6 czerwca 2015

O przygodzie ze stylizacją paznokci

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić kilka prac jakie wykonywałam zaraz po kursie przedłużania paznokci, a także w trakcie kursu. Skoro mają się pojawiać takie posty na blogu to może zacznę od samego początku. 

Na kurs zapisałam się razem z koleżanką. Był to kurs 4 dniowy, ja ćwiczyłam na koleżance a ona na mnie. Nie było tak łatwo jak się wydaje. Błędem jest myślenie, że po kursie będziemy robić piękne paznokcie bez niczyjej pomocy. Trzeba dużo ćwiczyć w domu a jak nie mamy do tego smykałki to i tak z tego kicha wyjdzie. Pierwszego dnia uczyłyśmy się na wzorniku jak robić idealnego frencha, siedziałyśmy w studio kilka godzin. Trzeba naprawdę dużo ćwiczyć, kilka wzorników z frenchami miałyśmy wykonać w domu, a w kolejny dzień kursu robiłyśmy go na sobie. Z pomocą naszej instruktorki wyszłyśmy naprawdę z ładnymi paznokciami.

French malowany:  
I budowany: 
Trzeciego dnia miałyśmy szkolenie z hybryd, a czwartego ze zdobień żelami-albo na odwrót.;) Uczyłyśmy się ombre, malowania, zdobień folią oraz jak zrobić snake efekt czyli efekt skóry węża i biżuterię na paznokciach. .

Na początku troszkę było stresująco babeczka na nas krzyczała (co uzasadniała tym, że chce nas zmotywować), ale na szkoleniu ze zdobień i hybryd już było fajnie i przyjemnie. Stylizację wykonywałyśmy żelami i hybrydami Perfect Beauty.

Paznokcie które wykonałam samodzielnie w domu:





Coraz więcej wpisów life stylowych i modowych na moim blogu. Jakoś wolę czytać właśnie takie blogi, niż ściśle związane z jedną tematyką. Więc u mnie będzie ona zmienna. Staram się nie używać bardzo dużo kosmetyków bo moja skóra tego nie lubi, dlatego denko pojawi się troszkę później, a może pod koniec czerwca gdy będę na plaży we Włoszech. Być może pojawią się również stroje dnia ponieważ zamówiłam statyw więc będę mogła sobie sama zrobić zdjęcia. Wreszcie jakiś związek z tytułem bloga. Zawsze mi się marzył taki blog, jednak w kosmetykach mam większe doświadczenie i na pewno takich wpisów nie zabraknie!

Czytając posta na http://yups.pl/blog/jak-ubierac-sie-modnie-i-tanio/ stwierdziłam, że zawsze miałam problem z kupowaniem, kupowałam różne bluzki po 10-15zł w outletach, chińskim sklepie albo na wyprzedaży, które niestety jakościową są straszne: obierają się, wystarczy na chwilę usiąść i trzeba prasować od nowa. Nie wiem czemu robię ten błąd jak wiem, że i tak chodzę w tych ubraniach za, które zapłaciłam więcej i są lepszej jakości? 

Oczywiście uważam, że w takich tanich butikach, chińskim czy na targu też można znaleźć fajne rzeczy-nie należy tylko brać wszystkiego co tanie.







64 komentarze:

  1. Ja bym się chętnie wybrała na kurs zdobienia One stroke

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś chciałam iść na taki kurs, nawet zakupiłam zestaw do robienia żeli na allegro ale wszystko leży w kącie bo to chyba nie dla mnie :) świetny post i bardzo ładne prace, zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też kiedyś leżało wszystko w kącie, ale postanowiłam w końcu coś zrobić w tym kierunku.

      Usuń
  3. Zawsze chciałam odbyć taki kurs dlatego zazdroszczę! Mam nadzieje, że kiedyś mi się to uda. Twoje paznokcie piękne, świetnie Ci wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pazury. Ja akurat teraz mam na stopach żółty neon, a na łapkach ładny, bardzo subtelny pudrowy róż :) Rzadko się zdarza, że mam niepomalowane paznokcie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten frenczyk uroczy! Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Super te efekty na paznokciach:) Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pazurki. To zdobienie z motylkiem genialne <3 Kupiłam ostatnio folię, ale nie bardzo wiem jak się z nią obchodzić. Będę musiała w internecie poczytać:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju jakie piękne, ja po wczorajszym kopaniu w ogródku zdecydowanie powinnam chodzić dzisiaj w rękawiczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kobieta na kursie naprawdę na as krzyczała?!?! jakoś nie potrafię sobie tego wyobrazić...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne paznokcie, sama z chęcią wybrałabym się na taki kurs :)

    Zapraszam:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/06/czas-wymyka-mi-sie-z-rak-trzecia.html

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Paznokietki są prześliczne :). Nie rozumiem, czemu ta baba się na Was wydzierała!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kilka razy coś powtarzała, a my powtarzałyśmy błąd w kółko i to samo i chyba sie wkurzyła. ;D Później tłumaczyła, że gdyby nie krzyknęła to by do nas nie dotarło. ;D

      Usuń
  13. Jejku co ja bym dała za takie piękne paznokcie :) Te pierwsze najlepsze!
    luleann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię New Yorkera, mam z niego spodnie, które b. lubię i koszulki :)
    Bardzo ładne rzeczy na wzornikach pokazałaś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt na pazurkach świetny, zazdroszczę talentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oo fajnie ci to wyszło ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny kursik i widać że nauka nie poszła ...bo paznokcie ślicznie pomalowane ja wole owalny kształt u siebie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie Ci wyszły paznokcie na tym kursie :) A w ogóle będą nieziemskie, gdy będziesz to robić częściej ;) Zazdroszczę smykałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym kiedyś zrobić sobie taki kurs :) pazurki śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię malować paznokcie :)
    Świetnie jest umieć zrobić sobie paznokcie profesjonalnie :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej podobają mi sie te czarno-białe ;) Super są. Fakt, do tego to trzeba mieć dar i cierpliwość :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Paznokcie wyszły Ci świetnie! Warto ćwiczyć. :D A jak się nie ma daru to jeszcze więcej ćwiczenia i też powinno być ok.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kompletnie się nie nadaję do stylizacji paznokci
    ...

    OdpowiedzUsuń
  24. O matko, naprawdę masz talent! :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  25. alez sie mi taki kurs marzy!!!!sliczne pazurki-masz do tego smykalke ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie cudowne paznokietki<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne paznokcie!<3 Ja od pewnego czasu nie nie wyobrazam sobie nie miec hybrydy...kolory sa intensywne, nie trzeba sie martwic co dwa dni ze trzeba pomalowac paznokcie no i efekt jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekne pazurki :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie świetne pazurki. Wszystkie zdobienia są fajne - są subtelne i nie przesadzone.

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie wystylizowane paznokcie, śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerń na paznokciach u stóp wygląda bardzo fajnie

      Usuń
  31. Niezle Ci szlo. Rozwijaj sie w tym dalej. Masz racje co do ciuchow . Nawet w tanich tez mozna znalesc cos fajnego ale trzeba dobrze sie rozgladac. Choc czasami lepiej zaplacic troche wiecej i miec cos na lata lepszej jakosci.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne wszystkie mani :) Też lubię czytać blogi w których od czasu, do czasu pojawiaj ą się inne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdobienia :) i ta skóra węża ekstra :) chętnie nosiłabym takie zdobienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gdybym miała zapłacić za kurs, a ktoś by po mnie krzyczał, to od razu bym podziękowała i poprosiła o zwrot pieniędzy...
    A pazurki bardzo ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja z New Yorkera mam sporo t-shirtów ale nie nazwałabym ich dobrych jakościowo. Zmechaciły się po 3-4 praniach...

    OdpowiedzUsuń
  36. Już wiem, że taki kurs nie przypadłby mi do gustu, nie cierpię jak ktoś na mnie krzyczy i zupełnie mnie to nie motywuje, wręcz przeciwnie. Ja miałam w szkole kosmetycznej jedynie hybrydy i klasyczne manikiur, zdobienie paznokci raczej średnio mnie fascynuje i nie zamierzam iść w tym kierunku. Co innego wizaż.

    OdpowiedzUsuń
  37. Faktycznie, naprawdę ładnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne, starannie wykonane :) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  39. Sama chętnie bym wybrała się na taki kurs ;) tylko nie wiem czy ja się nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Sama chętnie bym wybrała się na taki kurs ;) tylko nie wiem czy ja się nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy kurs, bardzo ładne efekty ;) . Osobiście jestem zwolenniczką różnych wątków dodawanych na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  42. ekstra masz paznokcie... mogę sb tylko o takich pomarzyć ;) masz talent, nie powiem ;) a nie robisz na zamówienie? xDD

    OdpowiedzUsuń
  43. Boskie paznokcie ♥ , myślę właśnie nad tym,jaki kolor sobie zrobić na moich ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie wyszły wszystkie, wiem też że trzeba sporo ćwiczyć żeby wychodziły co raz lepiej. Sama ciągle ćwiczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny kształt paznokcia <3 No i same zdobienia też cudnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne stylizacje. Uwielbiam malować paznokcie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudne pazurki , bardzo podobają mi się wszystkie :) Każde inne i każde ciekawe :)
    Kursu zazdroszczę :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Moim paznokciom by się przydało jakieś spa :) Te są tak śliczne, że moje muszę chyba zacząć chować w jakiś rękawiczkach, czy co.. bo aż wstyd!

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej czytalam i podziwialam:) gratuluje efektow pracy, naprawde piekne! Ja narazie nie moge w swoim budzecie uwzglednic kursu,ucze sie na swoich bledach, ale na wlasny uzytek to wystarczajace. Mam pytanie... nie mam hybryd, uzywam tylko zeli, czy ta metoda mozna zrobic wezowa skore? Czy tylko hybrydami mozna? Bede bardzo wdzieczna za odpowiedz....

    OdpowiedzUsuń