9 lipca 2015

Bingo Spa arganowa kuracja z lnem i jedwabiem

Witajcie kochani. 

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić moją opinią o kuracji Bingo Spa którą miałam okazje przetestować.

Bingo Spa arganowa kuracja z lnem i jedwabiem "Kuracja Arganowa BingoSpa to intensywna kuracja, która nawilża i przywraca włosom ich naturalną równowagę nawilżenia. Pomaga w restrukturyzacji warstwy ochronnej włosa, która chroni go przed uszkodzeniem oraz pomaga ożywić suche, łamliwe i zniszczone włosy pozostawiając je gładkie, błyszczące i łatwe do ułożenia."

Bingo Spa arganowa kuracja z lnem i jedwabiem Po użyciu maseczek do twarzy z Bingo Spa z których średnio jestem zadowolona, spodziewałam się, że maska będzie podobna. Takie produkty zazwyczaj się u mnie nie sprawdzają, co najwyżej pomagają rozczesać włosy i troszkę je wygładzają. Ku mojemu zdziwieniu jest to jedna z lepszych masek jakich używałam. Jest to produkt o rzadkiej konsystencji, średnio wydajny  cenie około 14złotych.

Plusem jest zawartość oleju arganowego, który ostatnio jest bardzo popularny oraz różnych ekstraktów (rozmaryn, arnika, rumianek). Zauważyłam, że różne produkty Bingo Spa mają bardzo podobne składy.

Na pewno nie używałam kuracji dzień po dniu ponieważ nie myję włosów codziennie. Stosuję preparat co 2-3dni. Po umyciu włosów i tak troszkę ciężko je rozczesać ale po wysuszeniu są gładkie i lśniące, o zdrowym połysku, dużo lepiej się układają niż po użyciu zwykłej odżywki do włosów, mniej się odkształacają. 

Produkt widocznie nawilża włosy. Efekt bardzo mi się podoba. Włosy są widocznie wygładzone bez obciążenia i przetłuszczenia. 

http://www.bingospa.pl/
Tutaj znajdziecie kosmetyk.





63 komentarze:

  1. Podoba mi sie jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ją miałam i fajnie się u mnie sprawdzała

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nic z Bingo nie wpadło w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna cena, chyba warto spróbować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo! Muszę zakupić :)!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tania ta maska,skoro taka dobra muszę ją wpisać na listę zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. sprawdzę może po kallosie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Może uda mi się ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kurację ze spiruliną i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę spróbować, gdy wykończę swoje zapasy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie lubię olejku arganowego w kosmetykach, jakoś nie robi mi nic dobrego :) Z BS mam maskę z glinką i tak jakoś sama nie wiem, co o niej myśleć, heh :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz co ostatnio zauważyłam? Maski do włosów działają u mnie beznadziejnie. Nie mogę ich ułożyć, puszą się. Za to oleje... <3

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie muszę wypróbować:) Lubię takie perełki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. interesujący post , zapraszamy do nas komentarz za komentarz obserwacja za obserwacja za obserwacje http://wixy-and-werka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubie każdy kosmetyk z olejkiem arganowym:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze maseczki do włosów z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wszystkie maski do włosów, muszę ją wypróbować :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. oj Bingo Spa nie korci mnie aż tak;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Chetnie sprawdzilabym co ma ta marka do zaoferowania :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie próbowałam produktów do włosów z BingoSpa

    OdpowiedzUsuń
  23. słyszałam juz o tej firmie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubimy ich kosmetyki :) Tego jeszcze nie miałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I kto by pomyślał? Też zauważyłam, że produkty BingoSpa mało się od siebie różnią :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cena przystępna więc pewnie kiedyś wypróbuję :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Olej arganowy jest teraz dosłownie wszędzie;) u mnie dobrze spisała się kuracja z tym olejem z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam kosmetyków tej marki szzcerze mówiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi się taki kosmetyk, działa i jest tani ;) czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  30. O może sie skusze :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. no,no myślę, że warto wypróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze,że kuracja się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. jeszcze nie używałam żadnego kosmetyku do włosów z bingo spa :) ciekawe czy kuracja sprawdziłaby się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. To ja zaczekam na jakąś promocje i się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie , że kuracja fajnie wpłynęła na Twoje włosy. Jeśli trafię , to kupię i wypróbuję. Mam krótkie włosy i rzadko stosuję takie specyfiki, ale od czasu do czasu warto je odżywić :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie , że kuracja fajnie wpłynęła na Twoje włosy. Jeśli trafię , to kupię i wypróbuję. Mam krótkie włosy i rzadko stosuję takie specyfiki, ale od czasu do czasu warto je odżywić :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dużym minusem dla mnie jest to że nie ułatwia rozczesywania, ale pozostałe plusy są kuszące. Może kiedyś przy okazji po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. mi isę uż argan przejadł ;p

    OdpowiedzUsuń
  39. Muszę wypróbować, słyszałam mnóstwo pozytywnych opinii o maskach BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Słyszałam już o nich ale jeszcze nie udało mi się wypróbować, ale jest na pierwszej pozycji na liście zakupów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Może wypróbuje... Mi fryzjerka na moje siano kazała nałożyć jakąś odżywkę i trzymać całą noc :) Może ta będzie dobra;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Awesome post! Kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  44. nie znam, ale chętnie wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Właśnie jestem w trakcie poszukiwania jakieś dobrej maski dla moich włosów - być może mój wybór padnie na tą, którą polecasz :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  46. może wypróbuję choć mam obecnie zapas masek do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gdy skończę moje obecne Kallosy to wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie używałam i raczej nie użyję :P Jakoś kosmetyki od Bingo Spa nie robią na mnie wrażenia he

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie bym wypróbowała taką kurację. :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak na razie uzywałam tylko jednego produktu z tej firmy i pasował mi :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Len i jedwab to brzmi dobrze ;) chyba się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeszcze nic z BingoSpa nie miałam, choć za każdym razem mam w ręku jakąś maskę i mam zamiar ją kupić.. ale tak jakoś... odkładam :D
    Wygląd bloga bardzo mi się podoba :) taki przejrzysty... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się aby wyglądał coraz lepiej. ;)

      Usuń
  53. Nie widziałam wcześniej tej maski, ale po Twojej recenzji chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń