8 czerwca 2015

Hialuronowy mikrozastrzyk Soraya

Dzisiaj średnio się wyspałam, przydałoby się zastanowić jak oduczyć psa szczekania w domu. Jednak nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło-zrobiłam kawę i zaczęłam przygotowywać posty na bloga!

Dzisiejszy wpis będzie dotyczył kremu pod oczy SORAYA. Jest to mój pierwszy taki kosmetyk więc nie oczekuję od niego zbyt wiele.

Kwas hialuronowy każdy z nas posiada w swoim organizmie w postaci hialuronianu sodu, na nasze nieszczęście wraz z wiekiem jego ilość stopniowo się zmniejsza. Dlatego coraz częściej uzupełniamy go zewnętrznie ponieważ jego znaczenie jest dla nas istotne ponieważ odpowiada on za nawilżenie skóry. Gdy jego poziom spada dochodzi do degradacji włókien kolagenowych przez co skóra wysusza się, wiotczeje i powstają zmarszczki.
Hialuronian odpowiada za właściwy poziom nawilżenia skóry. Jedna cząsteczka kwasu hialuronowego może związać aż 250 cząsteczek wody. Gdy poziom kwasu hialuronowego w skórze spada, dochodzi do degeneracji włókien kolagenowych. W efekcie skóra wysusza się, wiotczeje i pojawiają się zmarszczki.

http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/zabiegi-profesjonalne/kwas-hialuronowy-zastosowanie-kwasu-hialuronowego-w-kosmetyce-i-medycy_37832.html
Hialuronian odpowiada za właściwy poziom nawilżenia skóry. Jedna cząsteczka kwasu hialuronowego może związać aż 250 cząsteczek wody. Gdy poziom kwasu hialuronowego w skórze spada, dochodzi do degeneracji włókien kolagenowych. W efekcie skóra wysusza się, wiotczeje i pojawiają się zmarszczki.

http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/zabiegi-profesjonalne/kwas-hialuronowy-zastosowanie-kwasu-hialuronowego-w-kosmetyce-i-medycy_37832.html

ialuronian odpowiada za właściwy poziom nawilżenia skóry. Jedna cząsteczka kwasu hialuronowego może związać aż 250 cząsteczek wody. Gdy poziom kwasu hialuronowego w skórze spada, dochodzi do degeneracji włókien kolagenowych. W efekcie skóra wysusza się, wiotczeje i pojawiają się zmarszczki.

http://www.poradnikzdrowie.pl/uroda/zabiegi-profesjonalne/kwas-hialuronowy-zastosowanie-kwasu-hialuronowego-w-kosmetyce-i-medycy_37832.html
Hialuronowy mikrozastrzyk Soraya

 Wygładzający krem pod oczy to kosmetyk dla kobiet,które chcą w szczególny sposób zatroszczyć się o delikatną skórę wokół oczu,poprawić jej kondycję i odmłodzić wygląd.Krem przyjemnie nawilża i delikatnie natłuszcza naskórek,czyniąc go aksamitnie gładkim.Regularnie stosowany poprawia jędrność i elastyczność skóry,wygładza zmarszczki wokół oczu,dzięki czemu skóra zyskuje młodszy wygląd.
Hialuronowy mikrozastrzyk Soraya
Krem kupiłam w drogerii Natura, jego cena wynosi niecałe piętnaście złotych.
Opakowanie całkiem przyjemne, nie mam problemu z wydobyciem kosmetyku. Ja początkowo trzymałam go w lodówce, jednak zapominałam przez to go używać więc teraz stoi w łazience.  Jego konsystencja jest lekka jednak bardzo treściwa, pozostawia na skórze pod oczami tłustą warstewkę dlatego lepiej stosować go na noc. Zmarszczek wokół oczu jeszcze nie mam więc nie wiem jak na nie działa ale skóra jest gładsza, bardziej nawilżona, nie jest to efekt liftingu więc jeśli potrzebujecie dużego napięcie to z tego kremu nie będziecie zadowolone. Ja mam dosyć duże cienie pod oczami, myślałam że krem je zniweluje jednak jest to minimalny efekt, ale oczy i tak prezentują się lepiej.

Krem nie spowodował podrażnień ani mnie nie uczulił. Jest bardzo wydajny więc myślę, że mogę go polecić i jako pierwszy krem pod oczy spełnił moje oczekiwania. 

Hialuronowy mikrozastrzyk Soraya 
A Wy używacie kremów pod oczy?





105 komentarzy:

  1. Kupuję kremy pod oczy i zwykle zapominam użyć, aż mi wstyd ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie używam kremu pod oczy. Preferuję np. torebki herbaty lub ogórek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmarszczek na szczęscie jeszcze nie mam, ale krem pod oczy uwielbiam z Pose ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i bardzo lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam kremów pod oczy odkąd skończyłam 25 lat,o skórę trzeba dbać aby pózniej nie płakać że ma się więcej zmarszczek niż rówieśniczki :-) Tego kremiku jeszcze nie miałam,na pewno go wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój krem pod oczy leży w szufladzie, niestety bardzo go zaniedbuje :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam teraz na zmianę żelu na dzień i kremu na noc do okolic oczu. Ale musze poszukać czegoś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmarszczek nie mam ale fajnego kremu pod oczy szukam :) Wcześniej jakoś nie używałam ale teraz jak kupię to zacznę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego kremu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używam a muszę zacząć :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam kremu pod oczy. Może czas zacząć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam kremu pod oczy. Może czas zacząć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe jakby się sprawdził na moje cienie pod oczami :) Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używam jak najbardziej. Bez tego moja skóra pod oczami zasuszyła by się na śmierć... Niestety większość z nich powoduje u mnie uczulenia, swędzenie, łzawienie - masakra. Wciąż szukam tego jedynego choć są lepsze i gorsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś miałam tak wrażliwe oczy i skórę na szczęście na chwilę obecną jestem zadowolona bo nic mnie nie uczula.;)

      Usuń
  15. A teraz Babuszki Agafii sobie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie jestem w trakcie poszukiwania dobrego kremu pod oczy :) O tym jeszcze nie słyszałam, wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze nie potrzebuję takich kremów, ale kiedyś będę musiała zacząć :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja na razie nie potrzebuję takich kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo przydałby się jakiś krem na te moje anemiczne sińce pod oczami, nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja używam już niestety zdecydowanie mocniejszych kremów, chociaż ostatnio zdradzam je z olejkiem z opuncji figowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleje są świetne na większość problemów skórnych. Ja używam teraz oleju ze słodkich migdałów i jest świetny. ;)

      Usuń
  21. Niedawno zaczęłam używać kremów pod oczy, to już ten wiek... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kremy pod oczy uwielbiam, a Soraya ma bardzo fajne kosmetyki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy kremik, ja obecnie stosuje żel ze świetlikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety wokół moich oczu mam pełno małych zmarszczek spowodowanych ciągłym smianiem sie
    Czas najwyższy zainwestować w dobry krem

    OdpowiedzUsuń
  25. ja muszę ten kremik z Soraji zakupić na wypróbowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Poki co nie spogladam jeszcze na takie produkty :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używam jeszcze kremów pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja na razie również nie używam kremu pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  29. W sumie moje kremy pod oczy przeważnie są leciutkie w formule, obecnie używam Floslek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio oglądałam ich produkty pod oczy, są tanie więc jak skończę mój kremik to napewno zaopatrzę się w jakiś krem od nich, widziałam fajne na worki pod oczami.;)

      Usuń
  30. Ostatnio wiele razy natknęłyśmy się na blogach na kremy pod oczy. Musimy wreszcie sobie taki sprawić! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mnie raz soraya uczuliła wiec teraz jej unikam

    OdpowiedzUsuń
  32. Na co dzień nie używam, ale od czasu do czasu po nieprzespanej nocy, jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Byłoby całkiem fajnie, gdyby nie ta tłusta warstewka, ja jednak od gotowych kremów oczekuję, że się szybko wchłoną i po chwili będę mogła chociażby nałożyć make up :) Co do pieseła nie wiem jak go oduczyć szczekania, jak była ze mną jeszcze moja Lunka to też wiecznie szczekała jak n ktoś był na klatce schodowej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zaczyna wyć na przykład w środku nocy jak słyszy alarm straży pożarnej i wyje aż nie przestanie słyszeć alarmu.;D

      Usuń
  34. Ja mam krem pod oczy Nivea z olejkiem z pestek winogron. Całkiem niezły no i mnie nie podrażnia, co się zdarza u wielu kosmetyków. Generalnie szukam jakiegoś kosmetyku pod oczy na noc, ale wszystkie jakie próbowałam używać do tej pory powodują łzawienie :/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ze względu na to, że mam teraz w ciąży często wysypy atopowe, wręcz muszę używać kremów pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Obowiązkowo, używam kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kremu do oczu używam codziennie. Szukam czegoś, co znacznie rozjaśni mi cienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja równiez, daj znać jak coś znajdziesz !;)

      Usuń
  38. no mi do zmarszczek jeszcze trochę zostało...:D
    a kremu pod oczy nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uzywalam i bylam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja miałam z Avonu. zacny był, a na ten się pokuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  41. używam kremu pod oczy od bardzo niedawna, ale nie zamierzam z tego rezygnować :)

    OdpowiedzUsuń
  42. nie używam , a powinnam :) może ten wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja uzywam z Avonu,ale jest sredni, może wypróbuję ten od Soraya:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja lubię od czasu do czasu użyć konkretnego kremu pod oczy :) Nie stosuje regularnie ale niedługo już przeciwzmarszczkowe będę mogła bez wyrzutów sumienia stosować i nie wiem czy się cieszyć z tego powodu czy nie

    OdpowiedzUsuń
  45. Też przydałoby mi się zastanowić, co zrobić, żeby pies tyle nie szczekał... :) Kremu pod oczy nigdy nie używałam, ale fajnie wiedzieć, że ten jest dobry i niedrogi :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój już stary jak świat, a dalej wyje. ;)

      Usuń
  46. Nie znam kremiku, dobrze wiedzieć, że jest fajny, może kiedyś się skuszę :)
    Teraz czekam na przesyłkę z serią kremów Tołpy. Staram się przerzucić na naturalne kosmetyki, mam nadzieję, że się sprawdzą :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja nie używam, teraz w szczególności mam uraz odkąd nie mogłam się wyleczyć z atopowego zapalenia skóry wokół oczu. Korzystam tylko z kilku sprawdzonych kosmetyków bez wprowadzania żadnych nowości.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie lubię jeśli krem pozostawia tłustą warstwę :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Z chęcią wypróbowałabym ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ojjjj ja nie lubie sie z kremami pod oczy chociaz bardzo sie motywuje by to zmienic ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. NIe znałam go kompletnie. Moim ulubieńcem był krem pod oczy z dermedic, ale przy dłuższym stosowaniu zaczął mnie straszliwie uczulać, mimo, że producent zapewniał, że jest hipoalergiczny. Przy następnej wizycie w drogerii wezmę i przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  52. nie uzywam nic pod oczy,moze w przyszlosci.. fajny masz naglowek <3

    OdpowiedzUsuń
  53. w moim wieku już muszę używać kremów pod oczy:P

    OdpowiedzUsuń
  54. ja nie mam cieni ale drobne zmarszczki, fajnie, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  55. Gdyby nie fakt, że akurat mam super produkt to bym go pewnie kupiła. Przydają się takie kosmetyki. Szczególnie na przykład dzień po imprezie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. niestety, już muszę używać... Ale dobrze wiedzieć, na jaki produkt zwrócić uwagę

    OdpowiedzUsuń
  57. ja obecnie używam alterra hydro i jak na razie jestem zadowolona ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować bo uwielbiam ich produkty !;)

      Usuń
  58. Ja póki co szukam ideału, bo moja okolica pod oczami jest bardzo wymagająca :) póki co niestety nie trafiłam na nic godnego uwagi :<

    OdpowiedzUsuń
  59. Prezentuje się ciekawie :). Obecnie używam kremu do oczu z Deli.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapowiada się ciekawię. Swego czasu namiętnie używałam kremów z Sorai, więc możliwe, ze i z tym bym się polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  61. Nieszczęście i niecałe piszemy razem!

    OdpowiedzUsuń
  62. Miałam krem do twarzy z tej serii, który bardzo lubiłam, a także żel hialuronowy, który jednak średnio się spisał.

    OdpowiedzUsuń
  63. Mam problem z doborem jakiegoś kremu pod oczy, ciekawa jestem czy ten by się sprawdził;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie używam, a zdecydowanie powinnam. Może w końcu się za siebie wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja jeszcze nie używam kremów pod oczy, ale chyba mogłabym już zacząć :)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. nie słyszałam o tym kremie :)

    Dziękuje ślicznie za komentarz :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  67. używam, używam ;) okolica oczu to mój największy "zmarszczkowy" problem. Ostatnio pokusiłam się nawet o mocniejszy kosmetyk z pochodnymi retinolu.

    OdpowiedzUsuń
  68. widziałem kremy tej firmy w łazience u mojej Natalii, pewnie są dobre skoro je ma

    OdpowiedzUsuń
  69. Używam, używam, ale taki by mi już nie pomógł, bo zmarszczek sporo :(

    OdpowiedzUsuń
  70. oczywiście, że tak! Zawsze używam kremów pod oczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  71. Uf,już myslałam że ti serio zastrzyk będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę nie ryzykować, chociaż może zastrzyk by pomógł.;D

      Usuń
  72. Tego kremu nie miałam, muszę spróbować :-).

    OdpowiedzUsuń
  73. nie używam i chyba jeszcze nie muszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Tego nie znam, miałam jakiś z Ziaji z szałwia, ale szału nie było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ziajowych kremów nie lubię;p

      Usuń
    2. Jaa też, lubię Ziaję ale nie do twarzy.;D

      Usuń
  75. właśnie o nim słyszałam. Ja nie używam, moja mama używa dermedic sobie chwaliła:) i vichy.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  76. Będę go miała na uwadze, jak skończę obecny

    OdpowiedzUsuń
  77. Słyszalam o nim i jesteś kolejną osobą, która zwraca na niego uwage... przemyślę zakup :)
    Pozdrawiam i obserwuję, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. A ja nie uzywam kremów pod oczy :))

    OdpowiedzUsuń
  79. Szkoda, że nie niweluje cieni pod oczami... Generalnie nie przepadam jakoś bardzo za Sorayą, ale może kiedyś się mu przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też za nimi nie przepadam ale zaryzykowalam.;)

      Usuń
  80. Great review!!! nice blog!!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  81. własnie mam zamiar zamówić sobie krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń