5 sierpnia 2015

Lubiany i nielubiany krem na niedoskonałości Effaclar duo+



 





"Effaclar duo+  to krem eliminujący niedoskonałości oraz przebarwienia potrądzikowe.

Kompletna pielęgnacja zawierająca 4 składniki aktywne, aby skutecznie działać na 2 główne objawy trądziku: 

zapalne zmiany trądzikowe (krosty i grudki) - niacynamid i pirokton olaminy, aby oczyścić skórę i chronić przed powstawaniem nowych zmian trądzikowych; 

zaskórniki - połączenie LHA (Lipohydroksykwasu) z kwasem Linolowym, aby odblokować pory i eliminować martwe komórki odpowiedzialne za ich zatykanie.

Uzupełnieniem składników aktywnych jest woda termalna z La Roch e- Posay o właściwościach kojących i zmniejszających podrażnieni

Ceramid Procread działa przeciw podrażnieniom aby zwalczać powstawanie przebarwień potrądzikowych, odbudowuje powierzchnię skóry, zmniejsza blizny cera odzyskuje jednolity kolor.
 
Po 24 godzinach - niedoskonałości są mniej widoczne.
Po 8 dniach - niedoskonałości znacznie zredukowane.
Po 4 tygodniach - pory są odblokowane powierzchnia, skóra jest wygładzona."
 

Dostałam kiedyś kilka próbek od kobietki która mnie uczyła dermatologii na studiach, podchodziłam do kosmetyku dość sceptycznie ponieważ przetestowałam już wiele kremów i maści tego typu, które potrafiły tylko pogorszyć sprawę powodując przesuszenie, łuszczenie, zaczerwienienie i pieczenie.

Czytałam jednak wiele opinii na jego temat, które były bardzo podzielne więc postanowiłam sama na sobie sprawdzić jak działa ten krem. 

Zapach bardzo przyjemny. Jego konsystencja jest lekka dzięki czemu nadaje się pod makijaż, nie roluje się i nie powoduje świecenia.

Jego cena jest niemała, bo około 55zł w aptece. Moim zdaniem produkt jest warty swojej ceny, ponieważ obietnice producenta zostały spełnione. Na pewno pomaga zwężać pory, skóra po jego użyciu jest ładnie wygładzona , przebarwienia lekko zniwelowane (tutaj widać to działanie keratolityczne).

Ilość zaskórników zostaje zmniejszona, nie jest to mega efekt. Dzięki działaniu złuszczającemu pory są odblokowane i krem zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości.

Wielki plus za to, że jest to krem wskazany dla cer trądzikowych, zanieczyszczonych z przebarwieniami, który dobrze się sprawdza, a nie powoduje podrażnień i przesuszania skóry. Można go używać codziennie.


Zauważyłam, ze po odstawieniu moja cera jest o wiele bardziej zanieczyszczona więc planuję zakup pełnowymiarowego produktu.



Ps. Jeśli jesteście w trakcie rzeźbienia sylwetki na lato polecam zajrzeć na http://www.body4you.pl/produkty/dyscypliny-sportu/odzywki-na-rzezbe/trec-isolate-100,2,1918




31 komentarzy:

  1. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem bo niedoskonałości to problem, który niestety również mnie dotyczy ale cena odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej firmy miałam krem na plamy pigmentacyjne,rolował się i skóra mi się po nim bardzo świeciła,dlatego też mam awersję do ich produktów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja słyszałam, że on tylko pogarsza, bo wydaje się, że działa, ale jak odstawisz to masakra...

    OdpowiedzUsuń
  5. Słynny krem, którego nigdy nie miałam, mam nadzieję, że nie będę musiała stosować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba nie jest mi aż tak potrzebny, ale próbką bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cena niemała, ale jeśli działa warto kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem raczej nie dla mnie, ale słyszałam o tych produktach wiele dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak średnio lubię te firmę szczerze mówiąc

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam raczej dobre recenzje. :-) Wydaje mi się, że warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak skończę AcneDerm to planuję jego zakup :) Szykuję się też na głębsze złuszczanie z LRP na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. to produkt nie dla mnie bo raczej nie mam problemu z niedoskonałościami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tamtym roku miałam spore problem cerą i ten krem bardzo mi pomógł wszystkie problemy zniknęły. Teraz używam go od czasu do czasu, ale już nie mam z cerą większych problemów☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam okropny trądzik od 12 lat teraz skończyłam 16 lat i jak sobie przypomnę wakacje rok temu to z chęcią bym go wypróbowała.Teraz mam twarz wygojoną minimalnie pojawi mi się jakaś krostka ale bardzo mnie nim zachwyciłaś bo zaskórniki mam okropne a blizny lekkie:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry jest ten krem. Ja mam go jeszcze w starej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oi wypróbowałabym go :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię tę markę ,myślę,że będę miała na uwadze ten produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam bardzo podobny krem na niedoskonałości, również z tej firmy i spisywał się genialnie! :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm, dużo słyszałam o tych kremach. Zastanawiam się, czy jego działanie oczyszczające polega na tym, że najpierw Cię wysypuje?

    OdpowiedzUsuń
  20. hmm chyba muszę przetestować ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czyli produkt dla mnie , ale opinie różne czytałam prawdę mówiąc kusi ale się waham jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. używam tego produktu i też polecam;)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie jego poprzednia wersja się nie sprawdziła, więc tej nie mam w planie wypróbować xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam poprzednią wersję, ale raczej się nie polubiliśmy :)

    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  25. skoro dla skóry z przebarwieniami - przydałby się mojej mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chetnie bym wyprobowala :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mojej cery mieszanej ale jednocześnie wrażliwej jest idealny. Stan mojej skóry zdecydowanie się poprawił ;)

    OdpowiedzUsuń