27 lipca 2015

Trio Alterry do włosów


http://zlota-orchidea.blogspot.com/2015/03/olejek-do-masazu-alterra-z-rossmanna.html

Gdy włosy są przesuszone, puszą się i łamią niezbędne w pielęgnacji okazują się oleje. U mnie jednym z nich jest olejek do masażu Alterra migdały i papaja o którym już pisałam. Dokładną recenzję znajdziecie tutaj. --->


Olejek ma śliczny zapach co tylko uprzyjemnia cały proces olejowania włosów. Olej nakładam na suche włosy na około jedną do dwóch godzin. Można oczywiście nałożyć też na mokre włosy. Musicie sami sprawdzić czego potrzebują wasze włosy, czy lepiej sprawdzi się olejowanie na sucho, na mokro, na odżywkę, nałożenie oleju na dwie godziny czy na całą noc. 

Takie olejowanie najlepiej wykonywać co najmniej raz w tygodniu. U mnie w praktyce różnie wychodzi. Czasem jest to dwa razy w tygodniu, a czasem raz na dwa tygodnie. Pamiętajcie, że włosy nie muszą ociekać olejem, wystarczy jego niewielka ilość.

Co do samego oleju również indywidualnie musicie sprawdzić czy wam pasuje ponieważ każda osoba posiada inną strukturę włosa. U mnie sprawdza się równie dobrze olej ze słodkich migdałów.

Olej zmywam szamponem tej samej firmy. Włosy myję dwukrotnie aby nie były przetłuszczone. Dzięki temu, że nie zawiera SLS nie wymywa on dobroczynnych właściwości jakie dał nam olej. Szampon dobrze się pieni, ładnie pachnie i co najważniejsze bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy. Raz na dwa tygodnie możecie umyć włosy mocniejszym szamponem.

Po olejowaniu koniecznie należy nawilżyć nasze włosy, u mnie sprawdza się odżywka tej samej firmy z granatem i aloesem. Możecie co jakiś czas zamiennie nałożyć też maskę. Odżywką można też zmywać oleje tego jednak nie praktykowałam więc nie wiem jak to się sprawdzi.


Po takim zabiegu moje włosy są o wiele gładsze, lśniące, końcówki wyglądają na zdrowsze. Na pewno są mniej podatne na łamanie, rozdwajanie, wysoką temperaturę i inne czynniki które je niszczą.

Po dłuższym czasie włosy są bardziej nawilżone, lepiej się układają.




Ps. Jeżeli jesteście w trakcie szukania mieszkań lub domów studenckich zajrzyjcie na  http://kwaterydlafirm.pl/kwatery/kwatery-pracownicze .


96 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam jakiś szampon Alterry... nie do końca pamiętam, jak działał, to było dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alterra ostatnimi czasy wiernie mi towarzyszy. Chętnie i te produkty wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko olejek i jest świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam tej z granatem i jest bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcemy takie trio! Bardzo byśmy były z niego zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspominam bardzo pozytywnie te kosmetyki mimo tego, że olejowanie porzuciłam po jakimś czasie, ponieważ to chyba jednak nie metoda pielęgnacji dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek stosowałam do twarzy, ale przestał się sprawdzać - zapchał mnie.
    Stoi teraz nieużywany i zastanawiałam się ostatnio jakby się sprawdził do włosów :) Chyba niedługo wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam wszystkie te kosmetyki ale niestety na moich włosach się nie spisały :(

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie miałam tych kosmetyków, a szkoda :< :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piszesz że dwa razy w tygodniu można umyć mocniejszym szamponem - u mnie by to nie przeszło bo myję włosy 3 razy w tyg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle przeczytałaś, napisałam raz na dwa tygodnie. :)

      Usuń
  11. Nie miałam jeszcze tego szamponu, muszę go kupić przy okazji kolejnej wizyty w Rossmenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olejku do masażu używałam ;) od niego zaczynałam przygodę z olejowaniem włosów

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie Alterra do włosów całkowicie się nie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  14. też bardzo często używam tego produktu do olejowania włosów i wydaje mi się, że są za to wdzięczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie slyszalam o tych produktach ;)
    zapraszam do siebie, nowy post: best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne, ale niestety bardzo mało wydajne :(

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę wypróbować, bo słyszałam że super są te produkty do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Na moich włosach alterra się nie sprawdza ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy zestaw, warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny zestaw na lato
    kiedy to włosy są jeszcze bardziej narażone na wysuszenie :)
    ps: może się zaobserwujemy by być w stałym kontakcie postowym? :)
    daj znać a ja się szybciutko odwdzięczę
    muack :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałam że trzeba nakładać odżywkę po olejowaniu, no cóż ,uczymy się każdego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam te produkty i uwielbiam zapach tego olejku, jednak szampon nie przypadł mi do gustu, źle się pienił i nie domywał moich włosów.

    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
  24. beautiful blog! maybe we can follow each other?

    welcome :)

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  25. nigdy nie miałam tego zestawu :) ale z chęcią bym go spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nigdy nie kupowałam nic z Alterry, a wiem że jest wiele produktów które powinnam już dawno sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kiedyś ten olej i myślę aby do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja chcę olejek alterry, musze się wybrać do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Same opakowania zachęcają do kupna, wydaje się, ze zapach musi być piękny :))
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam jeszcze nic z Alterry ale taki olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy produkt. Pierwszy raz o nim słyszę, ale wydaje się warty zakupu.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  32. Całe szczęście nie mam problemu ze swoimi, jednak chętnie kiedyś wypróbuję :)

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Great post!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/no-rain-no-rainbow-with-jollychic.html

    OdpowiedzUsuń
  34. już od jakiegoś czasu chce wyprobować tą firme ale ciągle mi nie po drodze:D
    PS. Jeśli znajdziesz chwilkę czasu poklikaj proszę w linki;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiele osób je teraz chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę udać się do rossmana:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę chyba w końcu coś kupić Alterry :). Jakiś czas temu miałam chyba szampon, ale go nie lubiłam i jakoś więcej nie kupowałam :) Olej bym chętnie poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie lubię szamponów bez sls'ów. Nie służą mi :)

    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie zwracałam uwagi na tę firmę, będąc w rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Alterra nie dla moich kłaków

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny blog;)! Na moim blogu ostatnio pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/jumpsuit/ zapraszam serdecznie na bloga :)! Będę zaglądać tutaj częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  42. Tych produktów nie znam, ale ostatnio skusiłam się na szampon Alterry z granatem, ma mnóstwo dobrych opinii, a ja niestety nie jestem zadowolona. Dochodzę do wniosku, że ta cała pielęgnacja naturalna nie jest dobra dla moich włosów. Na pewno zużyję do końca, ale już raczej nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  43. Słyszałam o tej firmie ale nigdy nie próbowałam więc chyba czas wybrać się do rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kocham czyta takie posty!
    Obserwuję:*
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo lubię ich produkty:) odżywka sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. dobra na łamiące włosy jest wódka wlana do szamponu
    www.loviseta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo muszę wypróbować:D

      Usuń
    2. Ja bym się nie odważyłam na taki krok ;) piwo to tak ale wódka ??;o

      Usuń
  47. Caly czas zabieram sie za kupno tych produktow, ale jakos mi jeszcze nie po drodze do nich :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam produkty Alterry, bo większość jest wegańska! :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzięki za odwiedziny! Interesujący blog, dodaję do obserwowanych.

    Zachęcam do obserwowania. http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  50. Oleje do włosów są bardzo potrzebne jeśli chcemy zachować ich piękny wygląd i je zabezpieczyć. :) Olejku z tej formy jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Już dawno nie miałam nic z Alterry. A kiedyś tak wile ich kosmetyków miałam.

    OdpowiedzUsuń
  52. kilka razy oglądałam te produkty, nie zebrałam się do zakupu ;) teraz wiem, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  53. fajnie, że jesteś zadowolona z efektów zabiegu, miałam kiedyś odżywkę z granatem i aloesem

    OdpowiedzUsuń
  54. Miałam kiedyś szampon i tak średnio się u mnie spisał, ale muszę wypróbować odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie miałam jeszcze nic z Alterry, i chętnie wypróbuję te kosmetyki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Używałam szamponu z tej firmy i bylam zadowolona :)
    Pozdrawiam :)
    Www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Musze spróbować bo moje wlosy wołają o pomstę do nieba :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie wiem jak to się stało,ale chyba nigdy nic z Alterry nie miałam ,wstyd:)
    I przypomniałaś mi ,że dawno ale to już dawno nie olejowałam włosów ,czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo fajny post. Obserwuje i liczę na rewanż :*
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. nie miałam nigdy tych produktów ;o
    obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  61. dołączam do grona obserwujących :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. nie miałam tych produktów ale słyszałam same dobre rzeczy na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  63. eh eh eh, wszyscy tak polecają Alterre, u nas Ci tego pod dostatkiem, ale jeszcze się nie przełamałam i nie kupiłam niczego z tej firmy -.-

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja używam olejków z mariona, których nie zmywam, a włosy po nim nie są przetłuszczona tylko idealnie nawilżone :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam szampon nawilżający tej marki i jakoś mnie nie zauroczył swoim działaniem . Taki sobie po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  66. Tak naprawdę to za mało dbam o swoje włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  67. A ja mam loki, które żyją własnym życiem i czasem się kręcą, czasem puszą, casem są przylizane, więc nie wiem czasem co robić, żeby to jakoś wyglądało. Dlatego wolę zabijać arbuzy i robić fikołki na trawie. Zapraszam do mnie
    "Mój blog. Serio warto wypróbować. Jest tak dobry jak majonez. Kielecki. Tak. Zapraszam. "

    OdpowiedzUsuń
  68. Kiedyś się zastanawiałam czy warto kupić produkty tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Musiałabym wypróbować, bo moje włosy są w opłakanym stanie...

    OdpowiedzUsuń
  70. Moja siostra polecała mi kosmetyki do włosów z tego co pamiętam tej właśnie firmy :)
    Może spróbuję :*
    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i napisz u mnie :*
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    Zapraszam i zachęcam do komentowania
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Koniecznie muszę się przyjrzeć tym kosmetykom:)

    OdpowiedzUsuń
  72. muszę w końcu kupić jakiś produkt a Alterry:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Myślę, że warto wypróbować, dziękuję za podpowiedź...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  74. Myślę, że warto wypróbować, dziękuję za podpowiedź...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  75. Naczytałam się już wiele dobrego na temat tych produktów z "Alterry" :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  76. Z Twojej gromadki miałam okazję używać tylko odżywkę granat i aloes, którą wspominam bardzo dobrze. Genialne działanie w bardzo rozsądnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  77. a ja nic jeszcze nie miałam z Alterry :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Niestety nie znam tej firmy. :(

    http://aniese-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Zaciekawił mnie ten szampon, chyba się na niego skuszę następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Uwielbiam odżywkę z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  81. a tych kosmetyków nie znam. Chętnie przetestuję;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  82. Używałam szamponu i narobił mi tylko szkody. :(

    OdpowiedzUsuń
  83. jak włosy lepiej się układają to chętne wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Uwielbiam ten olejek z papają, ale odzywka i szampon niestety się u mnie nie sprawdziły:(

    OdpowiedzUsuń
  85. Nigdy jeszcze nie używałam kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  86. coś kompletnie mi nie znanego. nie mam problemu z puszeniem czy łamliwością. bardziej z wypadaniem i ELEKTRYZOWANIEM! no po prostu miazga. jeszcze żaden produkt nie był mi w stanie pomóc.. może coś polecasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Używam szamponu, odżywki i tych olejków do włosów i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Kocham produkty z alterry, jakby ich nie było w moim domu to byłby cud :D Uważam, że są jednymi z najlepszych i tanszych kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  89. są dobre, i nie ma problemu z dostępnością

    OdpowiedzUsuń