9 sierpnia 2015

Tanie patenty z apteki








Od zawsze byłam zwolenniczką tańszych kosmetyków Bardzo rzadko kupuję produkty droższe niż 50zł. W większości przypadków zanim coś kupię szukam opinii na temat kosmetyku. Bo po co przepłacać? W swoim życiu tyle wydałam na przykład na leki, że można by było spokojnie za to kupić samochód.

 Dlatego zawsze szukam tanich perełek które mają wiele zastosowań.

Jedną z nich jest popularny olejek rycynowy. Jedni go znają z jego właściwości przeczyszczających, ja zaś chciałam napisać Wam jak można go zastosować zewnętrznie. Olejek ten już od lat jest stosowany do pielęgnacji. Dodany do maseczki bardzo dobrze wpływa na włosy wzmacniając je i odżywiając. Olejek należy mieszać z innymi olejami lub produktami ponieważ solo może wysuszać. Należy uważać też ponieważ znany jest ze swoich właściwości przyciemniających. Dzięki temu możemy go stosować również na brwi i rzęsy. Bo chyba każda z nas chce mieć je grube i gęste? Można go nakładać nieużywaną, wyczyszczoną  już szczoteczką od tuszu. Olejek zapobiega wypadaniu i sprawia, że włoski rosną grubsze i mocniejsze. Na efekty trzeba poczekać co najmniej miesiąc ale na prawdę warto. Kolejnym jego zastosowaniem jest używanie go jako odżywki do skórek i paznokci. Muszę przyznać, że nie raz uratował mi on paznokcie po stylizacjach żelowych. Po około 2-3tygodniach paznokcie, które były jak papierki zaczynają rosnąć mocniejsze i ładniejsze. Pięknie wygładza skórki okalające paznokieć, przestają się tworzyć zadziorki. Cena około 3-6zł.

Kolejną rzeczą jest pasta lub maść cynkowa. Na pewno nie raz jej używałyście na wypryski czy inne niedoskonałości cery. Swoim działaniem wysuszającym działa zabójczo na niechciane niespodzianki na skórze. Trzeba przyznać, że pasta ma silniejsze działanie niż maść, często można ją kupić z dodatkiem kwasu salicylowego, który ma działanie złuszczające czyli na wypryski idealne połączenie. Cena około 2zł.
 Drugą maścią, która również ratuje nas gdy coś niespodziewanie nam wyskoczy na twarzy jest maść ichtiolowa. Na pewno nie wyleczymy nią uporczywego trądziku ale pojedyncze wypryski jak najbardziej, szczególnie te ropne, podskórne ponieważ ułatwia ona odchodzenie ropy, można powiedzieć, że wyciąga ją na zewnątrz. Ichtiol ma też działanie bakteriostatyczne i przeciwzapalne. Jednym minusem może być jej zapach, moim zdaniem śmierdzi jak ropa albo asfalt, dodatkowo może brudzić. Najlepiej stosować na noc zabezpieczając plastrem lub małym kawałkiem chusteczki.Cena około 2zł.
Maść z witaminą A to również hit wśród fanów tanich produktów. Maść idealnie nawilża i regeneruje skórę. Jest idealna na zajady, suche skórki, spierzchnięte usta, suchą popękaną skórę np.pięt. Wspomaga gojenie drobnych ran. Nie możemy się łudzić, że maść da nam typowe efekty jakie daje retinol czyli spłycenie zmarszczek i złuszczanie ponieważ w składzie jest palmitynian retinolu, łagodna pochodna witaminy A. Jeśli zadziała na zmarszczki to tylko przez swoje działanie nawilżające. Maść możecie stosować punktowo, a jeżeli nie macie tendencji do zapychania to można użyć na całą twarz. Cena około 3zł.
















Ps. Wejdź na http://erabox.pl/ jeśli szukasz nowych mebli.









62 komentarze:

  1. Znam te wszystkie rzeczy, najbardziej lubię maść witaminową

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam o oleju rycynowym do skórek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Maść z witaminą A to i mój prywatny hit!

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam wszystkiego oprócz maści ichtiolowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pastę muszę kupić , a ichtiolową mam i dla mnie śmierdzi jak smar do auta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę wreszcie kupić olejek rycynowy, jeszcze nigdy nie miałam, a moje paznokcie często potrzebują odżywienia

    OdpowiedzUsuń
  7. olej rycynowy jest świetny :)
    maść cynkową również kiedyś używałam ale na mojej twarzy się nie sprawdziła zbyt ;/
    pozostałych dwóch nie miałam jednak w najbliższym czasie wypróbuję :D
    buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam tylko o maści z witaminą a :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Praktycznie wszystkie te cuda mam w domu :D ichtiolową tylko kiedyś wywaliłam i jakoś nie używam, chociaż przy obecnym wyglądzie mojego trądziku by się przydała. A reszta to istne cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Maść z wit. A pomogła na zmiany na skórze u mojej córeczki, bo nie chcieliśmy używać za długo sterydów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam ciekawa, czy napiszesz o maści z witaminą A :>
    jak dla mnie - lepsza od najlepszych kremów do rąk.

    Dorzuciłabym Rombalsam - zastępnik cerkodermu.
    30 % mocznika.
    Idealny do pielęgancji stóp i łokci.
    Kosztuje od 13 do 17 złotych - w zależności od apteki.

    Rombalsam Urea.
    Jest bowiem wersja bez mocznika :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka z tej listy maści stosowałam. Ale jeszcze nie miałam maści ichtiolowej - wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. słabo mi idzie czytanie o kosmetykach, ale tego posta 'łyknęłam' bez problemu i powiem, że mnie zaciekawiłaś w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawi mnie ta masc z witamina A :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam maść cynkową, z olejem rycynowym jakoś mi nie po drodze, ale może dam mu jeszcze szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. maść ichtiolową i tą z witaminą A mam zawsze w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Olejek rycynowy i maść cynkową znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Olejek rycynowy i maść cynkową znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam tych kosmetyków, ale olejek do paznokci by mi sie zdecydowanie przydał: )

    OdpowiedzUsuń
  20. również jestem zwolenniczką kupowania tańszych (ale dobrych) kosmetyków i jestem wielką fanką pasty cynkowej, która spisuje się u mnie idealnie!
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie są mi znajome :) lubię je :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie jakoś olejek rycynowy się nie sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam "apteczne" kosmetyki :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzisiaj chyba przy okazji kupię tę pastę cynkową i z witaminą A. nie mam jakichś strasznych wyprysków, ale na sporadyczne niespodzianki będzie jak znalazł. a witamina A może się sprawdzi na usta, bo już nic na nie nie działa :(

    widzisz, każdy jest inny i każdemu pasuje co innego :) dla mnie bloker jest dużo lepszy od etiaxilu, więc po co przepłacać. szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  25. Stosowałam olejek rycynowy na rzęsy. Po pary dniach zrobił mi się na oku jakiś jęczmień, czy coś podobnego, także szybko odstawiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może alergia. Nie każdy może uzywać wszystkiego. Dobrze, że odstawiłaś.;)

      Usuń
  26. W maść z witaminą A muszę się zaopatrzyć.
    Olejek rycynowy niestety kompletnie się nie sprawdził na moich rzęsach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Używam tych kosmetyków, poza maścią ichtiolową :) Mi zdecydowanie nie podpasiła :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam maść ochronną z witaminą A o zapachu cytrynowym. Pastę cynkową stosowałam kilka lat temu i chętnie do niej wrócę. Zaciekawiłaś mnie maścią ichtiolową, dlatego też wybiorę się niedługo do apteki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawe porady nie znam żadnego z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  30. Słyszałam o niektórych patentach, ale jakoś tak zawsze nie mam czasu, aby to przetestować..

    OdpowiedzUsuń
  31. Swego czasu stosowałam olejek rycynowy ale tak jakoś przez zapominalstwo i lenistwo przestałam :P A maść cynkowa w domu jest obowiązkowo :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ja również stosowałam olejek rycynowy ale z braku czasu zaprzestałam i kompletnie o nim zapomniałam :)
    może wspólna obserwacja?

    http://syllenadagga.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam wszystkie z nich :) świetne i tanie produkty!

    OdpowiedzUsuń
  34. Też wole tańsze kosmetyki ;)
    Super blog!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Maść ichtiolową pierwszy raz widzę. Dodałabym tutaj gencjanę roztwór wodny, Też grosze kosztuje a dwie krople na litr wody i płukanka ochładzająca blond włosy gotowa :) W większym stężeniu można sobie pofarbować włosy na fioletowo do następnego mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. swietny post, super, ze przypomnialas mi o olejku rycynowym :)

    OdpowiedzUsuń
  37. swietny post, super, ze przypomnialas mi o olejku rycynowym :)

    OdpowiedzUsuń
  38. olejek rycynowy świetnie się sprawdził na moje rzęsy ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  39. ja mam taki problem trądzikowy, że takie maście mi nie pomagają w ogóle :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam wizytę u dermatologa.;)

      Usuń
  40. O olejkach rycynowych wiele już czytałam, ale sama nie miałam jeszcze okazji używania :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Olejek rycynowy mam i czasami stosuje na skórki i paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Olejek rycynowy mam i czasami stosuje na skórki i paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Olejek rycynowy mam i czasami stosuje na skórki i paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. olejek rycynowy stosuje na rzęsy :) znam maść cynkową ale zaciekawiła mnie ta pasta :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ale jaja stosowałam wszystkie te kosmetyki oprócz Maść z witaminą A o której pierwsze słyszę! Ale czyżbym była taka tania, że wydaje na takie rzeczy pieniądze? :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam olejek rycynowy, działa cuda! *.*
    Obserwuję! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.  
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Sugar skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  47. też nie lubię wydawać dużo nie tylko na kosmetyki, ale też ubrania czy dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  48. Maść z witaminą A mam zamiar wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie używałam żadnego z tych produktów, ale zaciekawiła mnie ta maść z witaminą A :)

    Pozdrawiam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Tez nie lubię kupować kosmetyków drogich :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo przydatny post ;)

    Olejku rycynowego kiedyś używałam na brwi :)

    Zostaję u Ciebie na dłużej...

    Buziak ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Używałam kiedyś maści z wit. A jako kremu do rąk. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny post
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Znam te wszystkie preparaty i bardzo je cenię. Naprawdę są skuteczne w działaniu :)

    OdpowiedzUsuń