagladac tu czesciej. Buziaki, Kingefashion :*

    OdpowiedzUsuń
  28. mam kremik takowy do ŁZS na łepetynę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. trochę za drogi jak na taką pojemność i wydajność :( +obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja mama go miała i bardzo go lubiła, wg niej był rewelacyjny- na bardzo przesuszone miejsca nie ma nic lepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cena zdecydowanie mnie odstrasza :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Produkt jakoś mnie nie przekonuje, do stóp tak jak Tobie wystarcza mi zwykły krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też do stóp wolę zwykły krem :)
      A cena faktycznie dość wysoka biorąc pod uwagę poj. ;)

      Usuń
  33. Używamy takie kremu ale innej firmy. Był dość średni a rezultaty nikłe niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  34. słyszała chyba kiedyś o tym kremie, albo o podobnym, że jest dość dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  35. 25 zł za krem hmmm dla mnie to trochę drogo:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy go nie miałam,nie mam problemu z jakąś zbytnio przesuszoną skórą wiec raczej po niego nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. mam problem z wrastającymi włoskami, muszę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chyba zostanę przy zwykłym kremie. Cena jak dla mnie, za wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cena mogłaby być niższa, ale czuję, że mogłabym się z nim polubić:)

    OdpowiedzUsuń
  40. fajny produkt, ja ciągle szukam idealnego do tych celów

    OdpowiedzUsuń
  41. Muszę sobie zapisać jego nazwę i przy najbliższej okazji kupić ;) Dzięki za informacje...

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam wersję 15% i stosowałam na pięty kiedy tego bardzo potrzebowały.

    OdpowiedzUsuń
  43. Musze kupić, moje stopy nie sa w najlepszej kondycji. Jesli chodzi o bloga, kiedy mam gotowe materiały napisanie posta nie zajmuje mi duzo czasu, ale obróbka zdjęc i odwiedzanie innych blogów juz tak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u mnie większość czasu zajmuje odwiedzanie innych blogów. ;)

      Usuń
  44. Uuu przydałby mi się taki kremik ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Używam go bo mam problemy z łuszczycą i powiem, że bardzo dobrze nawilża skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Taki kremik przydałby mi się do stópek :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Taki kremik przydałby mi się do stópek :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny produkt... a cena to zależy i nie drogo ( jak dobry) i nie tanio ( biorąc pod uwagę tak małe opakowanie...) ps. oj tak blogowanie pochłania sporo czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny produkt... a cena to zależy i nie drogo ( jak dobry) i nie tanio ( biorąc pod uwagę tak małe opakowanie...) ps. oj tak blogowanie pochłania sporo czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajny produkt... a cena to zależy i nie drogo ( jak dobry) i nie tanio ( biorąc pod uwagę tak małe opakowanie...) ps. oj tak blogowanie pochłania sporo czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Taki produkt sprawdziłby się u mojej mamy - jej pięty są bardzo twarde i popękane. Myślę że mogę jej go polecić, może pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Szkoda, że takich wynalazków nie było wtedy, gdy jeszcze chodziłam na wosk..

    OdpowiedzUsuń
  53. Takie coś to by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny post
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajny post
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajna sprawa, szczególnie na lato taki kremik przydatny :))

    OdpowiedzUsuń
  57. Odpowiedzi
    1. Tak, ale podobno na bardzo zrogowaciałych nie ma spektakularnych efektów.

      Usuń
  58. Bardzo lubię ten balsam bronzujący, jednak tusz z MAybelline nie należy do moich ulubieńców. Szczypie w oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  59. Dobrze wiedzieć, że działa , nie mam problemów z rogowaceniem, przekażę info koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Taki krem musi być dobry do pięt. Muszę zakupić

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny blog ;)! Ciekawa wpis;)! Na moim blogu modowym pojawił sie nowy post: http://kingefashion.com/barbie-t-shirt-and-grey-skirt/ - zapraszam serdecznie:)! Bede zagladac tutaj czesciej, dodaje do obserwowanych. Buziaki, Kingefaashion:*

    OdpowiedzUsuń
  62. Oj tak blogowanie jest czasochłonne!!! Ale jakie przyjemne zarazem!

    OdpowiedzUsuń
  63. To cos zdecydowanie dla mnie :P

    Pozdrawiam!
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń