6 czerwca 2015

Inspiracje wiosenno letnie

Weekend, weekend... a u mnie sesja. Jeszcze nic się nie uczyłam, wczoraj na rowerze zrobiłam 30km, a czekają mnie cztery egzaminy. Mam nadzieję, że zdam w pierwszych terminach. Muszę się pouczyć, ale może uda mi się coś w miedzy czasie dla Was napisać. Dzisiaj zostawiam Was z moimi inspiracjami.








Które Wam się najbardziej podobają? Ja szaleję za wszystkimi.;) Niedługo będzie trzeba odświeżyć troszkę szafę i kupić sobie coś ładnego. Jakie sklepy polecacie? Gdzie najczęściej się ubieracie? Wolicie kupować przez internet czy w sklepach stacjonarnych?;) 



Jeśli Wasi mężczyźni są w trakcie poszukiwania obuwia polecam buty męskie bugatti. Dla siebie również możecie znaleźć coś ciekawego: dodatki i galanteria skórzana: torebki damskie i portfele.





37 komentarzy:

  1. Z tych fotek najbardziej podobają mi się te białe potargane jeansy i strój kąpielowy. Większość ubrań kupuję w sklepach stacjonarnych ale gdy w internecie znajduję coś ciekawego -nie boję się tam kupić również;-) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje, wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mango i arbuz w basenie to jest coś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko wskazać tylko kilka, bo podobają mi się absolutnie wszystkie. To jest idealnie mój styl, sama się tak właśnie ubieram. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz Facebook? Nie mogę Cię tam znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic. ;-) Po prostu chciałam Cię tam oznaczyć w poście. ;-)

      Usuń
  6. Biel bardzo ładnie wygląda na lekko opalonym ciele :) Ładne inspiracje, już się nie mogę doczekać lata, bo do tej pory pogoda zdecydowanie nie rozpieszczała.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie przetarte/z dziurami jak najbardziej na lato! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Great selection kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. och ta sesja, przede mną też jeszcze 4 egzaminy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boyfriendy z dziurami są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki modzie na podarte dżinsy można używać poniszczonych. Gratuluję wyróżnienia zgadzam się, że tytul bloga jest super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzymy udanej sesji!
    Zdjęcia są świetne, szczególnie spodnie z dziurami :D

    OdpowiedzUsuń
  13. 30 km!? wow... jesteś wielka! :D ciuszki ekstra, ale widzę już, że nie na mój portfel studenta :P Życzę powodzenia na sesji, samych 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio też robiłam podobne dystanse i 2 razy przebiłam dętkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja lubię takie inspiracje! Wszystkie stylizacje mają w sobie coś ;-) A co do sklepów to online popularny jest bardzo domodi, ale jeszcze nie miałam okazji nic tam zamawiać ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. No to powodzenia! :) Ciężko wybrać jedną inspirację, tak jak Ty uwielbiam wszystkie :) A co do sklepów, to częściej kupuję stacjonarnie w sieciówkach, bo wolę przymierzyć ubranie na sobie, chociaż czasem zdarza mi się kupić "w ciemno" przez internet :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne inspiracje i jest w czym wybierać.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie podobają się dosłownie wszystkie, bardzo ładne ubrania i dodatki które widać na zdjeciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne inspiracje ;) i na ubiór i na dbanie o sylwetkę ;) Ja ubieram się najczęściej tam, gdzie ciuchy nie są przesadnie drogie. Jeśli coś mi wpadnie w oko to i w second handach, ale ostatnio poluję na przeceny. W każdym sklepie warto się na takich zatrzymać i kupic coś taniej niż zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paski na bluzkach to jest to co uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile inspirujących inspiracji :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Megaa inspiracje ! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Paaaski i meeega białe spodnie <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile tu wspaniałych inspiracji. A ja już nie mogę się doczekać prawdziwego lata, choć pogoda ostatnio nas rozpieszcza i możemy sobie pozwolić na małe i większe modowe szaleństwa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie Ci wyszły te domowe zdobienia :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia na sesji! :) A mi się podoba ta bluzka: okej? okej :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepiej sie nie stresowac i nie uczyc po nocach ;)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już wyczerpałam zakupowo ciuchowy limit w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  29. Większość inspiracji przypadła mi do gustu. Najbardziej te z potarganymi jeansami i koszulą w panterkę ;) .

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie interesujące interesujące, ciężko się zdecydować ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. mi się podoba pierwsza część inspiracji- paski i potargane jeansy :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne inspiracje :)
    Chętnie bym wszystko przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń