16 lipca 2015

Szampon L'biotica Biovax - Argan Makadamia Kokos



Dzisiaj krótka recenzja i analiza składu szamponu Biovax.

Bardzo lubię szampony tej firmy. Miałam już szampon do włosów przetłuszczających się tej firmy i byłam bardzo zadowolona. Teraz moje włosy są przesuszone więc szukam produktów nawilżających, bez zbędnych składników.



Biovax nie zawiera: parabenów, SLS, SLES, olejów mineralnych.
Skład:
Aqua-woda
Cocamidopropyl Betaine-detergent, składnik myjący, łagodny, pozyskiwany z oleju kokosowego. (w połączeniu z SLS może przesuszać włosy,powodować alergie)
Sodium Cocoamphoacetate-substancja myjąca, łagodna dla skóry, pozyskiwana z kwasów tłuszczowych z oleju kokosowego.
Cocamide DEA-subst.myjąca,modyfikowany olej kokosowy, który używa się nielegalnie do produkcji szamponów i mydła w płynie, aby uzyskać efekt lepszego pienienia.W połączeniu z innymi związkami azotowymi (obecnymi także w kosmetykach) tworzą rakotwórcze i podrażniające nitrozaminy. Działają drażniąco na błony śluzowe i skórę w pachwinach wywołując pokrzywkę i świąd. Nie stosować w okresie laktacji i ciąży.
Coco-Glucoside-substancja pochodzenia roślinnego uzyskana ze skrobii kukurydzianej i oleju kokosowego,według testów porównawczych jest najbardziej łagodnym dla skóry środkiem.powierzchniowo czynnym
Acrylates Copolymer- emulgator, substancja żelujące i anty statyczna, działa filmotwórczo
Argania Spinosa Kernel Oil-olej arganowy
Macadamia Integrifolia Seed Oil-olej makadamia
Cocos Nucifera Oil-olej kokosowy
Cocamidopropylamine Oxide-substancja stabilizująca,substancja antystatyczna
Dicaprylyl Ether-rozpuszczalnik
Lauryl Alcohol- alkohol tłuszczowy,na bazie olejku kokosowego,bezpiczny
Polyquaternium-10
Polyquaternium-22, Polyquaternium-7, Allantoin, Glycerin, Lawsonia Inermis Extract, Styrene/Acrylates Copolymer, Parfum, Methylisothiazolinone, Citric Acid, 
Sodium Hydroxide-Regulator pH,dozwolony do stosowania w ograniczonym stężeniu
Tetrasodium EDTA-konserwant
Sodium Benzoate-konserwant
Benzoic Acid-konserwant
Potassium Sorbate-konserwant
Citronellol-zapach
Hexyl Salicylate-zapach
C.I. 19140-barwnik C.I. 16255-barwnik (mogą wywoływać alergię)

Jak widać oleje w składzie na całkiem przyzwoitym miejscu. Nie wierzę w to żeby szampon mógł zregenerować włosy, ponieważ jest to nie możliwe.  Najbardziej zależy mi na tym aby szampon nie wysuszał włosów, ale dobrze je oczyszczał. Biovax spełnił moje oczekiwania. Włosy po umyciu są odświeżone i nie puszą się.

Zapach jest bardzo przyjemny, konsystencja gęsta ale bardzo dobrze pieniąca się pomimo tego, że nie zawiera SLS-u ;)

Na pewno kupię maskę z tej serii.



PS. Jeśli nie wiecie nic o fakturowaniu i księgowości tak jak ja  zajrzyjcie na stronę  http://finka.pl/ .



50 komentarzy:

  1. Trochę za dużo widzę tu konserwantów, często uczulają mi skórę głowy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie totalna klapa z tym szamponem, włosy po nim są oklapnięte i wyglądają na tłuste zaraz po umyciu. Mamie i siostrze też się nie spodobał, stoi od miesięcy na wannie i się kurzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. moje włosy lubią tą taką żółtą serie i szampon i odzywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam maseczki tej firmy i az dziwne ze o tym szamponie nie słyszałam-ale wiem że szybko to nadrobię;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele ciekawych informacji o produkcie ;)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Makadamia i kokos to wystarczy abym kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny sklad. Nigdy nie slyszalam o produktach z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chcę wypróbować ich odżywki, podobno fajnie działają :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego szamponu jeszcze nie miałam, ale Biovaxy bardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie znam tej marki :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  11. Te 3 oleje w składzie kuszą do zakupu ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widzialam nigdy ich szamponow - zawsze maski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam maski tej firmy, na szampon też chętnie się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chcę sprawdzić maskę tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam szamponu z tej firmy, ale może kiedyś go wypróbuję :) Wydaję się być ciekawy.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, miałam jedną maskę która słabo się spisała. Jakoś moja chęć do biovaxu nieco opadła :) może szampony są lepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Great product kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam, że mają szampony, a chyba miałam maskę z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie próbowałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mi ta firma do włosów nie pasuje..

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiem szczerze że jeszcze nie spotkałam się z tą firmą;)

    ♥Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Używałam masek tej serii ( są super...) ale nie wiedziałam, że pojawił się szampon. Dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny ;) nie umiem sama składów czytać, wiec takie coś jest przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy produkt, jak to spotkam to pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja z biowaxu jeszcze nic nie miałam więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja z biowaxu jeszcze nic nie miałam więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja z biowaxu jeszcze nic nie miałam więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. używałam tylko maseczek tej firmy ale szamponu nie miałam okazji z chęcią wypróbuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja z tej firmy używałam tylko maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  32. ja unikam produktów do włosów z olejem kokosowym bo u mnie powodują puch na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Na pewno sięgnę po tę markę bo te wszystkie opinie bardzo mnie zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Skusimy się na niego gdy tylko go spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Używałam maski z tej serii i byłam z niej zadowolona. ;]

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta substanacja rakotwórcza mnie przeraża ;/

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam jeszcze produktu z tej firmy, ale chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam go. Okazał się całkiem w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kokos wystarczy żebym zwróciła na niego uwagę następnym razem przy zakupach :))

    OdpowiedzUsuń
  40. mam maskę Makadamia - jest super :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Używam z tej serii - uwielbiam ją i naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak bez SLS i SLES to chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń