2 czerwca 2015

Paznokcie żelowe #1

Kolor kobaltowy i chabrowy ostatnio cieszyły się dużą popularnością. Postanowiłam wykonać stylizację w tych właśnie kolorach, z racji tego, że już skończyłam zajęcia z fizjoterapii  i masażu to mogłam sobie  pozwolić na przedłużenie paznokci.;) 

Nie mam zbyt dużego doświadczenia w stylizacji paznokci. Oczywiście jestem świadoma swoich błędów, niektóre wyszły trochę kanciate, ale zaledwie kilkanaście przedłużeń wykonałam, nie jest źle i myślę, że będzie lepiej.

Co powiecie na taką stylizację ?:)

Paznokcie przedłużałam na formie a do wykonania użyłam:

Żel Perfect Beauty Blush 
Żel przeźroczysty extra build gel CARMEN
Hybryda Perfect Beauty nr 87 
Baza/top Percet Beauty 
Brokat granatowy

 



Teraz częściej będa się pojawiały posty tego typu, no chyba, że nie jesteście zainteresowane ?;)





Wyjazd za granicę coraz bliżej, a ja tak sobie myślę...

Macie jakieś sprawdzone sposoby jak nauczyć się szybko języka?? Oczywiście nie myślę, że nauczę się nagle w miesiąc ale pytam tak ogólnie na przyszłość. W szkole nie uczą tego jak rozmawiać, większy nacisk jest na pisanie. Słówek najszybciej uczę się z pomocą fiszek. Wiem, że najlepsze są kursy języka angielskiego za granicą, wszelkie praktyki, wyjazdy typu Erasmus, wtedy od razu poznajemy wymowę i kulturę. Jednak co zrobić gdy nie mamy możliwości wyjazdu ?? Dajcie znać jak Wy się nauczyliście języka. 




116 komentarzy:

  1. szkoła i kursy językowe - paznokcie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoła i kursy językowe - paznokcie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne pazurki :)

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pazurki po prostu cud, miód. Są naprawdę bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny kolor, bardzo ładnie wygląda :))
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiś czas temu miałam żele, przedłużane na formie. Niestety, tak szybko mi rosną paznokcie, że po tygodniu już miałam odrosty. Po dwóch - nieestetyczne. Nie mam czasu, ani pieniędzy aby co tak krótki czas powracać do mojej Kobietki od paznokci. Na pewno na wakacje do nich wrócę :)
    Twoje prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ten plus, że mogę sobie zrobić kiedy chcę. Tylko też nie zawsze chce mi się nad tym siedzieć ;D Mi tak szybko nie rosną ale mam je 10 dni a już mi zaczyna przeszkadzać odrost ;p

      Usuń
  8. Śliczny kolor chociaż ja zazwyczaj lubuję się w beżu lub pastelach. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Sa piekne. Takie kolory stosuję szczegolnie chętnie i ostatnio - bardzo czesto.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w zeszłym roku jak pojechałam do opieki to miałam wrażenie, że nic nie umiem wydukać po niemiecku... a minęły dwa dni i rozmowa sama się kleiła :) Jak już będziesz za granicą to szybko złapiesz język :) Pazurki znośne, ładnie wykonane ale ja jednak nie przepadam za takim kolorem. Pozdrawiam :)) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też się sługo uczyłam niemieckiego i nawet dobrze mi to szło a teraz już od 2 lat nie ćwiczyłam i nie wiem czy coś jeszcze pamiętam ;p

      Usuń
  11. Śliczne paznokietki, uwielbiam ten kolor i często go noszę na wszystkich 20 paznokciach ;)))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam aktualnie na wszystkich dwudziestu ;D

      Usuń
  12. Śliczne paznokietki, uwielbiam ten kolor i często go noszę na wszystkich 20 paznokciach ;)))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny kolor! Aby szybciej uczyć się języka należy oglądać fimy angielskie z angielskimi subtitles oraz komunikować z innymi w tym języku. Najlepiej jest jednak uczyć się języka danego kraju mieszkając w nim.Podręcznikowy np angielski jest dobry pod względem uczenia się gramatyki,słowek trzeba uczyć się na swoje sposoby. Ja znam angielski i czeski no i z całych sił teraz uczę się francuskiego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor paznokci...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor paznokci...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. moim zdaniem jest bardzo dobrze :))
    a kolor prześliczny :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bajkowe:) podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie mój kolor :) mega! podoba mi się, ładnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne! Aż mi się oczy błyszczą chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor.
    Życzę powodzenia w nauce :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny kolor, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja lubię takie kolory. Szczególnie ten brokatowy kontrast. Mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ogólnie nie przepadam u siebie za brokatami ale dla małej odmiany postanowiłam zrobić ;)

      Usuń
  23. Przepiękne pazurki, cudowne :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor - poezja. Gdyby nie to, że tak bardzo lubię malować pazury i ciągle zmieniać kolory to może i bym się zdecydowała na żele. A póki co maluję zwykłymi lakierami + Seche Vite i wyglądają prawie jak żelowe. Fajna jest ta opcja z jednym błyszczącym pazurkiem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję właśnie ja z lakierami nie potrafiłam już wytrzymać bo nawet już na drugi dzień miałam zniszczony manicure;p

      Usuń
  25. Ładny kolorek.
    Proponuję Ci dużo słuchać np. YT - wpisz w danym języku frazy, które Cię interesują i słuchaj tego co lubisz. Ważne abyś dużo słuchała. Mówienie w obcym języku to ostatni etap nauki. Najpierw trzeba nauczyć się słów, potem składni, następnie słuchamy i wtedy powtarzamy, a tym samym mówimy. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne mani :)
    Jeżeli chodzi o naukę języka to jedyną sprawdzoną metodą jest osłuchanie się z nim. Muzyka, filmy, jakieś filmiki na YT... No i słówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. kolorek bardzo ładny i wciąż na topie. Co do języka - jak najbardziej filmy, muzyka. Najlepiej słuchać i powtarzać sobie pod nosem;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładny kolor taki mocny żywy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ladne ;) Ale ja nie przepadam za zadnymi panzokciami poza sowimi :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładne są :D też uczę się żelowych robić ogólnie ,ale gdy je mam to takie dziwne uczucie ze coś na paznokciu mam i bardzo to przeszkadza :D pozdrawiam :* accolito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi wcześniej przeszkadzało, szczególnie jak już miał ten paznokieć 3tygodnie to miałam ochotę je zerwać ale jak mam świeżo wykonany manicure to jest wszystko ok. ;p

      Usuń
  32. Bardzo ładnie Ci to wyszło, bo paznokcie wyglądają jak całkiem naturalne, a kolorki też mi się podobają, ja często tak maluję paznokcie, że wszystkie gładkie a na jednym czy dwóch kładę właśnie jakiś brokat albo kropeczki. Co do języka ciężko mi powiedzieć, bo ja akurat studiowałam angielski więc miałam że tak powiem kompleksowe zajęcia, ale np ciekawą opcją jest oglądanie filmów w języku którego chcesz się nauczyć jednocześnie włączając do niego napisy też w tym języku. My mieliśmy nawet zajęcia na których oglądaliśmy normalne filmy jak "Co mi zrobisz jak mnie złapiesz" właśnie w ten sposób. Człowiek słuchając, czytając, a jednocześnie widząc obraz o wiele więcej rozumie, bo wyłapuje mnóstwo z kontekstu. A jak kluczowych słów nie możesz zrozumieć to pauza i słownik, aczkolwiek to jest dobra metoda na to jak ktoś już ma ten język na poziomie komunikatywnym jednak :) Także zależy od Ciebie czy dasz radę, ale spoko opcja i ciekawa :) W Trakcie filmu możesz wyłapywać słowa które wydały Ci się ciekawe i zapisać żeby zapamiętać. Natomiast do samej nauki mówienia, może są jakieś zajęcia na które możesz się zapisać gdzie wykłada native speaker? Osoba z danego kraju Cię uczy i musisz do niej mówić w jej języku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne paznokcie! :) Hm... sądzę, że najlepszym sposobem na nauczenie się języka jest zapisanie się na jakieś dodatkowe zajęcia u dobrego nauczyciela, który będzie w trakcie zajęć kładł nacisk także na to, aby rozmawiać tylko w tym nauczanym przez niego języku. Dobre jest też oglądanie filmów i seriali w języku, którego chcemy się nauczyć. Na internecie jest też wiele ciekawych kursów online. Można też poszukać na internecie osoby chętnej z kraju, którego języka chcemy się nauczyć do korespondowania ze sobą itp. Sądzę, że pomysłów na skuteczną naukę języka jest wiele, ale też każdemu pasuje coś innego :) Warto próbować i zobaczyć, co będzie dla Ciebie najlepsze.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  34. oczywiscie! prosimy o wiecej z modulem 'to do' ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cóż za kolor!!! Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyszło, uwielbiam soczyste kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładne pazurki. mimo że wolę inny kształt płytki to mani bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny kolorek, taki głęboki :)
    z angielskim nie pomogę niestety, sama kuleję...

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi osobiście bardzo się podobają, przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne paznokcie, bardzo lubię ten kolor, nie tylko zresztą na nich. :)
    co do nauki języka, to ja totalnie jestem słaba w tych kwestiach, ale dość dobrze sprawdzały się intensywne kursy wakacyjne, gdzie kilka razy w tygodniu chodziłam na zajęcia. jeśli masz w wakacje czas, to polecam. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mimo, że nie przepadamy za niebieskimi paznokciami to Twoje wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie lubię przekombinowanych paznokci, więc ten manicure jak najbardziej mi odpowiada. Jeden kolor, ale dwie różne struktury. Super! I bardzo estetycznie, co jest dużym plusem.

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne <3 Sama ostatnio miałam podobny kolorek paznokci :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne paznokcie a kolorek jest świetny :)

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Faktycznie nie są idealne, ale i tak bardzo ładnie się prezentują! No i kolor ponadczasowy! :)
    Ja na naukę wymowy polecam Ci filmy w danym języku, którego chcesz się uczyć, mogą być z polskimi napisami. Wtedy osłuchujesz się w wymową i jednocześnie przyswajasz znaczenie całych kwestii, a nie tylko pojedynczych słów. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. miałam kiedys zelowe paznokcie ale nie chce takich wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeszcze nie miałam żelowych paznokci, na razie używam hybryd :)
    Zapraszam na rozdanie! ;3
    http://gabissxv.blogspot.com/2015/06/rozdanie-0306-1707.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedyś robiłam paznokcie żelowe, lubiłam to i wyglądają ładnie :) Podoba mi sie kolor i kształt.

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyszły pięknie!
    Ja studiuję (w sumie już kończę) lingwistykę stosowaną (angielski), więc to tam mnie uczą języka. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądają bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne, lubię gdy na jednym paznokciu jest błyszczący lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Dla mnie świetne paznokcie :) Kolorek piękny

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne paznokcie ,piękny kolor SUPER <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękny kolor - chociaż rzadko noszę takie ciemne.
    A jeśli chodzi o naukę języka to chyba jakoś bardzo szybko się nie da nauczyć, najlepsza metoda to systematyczność i kurs językowy jak najczęściej i z native speaker'em ;))
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękny kolor - chociaż rzadko noszę takie ciemne.
    A jeśli chodzi o naukę języka to chyba jakoś bardzo szybko się nie da nauczyć, najlepsza metoda to systematyczność i kurs językowy jak najczęściej i z native speaker'em ;))
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  56. Paznokcie wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ładnie się prezentują :) Ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  58. pieknie wygladaja Twoje pazurki :)
    a co do jezyka, to sluchaj (ja sluchalam duzo BBC), ogladaj filmy, pisz (nawet na blogu dodaj wersje angielska) i poprostu zakochaj sie w tym jezyku :D

    OdpowiedzUsuń
  59. zawsze marzyłam o żelowych paznokciach odkąd pierwszy raz je zobaczyłam u koleżanki na gimnazjówce pare lat temu... mam nadzieje, że jeszcze uda mi się spełnić to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Strasznie podoba mi się ten kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Podoba mnie się ten kolor-fantastyczny;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Od kilku lat kobalt to moj ulubiony kolor :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne pazurki! Bardzo lubię paznokcie żelowe - wyglądają bardzo estetycznie i są wygodne w noszeniu.

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękny kolorek ;) Mam złe doświadczenia z żelami, więc już się nie skuszę, ale zamierzam wypróbowac hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny kolor! Ja słyszałam, że szybko można się nauczyć słówek z języka obcego na przykład dotykając jakiś przedmiot oczywiście te które da się dotknąć lub robiąc jakąś czynność, np. łapiąc za torbę mówisz bag itp. :) ale fiszki, to też świetny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  66. bardzo fajna stylizacja, akurat jutro wybieram się z narzeczoną na wesele, która będzie miała sukienkę w kolorze Twoich paznokci, bardzo by jej takie pazurki pasowały do sukienki, no cóż może wymyśli coś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  67. Mojej koleżance sporo pomogły filmy, właściwie kreskówki, oglądała na jakimś zagranicznym kanale i jak mówi dzięki temu sporo rozumie.

    OdpowiedzUsuń
  68. świetny blog


    nietypowa tematyka bloga zapraszam -----> http://veeksler.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Ślicznie wyglądają,sama myślę nad takimi,w końcu nadchodzi lato. :D
    Mocno niszczą się przez to paznokcie?
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/06/sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  70. piekne paznokcie w unikatowych kolorach,dzikei bardzo za nowe porady ,dodatkowo polecam wszystkim http://www.sic-egazeta.amu.edu.pl/index.php?t=2737 jak nauczyć się angielskiego joannastanczyk

    OdpowiedzUsuń