22 czerwca 2015

Paznokcie żelowe #2

Kolejna stylizacja żelowa. Tym razem miętowe. Kolor troszeczkę przekłamany ponieważ tutaj wygląda nie błękitny, nie udało mi się też uchwycić lekkiego ombre na placu serdecznym i kciuku.

Wydaje mi się, że kształt już troszeczkę lepszy niż w poprzedniej stylizacji, nie ma już gór i dolin jednak miałam problem z dopracowaniem ich przy skórkach. Kolor bardzo mi się podoba, w sam raz na  słoneczną pogodę!
Czego użyłam do stylizacji?
Odtłuszczacz PB
Baza PB
Żel budujący Carmen
Lakiery hybrydowe nr 25 i 26 PB

Od ostatniego przedłużenia minęły dwa tygodnie. Paznokci tym razem nie przełużałam, a wykonałam uzupełnienie.








Niestety jeśli chodzi o czas wykonywania stylizacji żelowej sobie samej to bardzo mnie on irytuje. Gdyby wprowadzić rejestrator czasu pracy to pokazał by on o wiele za dużo. Jeżeli wykonuję stylizację żelową komuś, zajmuje mi to około 2godzin więc chyba standardowo, jednak chciałabym skrócić ten czas jak najbardziej. ;)



























63 komentarze:

  1. Piękny kolor! Rzeczywiście 2 godz. to długo,ja bym nie miała cierpliwości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam każdy odcień niebieskiego, dlatego pazurki- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tutaj wyglądają na błękitne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie za długo. No ale żeby być pięknym trzeba się poświęcać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kształt paznokci, kolor też super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor! Lubie takie!
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładne paznokcie:) Kolor fajny, typowo letni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor, pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor, mi siostra ostatnio zrobiła hybrydowe ;)
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taki kolor na lato <3 Piekne

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne! W moim ulubionym kolorze :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. No kolorek zachwyca. Idealny na lato... zwłaszcza kurka wodna...deszczowe:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, też bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne, też bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hihi, mam identyczny kolorek na swoich paznokciach :) Uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki ładny ten kolorek! Pięknie się prezentują. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor cudowny! Pazurki wyglądają bardzo efektownie i nie da się ich przeoczyć. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne paznokcie :) Ja bardzo lubię swoje, bo mają naturalnie ładny kształt, ale szybko się niszczą niestety i nie mogę robić zbytnio takich cudeniek jak ty :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wow i love the Color so much
    it's perfect for summer and so eyecatchy
    lovely

    Hoffe du schaust auch mal bei mir vorbei <3
    AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kolor na lato, podkreśla opaleniznę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kolor - bardzo ładne paznokcie :) P

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie wszyło, piękny kolorek.
    _______________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. ten kolor (ze zdjęcia) też bardzo ładny, ale mięta pewnie jeszcze piękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne paznokcie i super kolorek. Faktycznie jeśli to mięta, to aparat troszkę przekłamuje kolor, bo tu wygląda na cudny błękit :))
    U mnie właśnie teraz pazurki miętowe, z dodatkiem kobaltu. Uwielbiam żel na pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne paznokcie i super kolorek. Faktycznie jeśli to mięta, to aparat troszkę przekłamuje kolor, bo tu wygląda na cudny błękit :))
    U mnie właśnie teraz pazurki miętowe, z dodatkiem kobaltu. Uwielbiam żel na pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Miętowy? Kurczę, wygląda jak błękit;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kolor, strasznie lubię odcienie mięty, błękitu itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kolorek jest śliczny :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizowałam kiedyś paznokcie metodą żelową ;)
    Ślicznie wyglądają i piekny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie wyglądają jak błękitne. Są śliczne:)
    Zapraszam do siebie i do wspólnej obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Na drugim zdjęciu (serdeczny palec) widać ombre :) fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Paznokcie ślicznie się prezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. moja kuzynka robi sobie żele, strasznie jej zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. letni kolorek :) śliczny kształt paznokci

    OdpowiedzUsuń
  35. E tam, nawet jak widzimy je tutaj jako błękitne a nie miętowe to i tak są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. też mam czasem problem z uchwyceniem na zdjeciu prawdziwego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczny kolor, ale przez dwie godziny nie wysiedziałabym w miejscu ;) jak dla mnie za długo!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ladny kolorek. Ja ostatnio postawilam na wiosenna miete :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń