11 sierpnia 2015

Joanna serum wzmacniająco-regenerujące rzepa







Dzisiaj będzie o włosach, a dokładniej o serum wzmacniającym do zniszczonych końcówek.

 "Serum wzmacniająco - regenerujące Rzepa przeznaczone jest do włosów ze skłonnością do przetłuszczania, ale o suchych lub zniszczonych końcach. Zawiera zestaw aktywnych czynników, takich jak ekstrakt z czarnej rzepy oraz specjalnie wyselekcjonowane składniki kondycjonujące, aby wzmocnić i regenerować włosy oraz przywracać im miękkość, gładkość i połysk. Po zastosowaniu włosy stają się bardziej lśniące i miłe w dotyku, a ich końcówki stają się zregenerowane i mocniejsze. Dzięki temu włosy są wygładzone i zdrowo wyglądają."

Zacznijmy od tego, że nie wierzę w zregenerowanie końcówek włosów przez serum, wydaje mi się, że można im pomóc tylko podcięciem. Bo niby jakim sposobem kosmetyk miałby naprawić złamanego czy rozdwojonego włosa? Przecież go nie sklei. Rzepa to dobry składnik dla włosów jednak działa skuteczniej na skórę głowy pobudzając cebulki do wzrostu niż na końcówki.

Serum Joanny to gęsty żel o mocno wyczuwalnym zapachu czarnej rzepy. Plusem jest cena, która nie przekracza dziesięciu złotych w drogeriach i jego wydajność (kilka miesięcy). Serum nie zregenerowało włosów ale są dużo bardziej wygładzone i nawilżone po wysuszeniu, a rozczesywanie jest łatwiejsze. Można go stosować na suche włosy, nie próbowałam ale podobno nie skleja włosów.

Jest to produkt bez spłukiwania przez co obawiałam się obciążenia i przetłuszczenia włosów ale nic takiego nie miało miejsca. Wolę używać tego serum niż jedwabiu do włosów, z którym bardzo łatwo jest przesadzić.

Produkt jest bardzo wydajny, używam go już bardzo długo i nadal mam z pół opakowania.

Joanna u mnie szału nie robi, jednak polubiłam ją. Wydaje mi się że dzięki silikonom w składzie zabezpiecza włosy przed szkodliwymi czynnikami ale też nie całkowicie. 

Ps. Jeżeli jeszcze nie znacie http://pgi.com.pl/ . Sklep zajmuje się sprzedażą mebli i akcesoriów do domu. ;)

25 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o serum, to mogę Ci polecić regenerum. Na moich włosach sprawdził się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię produktów do włosów Joanna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Joanne. Mówi się, że zła, tania, ble ble ble ..
    Ale tak serio ma całkiem fajne produkty. I według mnie działa tutaj efekt negatywnego nastawienia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć coś o niej,ponieważ nie używałam jej w tej sytuacji mam już kilka informacji o nije;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ale szału nie było. Oddałam mamie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię produktów do włosów Joanna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno już nie używałam produktów tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dotąd używałam serum z serii Joanna Argan oil i dobrze się spisywało- zabezpieczało końcówki i po ścięciu nie rozdwajały się praktycznie w ogóle. Muszę spróbować rzepę czy spisze się równie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm Joanna jest całkiem fajna, aczkolwiek dla mnie szału większego nie robi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. brzmi fajnie ja najbardziej lubię używać z isany Kur oil i też fajnie działa na włosy :) bardzo się cieszę, że podoba Ci się mój blog miło mi i również zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty z silikonem nie są dobre, bo hamują wchłanianie witamin, składników odżywczych w skórę głowy, a dają jedynie połysk włosów :-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam serum na końcówki. Na razie nie skorzystam, ale możliwe, że kiedyś i wrzucę do koszyka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzepa jest bardzo dobra dla włosów, fajnie by było, gdyby w kosmetykach było więcej naturalnych składników, a mniej chemii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nawet lubię produkty Joanna do włosów. Odżywki bez spłukiwania są spoko :) ale tej nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie kosmetyki Joanny jakoś nigdy szału nie robiły...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jakoś okazji testować produktów Joanny;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam strasznie sianowate włosy i nic im nie pomaga :(

    leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Może wypróbuję, bo lubię czasem używać takie produkty bez spłukiwania. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O dziwo na moje wlosy rzepa dziala fatalnie :P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Na razie nie myślę o takich produktach, gdyż mam spory zapach :)

    OdpowiedzUsuń