20 czerwca 2015

Rimmel Apocalips lakier do ust

"Lakier do ust łączący w sobie intensywność koloru szminki oraz delikatny, satynowy połysk." 

Rimmel Apocalips lakier do ust


 W drogeriach dostępnych jest 7 odcieni Apocalips: Nova, Apocaliptic, Out Of This World, Solstice, Phenomenon Stella oraz Nude Eclipse.

Jestem zwolenniczką matowego wykończenia, większość kosmetyków do ust jakie ostatnio kupuję daje matowe wykończenie. Więc gdyby nie promocja na którą się skusiłam-nie kupiłabym błyszczyka Apocalips.

Można powiedzieć, że jest to taki błyszczyk i pomadka w jednym. Posiada bardzo fajną pigmentację. Ja wybrałam odcień Nova i jest to śliczny różowy kolorek a'la barbie. Posiada fajną kremową konsystencję jednak gdy miałam suche usta skórki zostały tak bardzo podkreślone, że usta wyglądały jak pomalowane jednym z błyszczyków, które oferują nam namioty targowe nigdy nie wyszłabym tak na ulicę. Na nawilżonych i gładkich ustach rozprowadza się ładnie i równomiernie i efekt bardzo mi się podoba. Nie używam jej codziennie więc nie mogę tego stwierdzić ale słyszałam, że wysusza usta.

Aplikator bardzo przyjemny,posiada mały zbiorniczek który nabiera idealną ilość produktu która wystarcza by pokryć całe usta.

Rimmel Apocalips lakier do ust blog


Po nałożeniu usta ładnie błyszczą jednak nie jest to na pewno efekt polakierowanych ust. Spodziewałam się po tym produkcie naprawdę więcej tym bardziej, że jego regularna cena jest niemała, bo jest to około trzydzieści złotych.

Jeśli chodzi o trwałość to nie polecam nic jeść ani pić po pomalowaniu tym błyszczykiem, w pierwszej kolejności znika blask, później zaczyna schodzić kolor którego nie widać po niecałych dwóch godzinach. Przydało by się jakiekolwiek "zastygnięcie" na ustach wtedy byłby trwalszy. 

Uwielbiam go za odcień, moim zdaniem jest śliczny.

Rimmel Apocalips lakier do ust recenzja




67 komentarzy:

  1. też wolę matowe wykończenie, ale kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię błyszczyków i ich zaklejania i nadmiernego błyszczenia jednak ten kolor jest bardzo ładny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę matowe pomadki, ale wydaje się bardzo ciekawy :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba ten kolor na ustach <3
    Zapraszamy do obserwacji :)

    http://cosmetologyandfitness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor, chociaż ja ostatnio sięgam po trochę mocniejsze odcienie. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się efekt końcowy na ustach i kolor bajeczny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wygląda na ustach :), jednak cena i trwałość sprawiają, że raczej nie wyląduje w moich rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda. Ale mam często suche usta ostatnio więc by się nie nadal.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odcień serio śliczny! Nie wygląda na efekt lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie prezentuje się na ustach! ;)
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Odcień piękny, ale trwałość kiepska jak czytam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny odcień,jestem maniaczką szminek i lakierów tego typu, samych błyszczyków nie lubię bo u mnie musi być intensywny kolor :-) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej,

    Muszę przyznać, ze bardzo ładnie prezentuje sie na ustach, ale ja wolę tradycyjną szminkę

    Pozdrawiam,

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jest świetny. Super wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odcień jest śliczny :) Ja mam Apocalips nudziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odcień jest przepiękny, chyba dobie go sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. niezły efekt , ale też myślałam że będzie większe wow

    OdpowiedzUsuń
  18. Z trwałością licho, ale kolorek rzeczywiście piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam kosmetyku tego typu, ale widzę, że to był mój błąd! Super kolorek <3 Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam i uwielbiam <33 Idealna do codziennych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolorek a recenzja świetna
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wygląda na Twoich ustach! Bardzo ładny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor ale nic co kolorowe na naszych ustach nam nie odpowiada :/

    OdpowiedzUsuń
  24. mam jeden kolor z tej serii, ale nie podoba mi się to, że nierównomiernie 'znika' z ust :(
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku, ale ślicznie wygląda na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  26. Prezentuje się cudownie! Wydaje się naprawdę warty kupna :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor jest śliczny, idealnie w moim stylu, szkoda jednak że tak słabo się spisuje :<

    OdpowiedzUsuń
  28. na usteczkach wygląda idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Slicznie prezentuje się na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolor faktycznie ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładny odcień ale szkoda że podkreśla suche skórki:(

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor faktycznie jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. prześliczny kolorek ale ta apokaliptyczna nazwa mnie odstrasza heheh

    OdpowiedzUsuń
  34. ale piękny kolorek
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolor śliczny, bardzo ładnie wygląda na ustach, szkoda tylko, że na tym praktycznie zalety się kończą...

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolor śliczny, bardzo ładnie wygląda na ustach, szkoda tylko, że na tym praktycznie zalety się kończą...

    OdpowiedzUsuń
  37. Również jestem zwolenniczką matowego wykończenia :)
    Kolor śliczny, szkoda tylko, że podkreśla suche skórki :/

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczny, ale ja w osotanim czasie jestem miłośniczką matowych szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wygląda bardzo ładnie, szczególnie kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie :) Ja chwilowo jestem w posiadaniu szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Odcień ładny, szkoda, że tak szybko znika :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny odcień, u Ciebie wygląda idealnie, a do mojej urody niestety nie pasuje. Szkoda tylko, że nie jest trwały, bo po nazwie "lakier" spodziewałam się czegoś innego...

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawy efekt. Mi jednak nie do twarzy w rozach :P

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale cudooo!!! Juz od jakiegos czasu korci mnie taki kolor i myślę i myślę..no własnie myślę zamiast iść i go kupić :) Super kolorek i piękny kształt ust !!!

    Pozdrawiam
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale cudooo!!! Juz od jakiegos czasu korci mnie taki kolor i myślę i myślę..no własnie myślę zamiast iść i go kupić :) Super kolorek i piękny kształt ust !!!

    Pozdrawiam
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń