13 czerwca 2015

Taniec brzucha

Zapisałam się na taniec brzucha! Kiedyś chciałam się zapisać właśnie na taniec brzucha, pole dance albo na reggaeton, dancehall.

Karnet miał kosztować około 55zł za 4 wejścia jednak okazało się że kosztuje 79zł ale i tak postanowiłam pójść chociaż na miesiąc. Zobaczymy co później bo trochę wydatków mamy, wakacje, jakieś wyjazdy, auto szwankuje, musiałabym oddać do mechanika bo części samochodowe nie są moją mocną stroną. Ale mam nadzieję, a raczej jestem pewna, że będziemy chodziły dłużej. Kobietka uczy też burleski, tego też bym chętnie spróbowała.



Taniec orientalny to ” esencja kobiecej zmysłowości”. Forma łącząca kobiecość i elegancję ruchu w jednym. Patrząc na tancerkę jesteś w stanie dostrzec i w pełni docenić każdy jej atut.
Zjawiskowy obraz tworzą delikatne obroty, baletowe arabski.Taniec zaskakuje kontrolowanymi izolacjami, pięknymi teatralnym pozami i emocjami, które wyzwala. Różnorodność muzyki, ferie barw oraz cudne stroje przywodzą na myśl Baśni Tysiąca i Jednej Nocy.Taniec zwiększa poczucie swojej wartości i samoakceptacje.Taniec orientalny zalecany jest przez fizjoterapeutów i rehabilitantów.

Taniec brzucha ma właściwości terapeutyczne. Pomaga zachować giętkość ciała, wzmacnia stawy, wspomaga leczenie kręgosłupa. Taniec rozluźnia mięśnie pleców, odcinka lędźwiowego oraz szyjnego kręgosłupa, tam gdzie zazwyczaj kumuluje się stres. Ruchy w tańcu orientalnym pobudzają perystaltykę jelit, co w konsekwencji pozwala poczuć się lekko.


<3


73 komentarze:

  1. Miałam kiedyś fazę na fitness połączony z tańcem brzucha. Przyznam się że efekty były super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie też będą. ;D

      Usuń
  2. mnie bardziej pole dance pociąga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chcę się kiedyś zapisać, jednak narazie troszkę wysoka cena jak dla mnie.

      Usuń
  3. Mam dwie lewe nogi do tańca, ale każda aktywność tego typu jest dobra dla organizmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, podoba mi się taki taniec, ja niestety nie mam możliwości zapisać sie na takie zajęcia, bo mieszkając na wsi mam wszędzie za daleko i musiałabym długo dojeżdżać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę niestety dojeżdzać ok 25 km ale nie przeszkadza mi to na chwilę obecną.

      Usuń
  5. Nigdy nie próbowałam takiego tańca

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Bardzo chętnie wybrałabym się na taki kurs, bo lubię podejmować się nowych rzeczy. :-) Zwłaszcza, że kocham taniec jaki by on nie był. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow. Taniec brzucha to jest coś! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowita :)) Cudownie, że spełniasz swoje marzenia, taniec brzucha jest wspaniały. Mam nadzieję, będziesz zachwycona . To świetna przygoda :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia, świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zawsze chciałam zapisać się na belly dance, ale jeszcze mi się nie udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taniec brzucha jest wymagający, ale jak już się osiągnie pewien poziom to sama radość. Trzymam za Ciebie kciuki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sprawa, powodzenia! ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja!!!! Ja to tego... No z uwagi na doznania estetyczne współobywateli brzuch starannie ukrywam pod odzieniem :). Baw sie wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie odsłaniam, nie lubię swojego brzucha. Mam nadzieję, że za parę miesięcy taniec wpłynie pozytywnie na jego wygląd i będę mogła go w końcu pokazywać.;D

      Usuń
  14. Taniec brzucha jest świetny na kobiety, uwydatnisz sobie brzuch, a na dodatek nauczysz się nowych ruchów w rytmie muzyki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna sprawa! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę ile zalet, czekam na relacje z lekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze uważałam taniec brzucha za niezwykle zmysłowy, nawet o wiele bardziej niż pole dance. Taniec brzucha ma historię i tajemnicę, świetna sprawa. Mi też się marzy, ale pierwszym moim celem jest poprawienie ogólnej sylwetki, pracuję nad tym, jak będę zadowolona to może wtedy sobie zafunduję taką naukę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, każda forma ruchu dobra:) Ja chyba przeproszę się z bieżnią:)

    OdpowiedzUsuń
  19. W takim razie baw się dobrze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki :), Sama chętnie bym spróbowała by zobaczyć czy mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo. Taniec brzucha? Nieźle! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Looove it :) New on my French blog: "How to straighten your hair and eat Strawberries Tagada at the same time"

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję :) ja chcę sprobować pole dance ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo odważnie! Życzę owocnej nauki ;) .

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, powodzenia :) Daj znać czy jesteś zadowolona z efektów, gdy tylko minie pierwszy miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super, rewelacja :D Życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia! Będzie fajnie, na pewno. Też kiedyś chciałam się zapisać ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam taniec brzucha jest pełen zmysłowości. Byłam na kilku szkoleniach. Polecam wydobywa kobiecość :) Burleska też jest fajna... Drogi ten kurs poszukaj czegoś lepszego. Ja była na szkoleniu z tańca brzucha i hinduskiego prowadzonego przez Polkę , która mieszkała 6 lat w Indii i tam się uczyła tych tańców. I płaciłam za miesiąc 2 tańców 100zł ale taniec był co dziennie - to było wakacje. Życzę mocno by wszystkie plany się udały :) te co wymieniałaś , że macie koszty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w okolicy nie ma nic tańszego. ; )

      Usuń
  29. zapomniałam napisać że to był jedne z tych kursów bo byłam na 3

    OdpowiedzUsuń
  30. Warto wprowadzić jakieś nowości do naszego życia :) Świetny pomysł z zapisaniem się na taki taniec.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja chodziłam na dancehall przez miesiąc i tylko kolana mi wysiadły :( chętnie spróbowałabym tańca brzucha albo pole dance :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dancehall to dopiero mi się podoba ale nie ogarnęłabym tego chyba. ;p

      Usuń
  32. Podoba mi się taniec brzucha ale o wiele bardziej chciałabym zapisać się na pole dance lub dancehall ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna sprawa!!! :)
    Bardzo podoba mi się ten taniec, ale na razie pozostaję przy Zumbie :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Byłam kiedyś na dniu otwartym takich zajęć i muszę przyznać że wyjątkowo dobrze podczas takiego tańca wyglądają panie o pełniejszych kształtach,filigranowe kobietki jakoś się gubią w tym stylu..Taniec choćby brzucha to rewelacja i świetna zabawa !

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawe:D Super że próbujesz nowych rzeczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ha nagraj potem filmik jak tańczysz:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Pole dance jest fajny ;D Miałam na studiach i planuję niedługo znów do tego wrócić ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Koniecznie zdaj relacje :-) Jestem bardzo ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. gratuluję odwagi ;-) pięknie to wygląda, zawsze podziwiałam kobiety, które potrafią pokazać swoje ciało od najlepszej strony w magiczny sposób *.*
    napisz, jak idą ci zajęcia :-)
    pozdrawiam cieplutko :*
    mogłabym Cię prosić o kliki w tym wpisie? ♥

    http://stylowana100latka.blogspot.com/2015/06/jak-zaczac-wspoprace-wishlista.html - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Super, że się zapisałaś na ten taniec, na pewno będzie ci świetnie szło :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Whoa gratuluje, że się zapisałaś ja też zawsze chciałam ale mi nie wyszło hehe może Ty mnie zmotywujesz

    OdpowiedzUsuń
  42. czekamy na filmik z Twoimi umiejetnosciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. powodzenia, zajrzę zobaczyć jak Ci idzie...:)

    OdpowiedzUsuń
  44. powodzenia, zajrzę zobaczyć jak Ci idzie...:)

    OdpowiedzUsuń
  45. ciekawy pomysł, ja się nigdy nie mogę zmobilizować do takich aktywności, zawsze sobie obiecuję, że się rozejrzę za czymś ciekawym, a później i tak nic z tego nie wychodzi. ;) także fajnie, że Tobie wyszło i mam nadzieję, że Ci się spodoba. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Odkąd pamiętam podobał mi się taniec, który wykonuje Shakira, a z tego co się orientuję jest to właśnie taniec brzucha (?). :) Tobie życzę powodzenia i wytrwałości! :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Też kiedyś chciałam się zapisać na taniec brzucha, ale zawsze coś mi wypadało :/ Zazdroszczę i czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Życzymy powodzenia! Same jesteśmy w tym tańcu zakochane <3

    OdpowiedzUsuń
  49. A ja nie umiem tańczyć..... Chodziłam z narzeczonym na kurs, ale moje wybryki na parkiecie i tak są poniżej normy :p. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajnie się na to patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Też chciałabym nauczyć się tańczyć taniec brzucha, to moje małe marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. też kiedyś poszłam na kurs tańca brzucha! :D trwał kilka tygodni.... pamiętam, że świetnie się przy tym bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. wow, szacun za odwagę, ja w życiu bym się nie odważyła! albo zaśmiałabym się z sb na śmierć :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Też chciałam zapisać się kiedyś na taniec brzucha albo coś innego egzotycznego, ale w okolicy nic nie było. Teraz jestem już niestety za stara :(

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja mam ochotę na polo dance ;)

    OdpowiedzUsuń