26 czerwca 2015

Wyjeżdżam na wakacje! Co zabrać ze sobą nad morze?

Ostatnie dwa miesiące minęły mi w oka mgnieniu. Chciałam Wam powiedzieć, żeie będzie mnie tutaj z Wami w okresie od 27czerwca do 7 lipca, ponieważ lecę do Włoch.;)  Po powrocie postaram się oczywiście jak najszybciej do Was odezwać i nadrobić zaległości.

Nastawiam się na odpoczynek więc wydaje mi się, że ubezpieczenie na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym nie będzie potrzebne. Mam w planach troszkę pozwiedzać i poopalać się na plaży.

Co do pakowania w tym roku stawiam na minimalizm. Zamierzam zabrać rzeczy w których najczęściej chodzę tutaj w Polsce. Kiedyś brałam jakieś spódniczki, sukienki obiecując sobie, że ubiorę je chociaż raz podczas wakacji co oczywiście nigdy nie nastąpiło a walizkę trzeba było taszczyć. ;)

Nigdy nie próbowałam też sposobu w gotowymi zestawami ubrań, i nie sprawdzałam czy cokolwiek do siebie pasuje, po prostu wrzucałam do walizki wszystko jak leci. 

Tym razem zrobiłam listę. Może komuś się przyda. ;)

aparat fotograficzny
telefon
ładowarki 
mp3
prostownica do włosów 

Co zabrać ze sobą nad morze?

kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała których używam na co dzień przelewam do małych opakowań lub biorę miniaturki, próbki.

Co zabrać ze sobą nad morze?
maszynki do golenia
kosmetyki do i po opalaniu
grzebień 
kosmetyki do makijażu






Co zabrać ze sobą nad morze?okulary przeciwsłoneczne
stroje kąpielowe


Co zabrać ze sobą nad morze?

koc/ręczniki
torba na plażę dwa stroje kąpielowe
klapki
sandały
balerinki
topy,koszulki
kardigan lub marynarka
bluza na chłodne wieczory
krótkie spodenek
spodnie, leginsy
sukienka na dzień lub tunika
piżamka,bielizna
kapelusz/czapka
Co zabrać ze sobą nad morze?
Co zabrać ze sobą nad morze?Co zabrać ze sobą nad morze?

Tymczasem ja się żegnam, muszę spakować jeszcze kilka najpotrzebniejszych rzeczy i ruszam. Obiecuję, że wrócę z masą pomysłów na posty!

Buziaki. 




78 komentarzy:

  1. Jaką fajną sukienkę wypatrzyłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego pobytu! Wróć wypoczęta, opalona i z wielką ilością pięknych wspomnień ;) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny post, zawsze robię listę co spakować aby niczego nie zapomnieć. :D Miłego pobytu! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie nad morzem zepsułam swój aparat fotograficzny :( Teraz jak jadę chowam go do pokrowca i woreczka. Przedtem nieuważnie wrzucałam do torby a w niej oczywiście był piasek z plaży

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie dostałaś taką maleńką próbkę Cetaphilu? :) Przydałaby się na wyjazd zamiast wielkiego opakowania :D miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super, też chcę do Włoch! :P
    Życzę udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatna lista. Świetny strój kąpielowy <3 udanych wakacji!!! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę! Gdzie dokładnie wybywasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne stroje kąpielowe!!! Udanego pobytu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wypoczynku :) Ten brzoskwiniowy strój kąpielowy jest cudny :D W sumie ten czarny też się wydaje spoko, tylko mało co go widać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaa! Udanego urlopu iiii troszkę zazdroszczę tych Włoch! i czekam na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego odpoczynku :) Piękne bikini! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też zawsze wolę sobie zrobić listę rzeczy, którą mam zabrać bo wtedy jestem pewna że niczego nie zapomnę ! Udanego wypoczynku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mieszkam nad morzem, więc nie muszę wyjeżdzac az do Włoch! Miłego pobytu kochana :*
    Zapraszam do mnie na nowy post i bardzo proszę o wypełnienie ankiety. Buziaki :* 16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę.:)Udanego pobytu Kochana.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wykreślaj prostownice i jedź :) A tak serio, udanego pobytu kochana! Zrób dużo zdjęc bo w przyszłym roku ja jadę i szukam fajnego miejsca na wypoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny strój! <3
    oby pogoda dopisała, udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. tak mało kosmetyków? :O zazdroszczę zdecydowania :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczny strój ;) Aparat obowiązkowy i sukienki..

    OdpowiedzUsuń
  20. Prawdziwy niezbędnik:) Ja zabieram jeszcze parę ,,plażowych" książek, buty do biegania i skakankę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Udanej podróży:) Wróć z pięknymi wspomnieniami i zdjęciami:)
    Świetne te stroje kąpielowe:)

    OdpowiedzUsuń
  22. udanej podróży, czekam na zdjęcia :)
    ja wybieram się jutro do Holandii na 2 miesiące! :)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga, będzie mi miło, jeśli wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, ale Ci zazdroszczę, że już lecisz na wakacje! <3
    Zakochałam się w tym różowym stroju, jak wrócisz, to koniecznie napisz, gdy go kupiłaś! <3
    Baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No to udanego wyjazdy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne to różowe bikini :)

    OdpowiedzUsuń
  26. no na pewno niczego nie zapomnisz z tą listą :) miłego wyjazdu :)

    Dziękuje za komentarz. Jeśli masz chwilę to wpadnij ponownie
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie, że zrobiłaś listę ;) ja zawsze napcham pełną torbę i później noszę rzeczy, których i tak nie zdążyłam ubrać/użyć. Masz prześliczne stroje kąpielowe *.* oraz uroczą kosmetyczne w panterke :3
    to życzę udanego wypoczynku, mam nadzieję, że porobisz trochę zdjęć bo chętnie bym obejrzała ;;D
    3maj się :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Nienawidzimy pakowania się! Nigdy nie zabierzemy wszystkiego, zawsze coś zostanie zapomniane xD Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  29. Udanego wyjazdu, baw się dobrze :):)


    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale Ci zazdroszczę! Mam nadzieję, że gdzieś w tym roku pojadę. I to miejsce też chciałabym zobaczyć, Manarola :) jarają mnie domki na skałach - dlatego jednym z moich top miejsc do odwiedzenia jest Grecja. Hehe też zaczęłam sobie robić listy co zabrać odkąd zapomniałam kiedyś ładowarki do tel i szczotki do włosów!

    OdpowiedzUsuń
  31. ale masz świetną kosmetyczkę, też taką chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. CUDNY STRÓJ! Życzę udanego wypoczynku, ładuj akumulatorki!!!!!!:) :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Udanych wakacji życzę, wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Udanego wyjazdu :) U nas wszystkie ładowarki zawsze pakuje mąż :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Spora lista :) Milego pobytu :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  36. Miłego i udanego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  37. prosta i logiczna lista, sama zwykle też się tak pakuję, szczególnie jeśli lecę jedynie z bagażem podręcznym. ;) odkąd podróżuję nieco więcej, to mam swoje żelazne zestawy na każdy wyjazd, więc pakowanie się nigdy nie jest problemem, wystarczy tylko odhaczać poszczególne punkty na liście i czasem tylko uzupełnić jak czegoś braknie. ;)
    pozdrawiam i baw się świetnie. ;)
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. udanych wakacji:) stroje kąpielowe są mega:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Udanych wakacji ! Ja ZAWSZE czegoś zapomnę, ale na szczęście są to małe rzeczy (np. szczoteczka do zębów ;P)

    OdpowiedzUsuń
  40. Baw się dobrze kochana i czekamy na fotorelację!!!:)
    Buziaki:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale przydatna lista, ja też planuję postawić na minimalizm, bo zmęczona jestem noszeniem miliona rzeczy, które wzięłam "bo może akurat" :D Udanego wypoczynku!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. so nice!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna lista :) Sama wyjeżdżam nad morze i będę miała problem żeby się spakować :)

    OdpowiedzUsuń
  44. tez uwazam iz lepiej zrobic plan przed pakowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lista bardzo dobra, od kilku lat pakuję zestawy ubrań i to się super sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Też wyjeżdżam nad morze :)
    Miłego wypoczynku :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne te twoje stroje kąpielowe!

    OdpowiedzUsuń
  48. Zazdroszczę wakacji. Ja niestety w tym roku muszę odpuścić. Zdaj relację. Zdjęcia poprosimy:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Życzę przyjemnego wyjazdu! Cudowne masz to różowe bikini! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ooo Włochy, przepięknie tam jest <3

    Pozdrawiam i udanego weekendu ! :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  51. Niezwykle przydatny post! :) Udanego wyjazdu! Baw się dobrze :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja chyba też muszę zrobić taką listę przed morzem i Rzymem bo pewnie zapomnę połowę rzeczy!:) Super post!

    OdpowiedzUsuń
  53. I tak chyba najlepiej zrobić listę :) śliczny masz strój kąpielowy
    Miłych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Lista to dobry pomysł. Ja ostatnio (bez listy) spakowałam za dużo rzeczy niepotrzebnych, a prostownicy zapomniałam.. A tak poza tym, to śliczna kosmetyczka :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Udanego wypoczynku...... :):):)

    OdpowiedzUsuń
  56. zazdroszczę wyjazdu! Udanego wypoczynku;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Miłego wypoczynku :) Bardzo mi się podoba ten brzoskwiniowy strój kąpielowy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. nice post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny post! Niedługo wyjeżdżam, więc mi się przyda skorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Super wpis!!Ja zawsze na pierwszym miejscu na swojej liście mam okulary przeciwsłoneczne!Mega boje się o swoje oczy i chce je jak najlepiej chronić dlatego tez zrezygnowałam z kupowania okularów w sieciówkach i zaintestowałam w oryginalne okulary a dokładnie Ray Bany z galeriawidzenia com!Są mega!Na prawdę warto było ;)

    OdpowiedzUsuń