11 sierpnia 2015

A może by tak się zmotywować?






Bieganie nie należy do moich ulubionych aktywności fizycznych, w taki upał na prawdę ciężko się zmotywować. A może gdyby przeanalizować efekty jakie daje...

Bieganie:
- przynosi efekty szybciej niż inne formy aktywności ruchowej,
- nie wymaga od Ciebie wcześniejszego treningu ani drogiego sprzętu,
- to aktywność, którą możemy uprawiać dosłownie wszędzie,
- uwalnia hormony szczęścia
- pozwala na wsłuchanie się w swoje myśli i przeprowadzenie wewnętrznego dialogu,
- obniża tętno i ciśnienie tętnicze
- to najbardziej skuteczna pigułka antydepresyjna,
- modeluje sylwetkę
- zwiększa wydajność organizmu,
- spala przeklęty tłuszcz,
- daje mnóstwo energii
- poprawia samopoczucie,
- daje poczucie, że możesz wszystko.

Jak się zmotywować do treningu?
Słuchaj muzyki podczas ćwiczeń.
Trenuj z koleżanką, przyjacielem, chłopakiem, czy kimś z rodziny. Możecie się wzajemnie motywować.
Zmieniaj dyscypliny, raz wybierz się na rower/roki a innym razem idź na fitness czy siłownię. 
Zastanów się jaki masz cel, czy jest to wysportowana sylwetka czy poprawienie kondycji. Przypomnij sobie o tym kiedy będziesz chciał/a się poddać.;)
Bądź systematyczny/a!

Oczywiście do treningów przydadzą nam się wygodne buty. ;) Na stronie http://www.butydobiegania.pl/ dostępne są bardzo ładne modele. Nie wiem jak Was ale mnie kuszą takie różowe albo miętowe, nie tylko do biegania ale też do ćwiczeń i do śmigania na co dzień.


Co o nich myślicie?? Mi najbardziej przypadły do gustu drugie i trzecie.






20 komentarzy:

  1. Całkiem ładne :) Ja w taką pogodę ograniczyłam się tylko do treningów w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie najbardziej motywują inni ludzie- dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, chyba szukałabym czegoś innego, skoro tak naprawdę nie lubię biegać - innego o podobnym działaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne buty :) Ja jakoś nie mogę zmotywować się do ćwiczeń... Ale jak już nie będzie tak gorąco mam zamiar do nich wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty podobają mi się, ale za bieganiem nie przepadam, już wolę spacery po lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o! post dla mnie :D
    właśnie zaczynam biegać wieczorami
    później słucham sobie enigma, to taki lekko gregoriański zespół, zapalam świece i się relaksuję
    rano i wieczorem zawsze znajduję czas tylko dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie biegam ja chodzę na długie spacery:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się próbuję zmotywować do jakiejkolwiek aktywności fizycznej :) W taki upał przychodzi mi to bardzo ciężko..

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę biegałam, ale nie mogę się zmotywować, aby robić to regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. mi bardzo się podobają te szaro miętowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool shoes kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugie bardzo ładne :). Do biegania to mnie nic nie zmotywuje :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja staram się ćwiczyć regularnie, choć teraz bieganie uniemożliwia mi moje kolano :/
    Co do butów - całkiem ładne. Pytanie tylko czy dobrze wyglądają, czy sprawdzą się też jako dobra amortyzacja :) Ja dostałam moje Asicsy i jak pierwszy raz w nich biegałam to myślałam, że stąpam po chmurce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie by najbardziej zmotywowal brak upalow :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś biegałam, dużo, na licznych zawodach, obecnie biegam gdy się zmuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W takich butach (jak te czwarte) aż chce się biegać :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Przez te upały trudno z motywacją u mnie, niestety :/

    OdpowiedzUsuń